AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Del Skrevet 10. august Når jeg ser meg i speilet ser jeg helt ok ut. Får høre jeg er pen, søt osv. Når jeg ser meg på bilder ser jeg fæl ut. Hvorfor? Anonymkode: 758fd...694 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #2 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når jeg ser meg i speilet ser jeg helt ok ut. Får høre jeg er pen, søt osv. Når jeg ser meg på bilder ser jeg fæl ut. Hvorfor? Anonymkode: 758fd...694 Fordi du ikke er fotogen. Mange pene mennesker er ikke fotogene. Det kan skyldes hvordan lyset faller på trekkene dine. Eller det kan skyldes at utstrålingen din ikke kommer gjennom på bilder. Noen (for eksempel jeg) ser også utrolig corny ut når de er klar over at noen tar bilde. Selv skyter jeg øyebrynene opp i panna og ser helt ånsvak ut, når jeg egentlig bare forsøker å se blid ut... Anonymkode: b40b5...a5d 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Fordi du ikke er fotogen. Mange pene mennesker er ikke fotogene. Det kan skyldes hvordan lyset faller på trekkene dine. Eller det kan skyldes at utstrålingen din ikke kommer gjennom på bilder. Noen (for eksempel jeg) ser også utrolig corny ut når de er klar over at noen tar bilde. Selv skyter jeg øyebrynene opp i panna og ser helt ånsvak ut, når jeg egentlig bare forsøker å se blid ut... Anonymkode: b40b5...a5d Haha, jeg også! Dvs jeg skyter bare det ene brynet opp, også gjør jeg noe rart med munnen og trykker fjeset innover så jeg får 6 dobbelthaker som jeg ikke ellers har. Tinder er ikke noe for meg, for å si det sånn. Anonymkode: 9f941...95a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Del Skrevet 10. august Det sitter i hodet. Jeg følte selv jeg så stygg ut på bilder, men så tok jeg mange selfier for meg selv som jeg aldri har publisert noen plasser. Har de lagret på snapchat i en mappe der. Har lekt med ulike filter, men også tatt uten filter. Det tror jeg har hjulpet fordi nå tenker jeg ikke at ser så stygg ut mere. Anonymkode: 94806...5db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #5 Del Skrevet 10. august Har sett på bilder fra en periode der jeg slappet mer av på bilder, rett og slett fordi jeg ikke fokuserte på at jeg ser stygg ut. I den perioden ser jeg ut på bildene sånn som jeg tenker at jeg ser ut. Kommer det av at jeg ikke slapper av nå? Anonymkode: 758fd...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 10. august #6 Del Skrevet 10. august Bilder som blir tatt av deg? I speilet ser du deg selv speilvendt, altså motsatt av hvordan du ser ut på bilder. Bilder viser hvordan andre ser deg. Du er bare ikke vant til å se deg selv på en annen måte enn speilvendt. Svært få mennesker er helt symmetriske. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #7 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det sitter i hodet. Jeg følte selv jeg så stygg ut på bilder, men så tok jeg mange selfier for meg selv som jeg aldri har publisert noen plasser. Har de lagret på snapchat i en mappe der. Har lekt med ulike filter, men også tatt uten filter. Det tror jeg har hjulpet fordi nå tenker jeg ikke at ser så stygg ut mere. Anonymkode: 94806...5db Nei. Noen er faktisk ekstremt lite fotogene. Det har ingenting å gjøre med om man er attraktiv å gjøre eller ikke, bare at man er lite fotogen. Anonymkode: 9f941...95a 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #8 Del Skrevet 10. august 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei. Noen er faktisk ekstremt lite fotogene. Det har ingenting å gjøre med om man er attraktiv å gjøre eller ikke, bare at man er lite fotogen. Anonymkode: 9f941...95a Det går an å trene seg opp til å bli mer fotogen. Jeg er heller ikke så fotogen, men med å ta mange selfier i ulike vinkler og på ulike måter kan man finne ut hva liker og deretter bli mer fotogen Anonymkode: 94806...5db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #9 Del Skrevet 10. august Vi er flere! Jeg har fått hørt gjennom hele livet at jeg er pen og søt, men bildene lyver. Det er mange som har bemerket at jeg er ekstremt lite fotogen. Anonymkode: 66b09...216 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #10 Del Skrevet 10. august Jeg blir og veldig lite pen på bilder. Ser anstrengt ut når jeg smiler. Anonymkode: 5dae4...e7f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #11 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det går an å trene seg opp til å bli mer fotogen. Jeg er heller ikke så fotogen, men med å ta mange selfier i ulike vinkler og på ulike måter kan man finne ut hva liker og deretter bli mer fotogen Anonymkode: 94806...5db Funker ikke når andre tar bildene Anonymkode: 9f941...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #12 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. Noen er faktisk ekstremt lite fotogene. Det har ingenting å gjøre med om man er attraktiv å gjøre eller ikke, bare at man er lite fotogen. Anonymkode: 9f941...95a Dette! I vennegjengen er jeg kjent for å være hun som er stygg på bilder. Det er blitt en greie alle ler av 😆 En av kompisene mine sa til meg: Jeg skjønner ikke hva som skjer med deg på bilder, du ser jo normal ut i virkeligheten. 😅 Anonymkode: 8d047...b26 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #13 Del Skrevet 10. august Har hørt før at de som er minst fotogene på bilder er de fineste , mens de som er mest fotogen ikke er det. Stemmer sikkert, for jeg er absolutt ikke fotogen, men har draget! Anonymkode: 262ab...94e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #14 Del Skrevet 12. august On 8/10/2024 at 10:43 PM, AnonymBruker said: Funker ikke når andre tar bildene Anonymkode: 9f941...95a Joda 😊 Du hadde bare en dårlig dag. Anonymkode: 94806...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #15 Del Skrevet 12. august Jeg vet at jeg er attraktiv, hatt mange forhold, får fortsatt blikk etter meg som førtiåring, og ser ganske ok ut i spesielt. Mannen min gir meg komplimenter daglig. På bilder derimot…avhengig av vinkel, ansiktsutrykk og hvor lyset faller, så kan jeg gå fra Tornerose til Shrek på et øyeblikk. Anonymkode: 8d015...c19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #16 Del Skrevet 12. august On 8/10/2024 at 10:48 PM, AnonymBruker said: Dette! I vennegjengen er jeg kjent for å være hun som er stygg på bilder. Det er blitt en greie alle ler av 😆 En av kompisene mine sa til meg: Jeg skjønner ikke hva som skjer med deg på bilder, du ser jo normal ut i virkeligheten. 😅 Anonymkode: 8d047...b26 Tross alt bedre enn å være den som ser pen ut på bilder og så rygger folk i skrekk når de ser deg i virkeligheten. 😅 Anonymkode: f6064...e26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #17 Del Skrevet 12. august Jeg er ikke på et eneste bilde etter at jeg begynte å bestemme selv. Siste bilde av meg er når jeg er 10 år gammel. Ser ikke ut på bilder og som et troll sikkert i virkeligheten også. Har ikke speil på mitt bad. Jeg er en Tragedie. Anonymkode: 8f2c5...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #18 Del Skrevet 12. august Til sammenligning, har du noen gang sett en fin solnedgang, så tar du bilde av den og bildet blir aldri like fint som virkeligheten? Det betyr jo ikke at solnedgangen er fæl Anonymkode: aea56...c19 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #19 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tross alt bedre enn å være den som ser pen ut på bilder og så rygger folk i skrekk når de ser deg i virkeligheten. 😅 Anonymkode: f6064...e26 Det er jeg enig I 😅 Anonymkode: 8d047...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #20 Del Skrevet 12. august Du er ikke fotogen. Usymmetrisk i ansiktet muligens. Sjarm kommer ofte ikke fram på bilder. Anonymkode: c5001...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå