AnonymBruker Skrevet 13. august #21 Del Skrevet 13. august Anne.😍 Har dårlige erfaringer med «Eva», så det utgår. Noelia blir litt tullete og influenser-aktig for meg. Veldig lite klassisk. Anonymkode: 7669e...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 13. august #22 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 2.10): Vi får en liten jente om noen måneder og vi står litt mellom disse navnene. Noen tanker? På forhånd takk! Anonymkode: d59e4...636 Eva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #23 Del Skrevet 13. august Kan jeg foreslå et helt nydelig og sjeldent navn kombo, Evy Anna/evyanna Anonymkode: f01ca...7f3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #24 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan jeg foreslå et helt nydelig og sjeldent navn kombo, Evy Anna/evyanna Anonymkode: f01ca...7f3 Klassiske navn men unik og vakker kombinasjon av dem Anonymkode: f01ca...7f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #25 Del Skrevet 14. august Eva. Anneli som noen andre foreslo er også kjempefint. Noelia er harry og lyser unge influensermødre lang vei. Anonymkode: 7d4da...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #26 Del Skrevet 18. august Anne🥰 Anonymkode: 4066c...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #27 Del Skrevet 25. august Ville valgt Eva, men Anne er også fint. Ville heller brukt Nelia som tredje alternativ, kjenner to stk som heter det, brukes mye i Spania (begge jeg kjenner har en spansktalende forelder). Noelia blir en slags snodig blanding av Nelia og Noelle.... Anonymkode: d2540...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 25. august #28 Del Skrevet 25. august Eva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solar Nebula Skrevet 25. august #29 Del Skrevet 25. august Eva er nydelig og får min stemme, men jeg liker Anne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #30 Del Skrevet 26. august Synes Noelia er helt nydelig, et alternativ er Novelia som jeg synes er finere. Eva og Anne synes jeg er et skikkelig kjerringnavn. Er vel ca.50 000 gamle kjerringer på 50+ år som heter Anne? Anonymkode: 845d6...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #31 Del Skrevet 26. august Istedenfor Anne, ville jeg valgt Anna. Alle land på kloden kan uttale Anna riktig og slik det skal uttales. Enkelt og greit. Jeg liker Anna veldig godt. Hadde jeg fått jente selv, hadde hun nok fått det navnet. Siden eks-svigermoren min heter Eva, har jeg assosiasjoner til en eldre dame med det navnet. Men ja, jeg er enig i at det er et klassisk, pent navn som alle bare må like. Det finnes ingen grunner til å mislike Eva! Pent. Anonymkode: bf363...1ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #32 Del Skrevet 26. august Forundret.. skrev (På 13.8.2024 den 9.37): Av de tre ville jeg valgt Eva. Noelia høres ut som noen har kødda til navnet Nola, et navn som jeg synes er nydelig. I følge ssb er det 23 som heter Nola og 125 som heter Noelia, så det er i så fall motsatt. Jeg synes begge er fine Anonymkode: c80db...56d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 26. august #33 Del Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): I følge ssb er det 23 som heter Nola og 125 som heter Noelia, så det er i så fall motsatt. Jeg synes begge er fine Anonymkode: c80db...56d Takk for info. Hadde ikke hørt Noelia før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #34 Del Skrevet 27. august Eva er gørrkjedelig og gammeldags. Anonymkode: 846ac...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 27. august #35 Del Skrevet 27. august Eva eller Anne. Eller Moa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #36 Del Skrevet 27. august Syns Noelia er fint 😊 Syns det høres klassisk ut, men kanskje ikke Norsk klassisk. Anonymkode: 6f6f0...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #37 Del Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 2.10): Vi får en liten jente om noen måneder og vi står litt mellom disse navnene. Noen tanker? På forhånd takk! Anonymkode: d59e4...636 Eva ❤️ kjempe fint, de andre liker jeg ikke, men synes Noelle er bedre enn Noelia Anonymkode: 0ffe3...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 4. september #38 Del Skrevet 4. september Jeg hadde uten tvil valgt Anne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå