Tiram Skrevet 5. august 2024 #1 Del Skrevet 5. august 2024 Dette er så typisk… har igjen knapt 1/3 av arm på en jakke, oppdager så at jeg mangler 1-2 nøster for å fullføre, og så finner jeg ingen (nett) steder som selger garnet og fargen jeg brukte 🤦🏽♀️ Kan det ha gått ut av produksjon? Kjenner noen til alternativer med lik farge og tykkelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Del Skrevet 7. august 2024 Det kan bli vanskelig å finne en som er lik nok. Bare et annet parti av samme farge kan være synlig forskjellig. Du kan strikke ermene på en måte som krever mindre garn. Vide ermer tar mer garn enn tettsittende ermer. Lange ermer tar mer garn enn korte ermer. Dobbelt garn på tykkere pinner bruker mer garn enn enkelt garn på tynnere pinner. Hvis du strikker ovenfra og ned kan du korte inn bolen. Du kan bruke en annen farge på deler av genseren. Du kan ha nederste del av begge ermene i en annen farge eller ha striper på ermene. Det er også mulig å lage vrangbord både på genser og ermer i en annen farge. Du kan også bruke striper av et annet garn på ermene for en interessant effekt. Det ser ut som om garnet er ute av produksjon, men enkelte farger er tilgjengelig. Anonymkode: a57cd...992 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiram Skrevet 9. oktober 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 9. oktober 2024 Hvis noen skulle komme til å søke etter det samme så vill jeg tipse om at Camilla Phil Olava er nøyaktig samme garn bare annen etikett, hvis man trengte Møy. Jeg fikk tak i det til slutt, og jakken ble ferdig. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå