Gå til innhold

Fransk manikyr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes du om det? Syns de fleste som går og får neglene fikset i salong har ensfargede negler. Jeg syns uten tvil fransk manikyr er det flotteste, men kanskje jeg er gammeldags? Hvorfor er det så få som går for det?

Anonymkode: 74d16...fd0

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vært ut ganske lenge nå, og blir sett på som gammeldags. Ombre er det store akkurat nå, etter donut i fjor. 

(bryr meg selv ikke noe som helst om dette, foretrekker sart rosa uansett mote. Men er jo ofte nok i salong til å få med meg hva det går i) 

Anonymkode: a7669...f1b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det har vært ut ganske lenge nå, og blir sett på som gammeldags. Ombre er det store akkurat nå, etter donut i fjor. 

(bryr meg selv ikke noe som helst om dette, foretrekker sart rosa uansett mote. Men er jo ofte nok i salong til å få med meg hva det går i) 

Anonymkode: a7669...f1b

Skjønner. Jeg har jobbet innen helse i mange år og har dermed ikke vært i salong på 10+ år, men ser jo andre som har vært. Nå skal jeg endelig over til et annet yrke og kan fikse neglene mine igjen! Men er veldig usikker på hva jeg skal gå for🤭

Anonymkode: 74d16...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du skal gjøre dette gjevnlig så bytter du design/farge ofte nok til at du ikke trenger å bry deg om hva som er inn. Mange bruker fortsatt fransk manikyr spesielt i utlandet hvor det er mer vanlig å ha ulike spennende design. Det er ikke ut da det er klassisk. Men en trend manikyr er det ikke.

I Norge er det få som tilbyr veldig spennende design og de få som gjør der tar ofte blodpris for dette derfor er det mest ensfargede negler ute å går.

Ombre negler er den nye versjonen av fransk manikyr. Du kan jo teste ut det. Ser pent ut synes jeg.

Anonymkode: 9cabf...20c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint med fransk manikyr fortsatt jeg, pleier å gå for det. Ellers er ensfargede også fint. Gå for det du selv har lyst på og ikke hva andre synes er fint.

Anonymkode: f7f6b...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er ein kjedeleg og ukreativ look

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes fransk manikyr er litt "kjedelig". Når jeg fikser neglene mine, går jeg stort sett for ombre, ensfarget neglelakk eller et eller annet design jeg finner på nettet.. Har ikke hatt fransk manikyr på neglene mine siden jeg begynte å fikse neglene mine for over 1 år siden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger fransk manikyr selv. Har gjort det i 20 år så begynner å få litt erfaring.

Har fått så utrolig mange tilbakemeldinger fra både menn og kvinner, kjente, kjære, nære, perifere og fremmede om at jeg har pene negler at jeg velger å tro at fransk manikyr alltid er safe, klassisk og noe folk liker :) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare Dior Nail Glow og får litt samme resultat så foretrekker det fremfor full farge ^^, 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt glad i det selv, er ombre det går i hvis jeg vil ha annen farge på tuppen enn ved roten. Går stort sett for ensfargede, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er pent, men kanskje litt kjedelig. Jeg får lagt shellac en gang i måneden, og da helst med farge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pent og klassisk. Jeg gikk for fransk da jeg giftet meg. 
Fransk er noe som aldri går av moten til forskjell fra det meste annet av negl trender. 

Anonymkode: 8b8dc...38a

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Veldig pent og klassisk. Jeg gikk for fransk da jeg giftet meg. 
Fransk er noe som aldri går av moten til forskjell fra det meste annet av negl trender. 

Anonymkode: 8b8dc...38a

Jeg hadde fransk som brud. Og kan love at tenåringene synes det er retro/gammeldags 😅 

Men så svinger pendelen tilbake. Akkurat som at de nå bruker mye av det jeg gikk med på 80-tallet, så dukker de vel opp med fransk manikyr etterhvert. 

Anonymkode: a7669...f1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...