PITTY Skrevet 3. desember 2024 #321 Skrevet 3. desember 2024 Bålkaffe skrev (6 minutter siden): Hva er det ettertiden har vist? Hvorfor i alleste dager har du byttet ut det fine profilbilde ditt? Det så jo langt hyggeligere og søtere ut. 😇 Får jo nærmest mareritt av det bildet du har valgt nå.. 😱
Bålkaffe Skrevet 3. desember 2024 #322 Skrevet 3. desember 2024 PITTY skrev (44 minutter siden): Hvorfor i alleste dager har du byttet ut det fine profilbilde ditt? Det så jo langt hyggeligere og søtere ut. 😇 Får jo nærmest mareritt av det bildet du har valgt nå.. 😱 La meg gjenta meg selv, for det virker som om du ikke helt skjønte hva du skulle svare på: Bålkaffe skrev (56 minutter siden): Hva er det ettertiden har vist? 1
PITTY Skrevet 3. desember 2024 #323 Skrevet 3. desember 2024 Bålkaffe skrev (19 minutter siden): La meg gjenta meg selv, for det virker som om du ikke helt skjønte hva du skulle svare på: Var ikke jeg som skrev dette gitt...
Bålkaffe Skrevet 3. desember 2024 #324 Skrevet 3. desember 2024 PITTY skrev (Akkurat nå): Var ikke jeg som skrev dette gitt... Nei, så søren. Litt for kjapp på avtrekkern der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå