AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Del Skrevet 28. juli Er det for kjedelig/gammeldags for en liten jente født i 2024? Anonymkode: 4a6ce...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Del Skrevet 28. juli Jeg liker navnet Liv! Min oldemor het det, og hvis jeg en gang får ei jente, så vil jeg nok vurdere å kalle henne Liv Anonymkode: c6834...74c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Del Skrevet 28. juli Jeg synes det er fint, enkelt og pent. Lett så si på de fleste språk. Tipper det kommer tilbake på navnetoppen etter hvert. Anonymkode: 812c7...166 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Del Skrevet 28. juli Liker Siv veldig godt, Liv er også greit, Anonymkode: 28b88...7a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Del Skrevet 28. juli Liv er greit og enkelt, men jeg synes det er et litt kjedelig navn, klarer ikke å forklare hvorfor Anonymkode: 41e3d...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 28. juli #6 Del Skrevet 28. juli Liv er jo enkelt og fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Del Skrevet 28. juli Fint! Anonymkode: d675e...762 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 28. juli #8 Del Skrevet 28. juli Fint, men antakelig på vei til å bli populært snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. juli #9 Del Skrevet 29. juli kjedelig navn, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #10 Del Skrevet 29. juli Vi har ei lita Liv Tror ikke Liv blir noe toppnavn. Live som er toppnavn. De fleste som heter Liv i dag er født på 40- og 50-tallet. Anonymkode: e705e...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 29. juli #11 Del Skrevet 29. juli Jeg heter Liv, liker navnet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #12 Del Skrevet 29. juli Veldig fint navn! Anonymkode: eb5c7...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 29. juli #13 Del Skrevet 29. juli Jeg liker Liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #14 Del Skrevet 31. juli Kjempefint! Anonymkode: 2a2c6...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 31. juli #15 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 18.31): Er det for kjedelig/gammeldags for en liten jente født i 2024? Anonymkode: 4a6ce...84f Veldig koselig navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #16 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 18.31): Er det for kjedelig/gammeldags for en liten jente født i 2024? Anonymkode: 4a6ce...84f Nydelig Anonymkode: 01a09...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå