AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Del Skrevet 27. juli Mange av damen på treningssenteret kommer i lyse eller rosa helt gjennomsiktig tights med en minimal gstreng eller en sexy g med blonder. Eller i en rompetights eller hva det heter. Mange av disse går også i topp uten BH eller kun i sportsBH, Det er et stor senter, men mange av apperatene som en bruker, står bare 2-3 meter ifra trappemaskinen eller møllene. Med full utsikt/rett høyde mot rompa. Av og til når jeg sitter på en maskinen for å trene bryst eller andre muskler. Så kommer det en av disse damene med den sprettrompa som de har trent i flere år og aboslutt skal bruke mølla eller trappemaskinen rett foran deg. Ikke den på siden?? Og når jeg gjør settet mitt, har jeg valget mellom å se rett på denne rompa eller blunde øynene. Mellom settene, tar jeg alltid fram mobilen eller reiser meg for å stå med ryggen til de. Og er det noen bruker mølla eller trappemaskinen rett foran apperat jeg hadde tenkt å bruk. Og de har tøy som en ser litt for mye. Har jeg utsatt, endret eller droppet denne maskinen den dagen. Har overhode ikke noe imot å se på disse rompene i gjennomsiktig tight, for noen av de, spesielt i trappemaskinen med noen har en skikkelig sexy G, eller en en altfor liten , at det er et syn jeg aldri kommer til å glemme. Hva gjør en egentlig? Føler ikke at jeg kan avbryte midt i settet fordi ho skal bruke maskinen foran meg istedenfor den ved siden av. Og føler meg dum å droppe eller utsette dette apperatet fordi noen bruker mølla/trappemaskinen rett foran. Vist de ikke vil bli sett, kan de jo bare knytte en genser rundt seg slik mange gjør. Anonymkode: d99f2...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Del Skrevet 27. juli Dette her er bare et problem dersom man er en ekkel kikker-gris. Det er tydeligvis et så stort problem for deg at du må skrive om det på forum, så da vet du hvilken kategori du havner i. Anonymkode: 6b5e6...188 3 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 27. juli #3 Del Skrevet 27. juli Jeg mener veldig klart at det er lov å se på (som å kaste et blikk på) en vakker kropp. Du trenger ikke lage et stort problem av dette ved å se ned i mobilen mellom settene. Men du trenger ikke stirre/sikle og i hvert fall ikke gjøre aktive ting som å kommentere eller i verste fall klå. Skulle du få en respons i underlivet, så går du diskret i garderoben. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dette her er bare et problem dersom man er en ekkel kikker-gris. Det er tydeligvis et så stort problem for deg at du må skrive om det på forum, så da vet du hvilken kategori du havner i. Anonymkode: 6b5e6...188 Pfft, skjerp deg. Disse damene er 1000% bevisst på hva de har på seg på treningssenter. De elsker å bli sett på. Anonymkode: 47342...d82 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 27. juli #5 Del Skrevet 27. juli Helt enig, går du kledd sånn må du nesten godta å bli beglodd. Sier ikke at det gir deg rett til å voldta men å se. Hvilket de helt klart også er ute etter. Så bare nyt synet, ta det som en boost 😁 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompetent Skrevet 27. juli #6 Del Skrevet 27. juli (endret) Innlegget ditt er kanskje inspirert av kvinner i USA som kler seg i så lite som mulig på treningssentre og filmer menn som beskuer dem mens de trener eller står stille og irriterer seg over å bli sett på. Disse videoene legges ut på tik-tok hvor menn fremstilles som perverse. Har vel noe med at nå som kvinner klarer seg utmerket uten menn, har de ikke behov for å utnytte heteroseksualiteten deres lengre, den er heller blitt et irritasjonsmoment. Endret 27. juli av Kompetent 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 27. juli #7 Del Skrevet 27. juli De som går med gjennomsiktig treningstøy gjør det bevisst og gjør det for å bli sett. Jeg mener da det er er lov å se, men trenger selvsagt ikke niglo... Selv er jeg alt annet enn kåt når jeg trener, så hadde bare blitt irritert om noen viste seg frem slik når jeg trener... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 27. juli #8 Del Skrevet 27. juli (endret) Det kan jo neppe være fordi det er spesielt praktisk eller behagelig at damene kler seg såpass tettsittende og utfordrende. Så hva er da greia med å anklage oss mannfolk som ser det for å være gamle griser . . ? Hvem er egentlig grisene her . . ? Kanskje damene også titter litt på hverandre . . .? Heldigvis er det så tett med speil der jeg går at man kan betrakte herlighetene uten at det virker påfallende. 😁 Endret 28. juli av senior 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #9 Del Skrevet 27. juli Tipper det er en kroppssjalu kvinne som har skrevet dette innlegget. Anonymkode: 22530...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #10 Del Skrevet 27. juli Herregud jeg er glad jeg har tilgang til velutstyrt treningslokalet der jeg stort sett får trent helt alene 😅 Tidligere da jeg måtte trene på evo, sats etc, ble jeg litt lei av gutter/menn som #barevillesnakkelitt eller glodde som noen creeps. Anonymkode: 49701...c7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uføre Unni Skrevet 27. juli #11 Del Skrevet 27. juli For å svare på overskrifta di: Du kan glo om noen presenterer. Du kan glo om du kanskje må løpe til om noe er på vei å gå galt. Du kan glo LITT om noen er uvanlig godt trent. Men du skal IKKE sitte å glo noen opp i ræva. Det er sånt aper driver med. Skjerp deg. Og folk kan kle seg i hva de vil bare de vasker utstyret etter seg. Kvinne 50+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 27. juli #12 Del Skrevet 27. juli (endret) Det er forskjell på å kaste et blikk og å glane. De samme reglene gjelder på stranden, om man har en utringet topp, om en mann har trange bukser eller om du ser en kortvokst, en som er veldig tynn, en som mangler et ben eller en som har arr. Det å bli glanet på er ubehagelig og uhøflig. Et blikk er greit, men glaning er ikke greit. Endret 27. juli av Helene1982 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #13 Del Skrevet 27. juli 25 minutter siden, AnonymBruker said: Tipper det er en kroppssjalu kvinne som har skrevet dette innlegget. Anonymkode: 22530...5a9 Vel, jeg har ingen lyst til å glo rett inn i rævva på en annen kvinne. Merkelig med det og, en kjekk mann kan se, en som ikke er det — da er helvete løs. 🙄 Anonymkode: 5cce4...411 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #14 Del Skrevet 27. juli Grunnen til at jeg unngår å trene noe som helst foran menn. Nå går jeg riktignok ikke i gjennomsiktig tights, men den måtte jeg lete lenge etter. Anonymkode: bf29f...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #15 Del Skrevet 28. juli Til alle dere menn som nå fullstendig rettferdiggjør at det er helt greit å glo og at damene som kler seg i så lite tøy helt klart ber om å bli sett på og dermed fortjener det - greit nok. Bare husk at det også finnes mange andre damer på senteret som ikke kler seg like utfordrende fordi vi ikke liker den type oppmerksomhet som førstekontakt med det motsatte kjønn. Vi følger også med. Hadde jeg hatt interesse for en mann på senteret og jeg hadde sett at han var en titter, hadde jeg avskrevet han fullstendig. Det er dessverre no go. Dette vet jeg at også er det samme for mine venninner, vi anser menn som glor som menn med lite disiplin. Klarer man ikke en gang holde øya for seg selv på senteret, klarer man i alle fall ikke holde det gående i senga heller - og man vil også feile på mange andre områder i livet der man må utsette det man har lyst til i øyeblikket for å oppnå noe større og bedre. Det triste er jo at mange av dere menn som velger å glo, antyder ofte selv at dere ser ned på disse damene som er så lettkledde, at det ikke er deres preferanse med tanke på partner. Da er det jo synd at dere allikevel faller i fella og avskriver dere selv som potensiell partner for de som velger å gjøre seg mer usynlige på senteret fordi de ønsker å bli likt for den de er personlighetsmessig og ikke den fine sprettrumpa.. Hvis dere ikke respekterer en person på grunn av måten de ter seg, så ikke gi dem deres energi ved å glo... Da vil andre igjen miste respekt for dere. Husk at det å glo blir tolket som mangel på disiplin av de som selv har jobbet med egen disiplin og ønsker en partner som kan matche ❤️ Anonymkode: a2ed3...b69 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #16 Del Skrevet 28. juli Det er bare å kle seg bedre og ingen vil se på dere jenter. ..men jeg har en følelse av at dere VIL bli sett på. Anonymkode: a8a80...530 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uføre Unni Skrevet 28. juli #17 Del Skrevet 28. juli (endret) Jeg tenker menn som lar seg distrahere av kropper som trener i ditten og datten har svært lite erfaring med trening, særlig sammen med andre. En ekte gymbro ser ikke rumpe og fitte. Han ser glutus maximus og medius. Og han ser at vulva kan være i veien ved hiptrust og muligens foreslå polstring på stanga eller foreslå å bruke hiptrustmaskinen i stedet. En ekte gymbro har eller har hatt kjærester. Han vet viktigheten av å styrke bekkenbunnen også. Når de ser damer som trener, også lettkledd, se de muskler. Ikke hull å putte kuken i. Menn på gymmen som bare ser på jenter og damer som hull er useriøse. Men for all del. Det er plass til idoter på gymmen også. Men vit at dere ikke når en seriøs idrettsmann opp til anklene. Kvinner som viser ræva på senteret er jævlig stolt. Hun har brukt år på å bygge den. Hun har vært dedikert. Hun har tilenga seg mye kunnskap. Hun har stått på som bare faen. Hun viser ikke ræva for å være sexy, hun viser den til oss som vet hvor mye innsats hun har lagt i å bygge flotte muskler. Jeg er også godt trent. Jeg er 50+ og har en kropp som ser bedre ut en 95% av alle 20 år gamle jenter. Men jeg har stor t-skjorte og stor og vid bukse. Fordi det er behagelig. Men det hender jeg tar på meg skryteklær. Hvis jeg skal løpe mila tar jeg på meg MS-skjorta mi. "Jeg trår til for MS" står det på den. Litt handikapp-inspo. Sant? Vi spreke jenter og damer liker å vise våre prestasjoner. Og dere kvinner som lar dere irritere over yngre jenter i lite klær. Ærlig talt. La de få vise sin ungdom. Den forsvinner på et øyeblikk. Det vet dere. Endret 28. juli av Uføre Unni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #18 Del Skrevet 28. juli Jentene i rumpetights og sports-BH bruker dette fordi de ønsker at menn skal se på kroppen deres, hvis ikke hadde de selvsagt brukt en vanlig tights og en t-skjorte over. Men kanskje hvis jentene det gjelder ikke hadde fått oppmerksomhet i det hele tatt, så hadde de sluttet med dette tullet. Anonymkode: 70c7a...3d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #19 Del Skrevet 28. juli Poenget mitt er ikke at det er feil å glo dersom det er du liker og du vil ha en dame som liker å bli glodd på av andre. Innlegget mitt var rettet mot de som ønsker seg en langvarig partner som ikke kler seg veldig utfordrende, men allikevel velger å glo på lettkledde damer fordi "damene ber om det" eller "det er ingen andre steder å se.... liksom". Jeg tenkte det kanskje var nyttig for dem å forstå at de vil minske sine sjanser hos de damene de sier de er på jakt etter dersom de gjør det til en vane å glo på de damene de sier de ikke er på jakt etter. Det er sånt vi damer legger merke til med en gang. Og man merker fort forskjell dersom noen glor fordi de ser på teknikk eller om de glor fordi de får tunnelsyn. Det er dessuten ikke såååå mye teknikk man trenger for å gå på stairmaster som du viste til i ditt første innlegg, så det er jo helt tydelig at du bare prøver lage unnskyldninger for deg selv. Men det er helt greit, you do you. Du er kanskje ikke målgruppen mitt innlegg var rettet mot? Jeg siktet meg inn mot de som ikke føler seg dømt eller angrepet på bakgrunn av (forhåpentligvis) konstruktiv kritikk og som setter pris på se et annet perspektiv (og da snakker jeg ikke om musa til dama underifra som du så fint skrev...). Jeg har lært så sykt mye av at folk har gitt liknende råd til meg. For eksempel er det ikke så mange år siden at jeg ikke forstod at det ikke var lurt å kle seg for sexy under trening dersom man tenkte man kanskje kunne møte en potensiell partner på den arenaen. Det lærte jeg av noen treningskamerater og jeg satt veldig pris på at de tok seg tid til å forklare meg deres perspektiv og tankesett. Jeg forstod mye mer av hvordan de fungerte som menn og det var mange ting jeg ikke hadde tenkt på i det hele tatt. Så ja, jeg vet det kan være flaut først å motta slik kritikk, men samtidig ligger det også mye omtanke i det. Det er med et ønske om å hjelpe. Derfor pleier jeg også gjøre det samme for andre når jeg synes det er passende. Så mitt råd var ikke ment for å dømme, jeg vet at det finnes mange mennesker i verden i dag som ikke har disiplin, det er ingen hemmelighet. Jeg synes heller ikke de menneskene er mindre verdt. Allikevel blir man ofte påvirket av de man har rundt seg, så jeg ville selvfølgelig aldri valgt en slik partner når jeg ønsker meg mer for mitt eget liv. Og jeg vet at mange i min utvidede venninnekrets tenker akkurat likt. Vi vil skape det beste livet vi kan for oss og våre og har innsett at unnskyldninger og dobbeltmoral ikke er stabilt i lengden. Anonymkode: a2ed3...b69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uføre Unni Skrevet 28. juli #20 Del Skrevet 28. juli Joda. Jeg satte det på spissen, og da ble det slemt. Jeg ser det nå. Takk for at du sier i fra Alle har lov til å bli kåte. Også gymbros. Men jeg har trent aktivt et helt liv og jeg har ikke en eneste gang opplevd en gymbro/idrettsmann være ubehagelig. Litt tykke og dvaske nybegynnere derimot. Det har vært veldig vanskelig. Jeg har følt meg direkte stalka på senteret. Slike menn har gått etter meg og insistert på å lære meg f.eks markløft, noe jeg er dritgod på. Jeg har selvsagt sakt i fra til senteret i slike situasjoner, og de blir banna. Det er vel en grunn til at jeg trener i vide klær, cap og headset. Jeg vil være i fred for de som ikke har pult på ei stund. Faen så sykt! Jeg ønsker meg kvinnesenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå