Gå til innhold

Ingen respons på sår melding

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men har du i det hele tatt møtt henne?

Anonymkode: d5550...4c0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er for intens og legger altfor mye i et bekjentskap. Et vennskap kan ikke påtvinges, det kommer naturlig, og her er du altfor pågående.

Anonymkode: bf2d1...69a

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen jeg hadde blitt kjent med for noen måneder siden hadde mast slik du holder på, hadde det vært tidenes største NEI TAKK fra meg. Beklager altså men du virker veldig intens 

Endret av Gnom
  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Let it goooooo

Anonymkode: 99ea6...b40

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tydeligvis?? kan du forklare noe annet enn antakelser på dine bastante utsagn??

Pleier du å ikke tro at folk rundt deg sier hva de mener, om du hører at de vil møtes?

Tror igrunn du bare ønsket å være provoserende,så jeg gidder ikke kommentere mer til deg.

Anonymkode: 01249...77c

Det er mange bekjente jeg har, hvor vi avslutter tilfeldige møter eller små chatsamtaler med «vi burde få tatt en kaffe snart/møtes snart» og den andre svarer «ja absolutt», mens begge vet at det ikke vil skje og at det kun er høflighet.

Se på handlinger, ikke ord. Gjør hun noen handlinger for å få til et treff med deg, tar hun inititativ til å avtale selv, frigjør hun tid for å kunne møte deg, forsøker hun å avtale ny tid? Det er det som viser om folk vil møtes, ikke om de sier det med ord som du ikke aner om egentlig bare er høflighet/forsøk på å avslutte en samtale/vane. 

Anonymkode: 3cdb4...6e3

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du romantisk intressert i henne eller er dette en ny veninne? 

Du virker litt sånn engstelig i din tilknytning, har du hørt om det? Det beste er at du slapper av og prioriterer de som vil, og slutter å henge deg opp i alle nyanser ved de som ikke svarer eller ikke vil. Svarer de ikke, gjør noe annet. La de være. 

Og hvorfor legger du deg borti hva hun gjør på sin fritid selv om hun er sliten? Det styrer hun selv, ikke du. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du virker desperat og dette toget har gått.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kjent henne i en måned? 

Dette er jo ikke grei oppførsel fra din side. Såklart tar hun avstand. Her hadde jeg faktisk blitt redd hadde jeg vært henne. 

Jeg ville heller ha jobbet med meg selv, hvordan jeg forholder meg til vennskap og relasjoner, selvinnsikt osv. 

Anonymkode: 35930...227

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok enig med flere her, og det er at du blir for krevende og intens. Dere har kun "kjent" hverandre en måned, og det tar tid å bli kjent med folk! 

Du kan gi godt inntrykk og du kan også være morsom og hyggelig, så jeg kunne sikkert likt försteinntrykket godt. Men du hadde skremt meg bort ved å stadig spørre om å møtes, snakke om hvor mange jeg treffer, og sendt masse snapper om et selskap. Jeg hadde blitt unnvikende og tenkt at her blir jeg kvalt fort og brutalt. 

Det er ikke dermed sagt at du er en dårlig person på noen måte, men du mp faktisk jobbe mer med å respektere andre grender og psykiske intimsoner. La noe bli deres intiativ også, før du spør ti ganger til. Gi folk pusterom kort sagt. Ellers så skremmer du andre unna. 

Anonymkode: e3ea4...694

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hun har skrevet at hun vil møtes..Hun sender masse hjerter, og generelt, er detganske enkelt å si at jeg ikke har lyst til å møtes, når du får det servert som et ganske tydelig spørsmål.

Det blir ikke sex fordi om du får noen hjerter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd nummer 490? Bare slutt.

Anonymkode: 6284a...443

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er absurd intens i et helt nytt «vennskap». Hun sa hun ønsket blir kjent, men du skremte henne bort. I tillegg er du nokså aggressiv i svarene dine, så tenker hun har tenkt seg om to ganger ang vennskapet deres og rett og slett ombestemt seg. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fremstår litt unnvikende, men det er ganske normal. Det er veldig få som har lyst til å si 'Jeg vil ikke møte deg, fordi jeg ikke liker deg så godt, men jeg liker de venninnene jeg møter.' Så, da svarer hun litt sjelden og litt tåkete. Jeg tenker at du faktisk med det får en respons. Ingen respons _er_ en respons. Hun vil ikke.

Anonymkode: b6e29...2cc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er intens, hun trekker seg unna, bare la det gå.

Anonymkode: 420ee...9bc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er altfor mye, hadde ikke orket det maset der selv. Hvor gammel er du ? Nettopp fylt 18 siden ut å drikke er viktig? Voks opp

Anonymkode: 30a83...01f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun har skrevet at hun vil møtes..Hun sender masse hjerter, og generelt, er detganske enkelt å si at jeg ikke har lyst til å møtes, når du får det servert som et ganske tydelig spørsmål.

Hun hinter jo veldig selv om hun sier det motsatte. Hun er nok konfliktsky og tør ikke si fra.

Anonymkode: ac42c...ad1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ut fra det du skriver så virker det som om du ser på henne som en potensiell kjæreste, og hvis du gir slike inntrykk på henne, og hun ikke ser på deg den samme måten, er det ikke rart hun tar avstand. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tydeligvis?? kan du forklare noe annet enn antakelser på dine bastante utsagn??

Pleier du å ikke tro at folk rundt deg sier hva de mener, om du hører at de vil møtes?

Tror igrunn du bare ønsket å være provoserende,så jeg gidder ikke kommentere mer til deg.

Nop. Det er en høflighetsfrase "hadde vært kult å møtes" osv, når man oppdager at den andre liker det samme som en selv. Men det bertr ikke at man ønsker det.

Anonymkode: 5efbc...98b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du havner i den samme problemstillingen gang på gang, og du får alltid de samme tilbakemeldingene her når du oppretter en tråd om det, men hver gang går du rett i forsvar, dvs angrep, på dem som svarer deg på en måte du ikke liker. Hva med å heller ta til deg hva folk svarer deg, lytte til hva dem prøver å forklare deg?

Du må jo etterhvert innse at din fremgangsmåte ikke fungerer? Du er for intens, du blir fornærmet og sint når vedkommende du prøver å bli venn med ikke responderer slik du vil, og ender opp med å mene at vedkommende er uhøflig, frekk, lyver osv. Og dette skjer gang på gang, så hva med å heller prøve noe nytt?

Jeg skjønner det er ensomt om man har lite/ingen venner og det er det man savner, men da må man gjøre det som kreves for å faktisk få disse vennene, og ikke prøve å "tvinge" dem til å følge ditt opplegg for å komme dit.

Til sist, man kan ikke tvinge frem vennskap, det er noe som skjer av seg selv over tid.

Anonymkode: e2819...436

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere?

det er alltid ok å si «jeg har ikke tid» og deretter henge med noen andre. Det er jo derfor hun ikke har tid!

og så har hun sikkert ikke lyst heller, men det er en annen sak. Ville bare arrestere deg på det øverste.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...