AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Del Skrevet 24. juli Er oppkalling. Anonymkode: c94cc...60f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 24. juli #2 Del Skrevet 24. juli Kult! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #3 Del Skrevet 24. juli Stygt. På dialekter her er det «Rædun» Anonymkode: e73ec...505 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 24. juli #4 Del Skrevet 24. juli Tøft! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 24. juli #5 Del Skrevet 24. juli Reidun er fint! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6 Del Skrevet 24. juli Har kun positive assosiasjoner til navnet. De er alle flott kvinner de jeg kjenner med det navnet. Anonymkode: 9c4d0...a1c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7 Del Skrevet 24. juli Døtrene mine heter Borghild, Valborg og Kjersti Gurine ❤️ Anonymkode: ae80a...f6b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #8 Del Skrevet 24. juli Reidun er fint det og 100 ganger bedre enn Ella, Emma, Thea og Leah, for ikke å snakke om jålenavnene Nathalie, Ovidie, Elarie, Emilie, Savannah, Hayley and the list goes on.. Anonymkode: f847a...74c 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #9 Del Skrevet 24. juli Litt gammeldags, kanskje? Men dere må jo bare bestemme selv, selvfølgelig. Det var populært i 1935 i følge statistikkene: Anonymkode: 4dc72...da8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #10 Del Skrevet 24. juli Ikke noe for min smak Anonymkode: e01a5...21b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #11 Del Skrevet 24. juli Hvis du ikke er sånn wannabe influensermamma som håper på at kidsa skal bli world famous når de blir store så er Reidun et fint, godt gammeldags norsk navn. Anonymkode: 0f664...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #12 Del Skrevet 24. juli Mi svigerinne heter Reidun, og hun er helskjønn. Navnet i seg selv er ikke så pent om jeg skal være ærlig, men jeg er ikke så glad i "harde" navn, og jeg synes REI-dun er litt hardt. Kan hende det bare er slik på mi dialekt? To stykk lenger uti slekta har det som ett av sine navn (oppkalling). Jeg synes likevel verdien av oppkalling er viktigere enn hva andre synes om navnet. Det går også an å ha to navn, om dere er usikre på navnet. Jeg kommer ikke på noen gode forslag, men personene uti slekta heter Reidun Amalie, mora hennes heter Reidun Helene. De bruker bare Amalie og Helene. Oppkalt etter sin mor/bestemor igjen. Anonymkode: 6d369...7ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #13 Del Skrevet 24. juli Superfint! Anonymkode: 7ee84...dc9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #14 Del Skrevet 24. juli Syns det er et stødig og solid navn. Det har vært "upopulært" lenge nok til at det tåler å komme tilbake igjen nå. Så jeg synes det er fint og godt kan gis til en jentebaby i 2024. Anonymkode: b05b4...94c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #15 Del Skrevet 24. juli Definitivt ikke min smak. Anonymkode: 9da39...a6b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #16 Del Skrevet 24. juli Kult å velge annerledes enn "flokken"! Reidun vil nok bli populært igjen om 15-30 år. Oppkalling er kult- gå for det! Alle kan ikke hete, Ada, Ella, Mina osv. Anonymkode: 9686b...692 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #17 Del Skrevet 24. juli 1 minutt siden, AnonymBruker said: Oppkalling er kult- gå for det! Alle kan ikke hete, Ada, Ella, Mina osv. Anonymkode: 9686b...692 Dette er jo typisk oppkallingsnavn fra ca oldeforeldregenerasjonen nå. Anonymkode: 9da39...a6b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 24. juli #18 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Reidun er fint det og 100 ganger bedre enn Ella, Emma, Thea og Leah, for ikke å snakke om jålenavnene Nathalie, Ovidie, Elarie, Emilie, Savannah, Hayley and the list goes on.. Anonymkode: f847a...74c Emilie, Nathalie jålenavn?🤨 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 24. juli #19 Del Skrevet 24. juli Jeg var veldig glad i noen som het det. Hun har dessverre gått bort nå, men navnet gir meg godfølelse når jeg hører det. Reidun Christine? Reidun Marie? Bare noen tanker herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #20 Del Skrevet 24. juli Har alltid likt Heidrun bedre. Anonymkode: ab617...e7e 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå