AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Del Skrevet 24. juli Oki prøver meg enda en gang. Hvilket ville dere valgt av disse Lilly Elly Anny Fanny Anonymkode: 7d250...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Del Skrevet 24. juli Elly. Synes av en eller annen grunn Ellie er en finere stavemåte. Anonymkode: 2d5aa...6e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joyful Skrevet 24. juli #3 Del Skrevet 24. juli Lilly 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #4 Del Skrevet 24. juli Elly Anonymkode: bbb72...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet 24. juli #5 Del Skrevet 24. juli Lilly eller Fanny 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 24. juli #6 Del Skrevet 24. juli Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7 Del Skrevet 24. juli Ingen av dem Anonymkode: 3e40c...a5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #8 Del Skrevet 24. juli Annie og Ellie liker jeg med ie ending av en eller annen grunn. Ville valgt Annie av dine forslag, men liker ikke Anny 😅 Hvis du må skrive med y ville jeg valgt Lilly eller Fanny. Ville valgt Lilly av disse, men helst Annie som sagt Anonymkode: 82547...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #9 Del Skrevet 24. juli Lilly, men enig i hun over 😊. Anonymkode: e5d91...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #10 Del Skrevet 25. juli Lilly er veldig fint Anonymkode: 54848...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #11 Del Skrevet 25. juli Ville unngått Fanny, da det er et slenguttrykk for "vagina/vulva" på engelsk. Men liker at du vil satse på internasjonale navn. Liker Elly og Lilly. Anonymkode: b30c3...b63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #12 Del Skrevet 26. juli Lilly. Fanny er grusomt pga betydningen på engelsk. Jeg kjente ei som het Fanny da jeg gikk på skolen, hun var en skikkelig mobber og mobbet meg hver dag. Skulle ønske jeg visste betydningen av navnet hennes da. Da hadde det kanskje blitt slutt på mobbingen om jeg hadde truet med å fortelle alle det om hun ikke ga seg. Anonymkode: f163f...dde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 26. juli #13 Del Skrevet 26. juli Lilly er det beste av de. Fanny er det verste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #14 Del Skrevet 26. juli Ellie, eller Lilly som en nummer 2. Anonymkode: 21621...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #15 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (På 24.7.2024 den 17.21): Oki prøver meg enda en gang. Hvilket ville dere valgt av disse Lilly Elly Anny Fanny Anonymkode: 7d250...c49 Kun Lilly ❤️ det er nydelig Anonymkode: 337f5...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå