Gå til innhold

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

askjiir

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?  

288 stemmer

1. 1. Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

• 10 (Høyest)
      56
    • 9
      29
    • 8
      53
    • 7
      37
    • 6
      29
    • 5
      21
    • 4
      24
    • 3
      18
    • 2
      11
    • 1 (Lavest)
      10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er for det meste interessert i kvinner, men føler det samme gjelder her...Altså, det er jo ikke stort å utsette på fyren, og det er også problemet. Blir man for perfekt, så er man på en måte blottet for personlighet, og dermed kikker jeg heller på neste person. Litt for "Brad på collegefotballaget". Samme med kvinner. Influencer/modell/sugarbabe-looken tiltaler meg ikke, selv om de objektivt sett sikkert er vakre. 

Så selv om jeg kan se at han er en dritpen fyr, får han ikke mer en 4-5 fra meg.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han følger nok oppskriften på "pen mann", noe svært mange gjør, og derfor skiller han seg ikke ut. Et glansbilde uten personlighet. Ca 4 på en skala fra 1-10 for min del. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grei utseendemessig, men jeg faller for personlighet og han har ikke det jeg faller for. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fikk ikke de rette svarene i den forrige tråden, så du sletta hovedinnlegget og prøvde på nytt med en ny, klassisk og pregløs kjekkas? 🥴 Da er det vel greit at jeg kopierer svaret mitt fra den forrige tråden, siden dette bare er same shit, new wrapping: 

Heh.... er dette en sånn tråd der en mann skal sjekke fordommene sine mot kvinner, og få bekreftet at vi har altfor høye krav til menns utseende, og det er derfor bare 1% av alle menn får seg noe noensinne, fordi alle kvinner kun går etter Chad med kløft i haka og alle vanlige menn faller gjennom de sinnssyke kravene vi har til hvordan en mann skal se ut og det er helt sykt hvordan kvinner sitter på all makten når det kommer til hvem som skal få reprodusere seg det kommer til å gå rett til helvete med hele samfunnet hvis ikke sex snart blir en juridisk rettighet for alle inkludert beta- menn og de under 185cm? 

Ikke det? Ok, så seriøst da: jeg er helt sikker på at det store flertallet av norske kvinner vil anerkjenne dette som en klassisk pen fyr. Men fordi bildet er fullstendig intetsigende i all sin politiske oppstilthet, blir han også blottet for personlighet, som noen over her sa: glatt og anonym. Bildet har null utstråling, og selv om den andre "vanlige" fyren er objektivt mindre "pen", scorer han antagelig flere poeng hos de fleste "vanlige" kvinner.

Tross alt er det aller flest "vanlige" folk her i verden, og utrolig nok måles ikke (sex)partnerverdi kun i utseende. Selv om en del dystre steder på nettet hardnakket påstår det. 

• Liker 15
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, FruJohansen said:

Du fikk ikke de rette svarene i den forrige tråden, så du sletta hovedinnlegget og prøvde på nytt med en ny, klassisk og pregløs kjekkas? 🥴 Da er det vel greit at jeg kopierer svaret mitt fra den forrige tråden, siden dette bare er same shit, new wrapping: 

Heh.... er dette en sånn tråd der en mann skal sjekke fordommene sine mot kvinner, og få bekreftet at vi har altfor høye krav til menns utseende, og det er derfor bare 1% av alle menn får seg noe noensinne, fordi alle kvinner kun går etter Chad med kløft i haka og alle vanlige menn faller gjennom de sinnssyke kravene vi har til hvordan en mann skal se ut og det er helt sykt hvordan kvinner sitter på all makten når det kommer til hvem som skal få reprodusere seg det kommer til å gå rett til helvete med hele samfunnet hvis ikke sex snart blir en juridisk rettighet for alle inkludert beta- menn og de under 185cm? 

Ikke det? Ok, så seriøst da: jeg er helt sikker på at det store flertallet av norske kvinner vil anerkjenne dette som en klassisk pen fyr. Men fordi bildet er fullstendig intetsigende i all sin politiske oppstilthet, blir han også blottet for personlighet, som noen over her sa: glatt og anonym. Bildet har null utstråling, og selv om den andre "vanlige" fyren er objektivt mindre "pen", scorer han antagelig flere poeng hos de fleste "vanlige" kvinner.

Tross alt er det aller flest "vanlige" folk her i verden, og utrolig nok måles ikke (sex)partnerverdi kun i utseende. Selv om en del dystre steder på nettet hardnakket påstår det. 

Intetsigende.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Intetsigende.

Litt som han på bildet, med andre ord😄

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Påkrevd said:

Litt som han på bildet, med andre ord😄

Vi får se hva poll resultatene blir, også kan de senere sammenlignes med en annen kjendis.  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føretrekk sjølv brune auge og svart hår, men verkar som mange likar han her 🤷🏾‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk pen mann, men også glatt/polert og ja... intetsigende. Not my cup of tea

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo at han er pen, men for meg er han ikke tiltrekkende. Han er nok den typen andre menn synes er veldig kjekk, men som ikke nødvendigvis tiltaler kvinner så mye.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser gjerne en film bare fordi han spiller i den. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk pen/symmetrisk og VET det. Høy på seg selv. Derfor krysset jeg av på 7. Kjedelig, men veldig pent utseende. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, tregutter said:

Han følger nok oppskriften på "pen mann", noe svært mange gjør, og derfor skiller han seg ikke ut. Et glansbilde uten personlighet. Ca 4 på en skala fra 1-10 for min del. 

Jøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han appellerer ikke til meg for å si det sånn. Har ikke så mye tro på å gi terningkast basert på ytre kvaliteter.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg vinner han seg på at han er fra Australia, bor i Byron Bay som er helt fantastisk. Mitt inntrykk er at han som australienere flest er «down to earth», opptatt av familien sin og gift med eldre kvinne! 😊 På bilder er han vel en typisk Hollywoodkjekkas. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/24/2024 at 6:15 AM, Anhedoni said:

Jeg ser jo at han er pen, men for meg er han ikke tiltrekkende. Han er nok den typen andre menn synes er veldig kjekk, men som ikke nødvendigvis tiltaler kvinner så mye.

Det er fremdeles 10 som fikk mest stemmer og 8 på andreplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (4 minutter siden):

Det er fremdeles 10 som fikk mest stemmer og 8 på andreplass.

Det utgjør allikevel bare 40% av de som har svart, og det er ikke gitt at alle er kvinner heller. Selv om vi tar med de som har svart 9, er de som ifølge denne tråden som synes han er kjekk (hvis vi definerer kjekk som 8-10) under 50%.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...