AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Del Skrevet 7. juli Hvem vil du anbefale?Jeg ønsker å bruke en concealer når jeg trener som dekker rødfargen jeg får når jeg blir veldig varm. Anonymkode: d7c9e...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Del Skrevet 7. juli Du kommer til å se helt syk ut og grå i huden. Det er helt normalt å bli rød i huden når man trener. Anonymkode: 5337e...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Del Skrevet 7. juli Men kjære deg. Det er normalt å bli rød i ansiktet når man trener. Ikke tenk på det. Anonymkode: a0eca...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #4 Del Skrevet 9. juli Hvem? Hvilken heter det Anonymkode: 79520...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Del Skrevet 12. juli Erborian CC Red Correct. Anonymkode: b1dd3...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thelma_thelma Skrevet 26. juli #6 Del Skrevet 26. juli Det hen over sa - Erborian CC Red Correct er helt super:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå