Gå til innhold

Tidligere elskere som tar opp kontakten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden min ble slettet... Men har menn mer følelser enn vi tror? Han er ett par år yngre enn meg og vi hadde en sommer for 2år siden der vi traff hverandre og hadde god sex. Nå har han tatt opp kontakten igjen selv etter et nytt forhold ? Er enkelte menn med eller uten følelser, glad i tidligere elskerinner ? Han sier han beundrer meg enda og kjempe kåt på meg. 

Jeg kommer ikke til å treffe han. Bare undres 

Anonymkode: 583c7...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når han sier det på den måten er det kun sex han er ute etter. Kan hende han skriver det samme til flere damer og håper han får napp et sted. Eller det kan være at han likte godt sexen dere hadde. Eneste som vet svaret på det er han. Er han i et forhold er du lur som lar det ligge.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Men har menn mer følelser enn vi tror? [..]

Med min (heldigvis, kanskje) begrensede fartstid(!) på KG, så er visst følelser forbeholdt quinder. Du får bestemme deg for svaret før du velger hvem du spør :)

Ut fra det du skriver her virker det i hvert fall som du har mindre følelser enn ham og det høres trist ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det handler kun om sex.

Anonymkode: efe33...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hvor du vil, og har lurt på det samme selv. Dessverre tror jeg ikke det stikker dypere enn at de vet de klarte å få deg i sengs en gang tidligere, og anser sannsynligheten høyere for at de kan få det til igjen med deg, enn en ukjent. Hvis dere hadde det bra sammen på det fysiske planet, så er det nok det som tiltrekker.

Så, med mindre mannen eksplisitt sier at han har følelser for deg og skulle ønske det ble dere to, så ville jeg ikke lagt så mye i det. Min erfaring er at svært få menn eksplisitt lyger. Derimot er mange villige til å si mye indirekte for å gi deg et galt inntrykk av deres intensjoner, for slik at de kan skylde på deg eller ro seg unna eventuelle forpliktelser.

Anonymkode: e4220...2a3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull. Alle vet jo at menn er følelsesløse, primitive dyr som bare tenker med p***en.

Anonymkode: e5c52...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når menn mister tilgang til sex, graver de alltid tilbake igjen i tid, i håp om at noen x elskerinner biter på skjekketrikset, kun i håp om sex. 

Anonymkode: bc09a...a2f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Siden min ble slettet... Men har menn mer følelser enn vi tror? Han er ett par år yngre enn meg og vi hadde en sommer for 2år siden der vi traff hverandre og hadde god sex. Nå har han tatt opp kontakten igjen selv etter et nytt forhold ? Er enkelte menn med eller uten følelser, glad i tidligere elskerinner ? Han sier han beundrer meg enda og kjempe kåt på meg. 

han er kåt

Anonymkode: 8ad13...35f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner hvor du vil, og har lurt på det samme selv. Dessverre tror jeg ikke det stikker dypere enn at de vet de klarte å få deg i sengs en gang tidligere, og anser sannsynligheten høyere for at de kan få det til igjen med deg, enn en ukjent. Hvis dere hadde det bra sammen på det fysiske planet, så er det nok det som tiltrekker.

Så, med mindre mannen eksplisitt sier at han har følelser for deg og skulle ønske det ble dere to, så ville jeg ikke lagt så mye i det. Min erfaring er at svært få menn eksplisitt lyger. Derimot er mange villige til å si mye indirekte for å gi deg et galt inntrykk av deres intensjoner, for slik at de kan skylde på deg eller ro seg unna eventuelle forpliktelser.

Anonymkode: e4220...2a3

Jeg spurte han hvorfor ikke det ble oss den gang hvis han er så tiltrukket av meg som han er, men fikk ikke noe utfyllende scar på det. Han elsket bare sexen med meg og jeg gjorde han visst kåt, han likte alt med meg. Men altså,hvorfor ikke tenke sånn om sin dame heller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logisk å ta kontakt med gamle FWB, KK, eller elskerinner hvis man plutselig er singel igjen alternativt at tosamheten er lite spennende . Fordi de er personer som man vet at man hadde seksuell kjemi med, likte å være litt sammen med og, den gangen hadde et avklart forhold til. Dvs. Vi passer egentlig ikke sammen i et forhold

Betyr ikke at menn er helt uten følelser, men langt fra forelskelse, heller styrt av en kombinasjon av kåtskap og noe rasjonell tenking. 

Endret av Bubo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er han i et forhold nå? Er han det er han ute etter griseprating og bilder på snap, eller å ha deg på si. 

Anonymkode: 16742...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er et enkelt ligg

Anonymkode: abaae...4b5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever også ofte det samme med kvinner som har fått seg en runde med kjeppen. De tar ofte kontakt for å prøve å få en runde til. Spesielt når de har vært på byen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hans Tore Lem skrev (3 minutter siden):

Jeg opplever også ofte det samme med kvinner som har fått seg en runde med kjeppen. De tar ofte kontakt for å prøve å få en runde til. Spesielt når de har vært på byen. 

Kjeppen? For en insane kommentar.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det siste vi sier: "Ring meg når du har har lyst, så kan vi hygge oss litt igjen. Husk at døra mi står alltid åpen for deg🥰"

Gjensynsgleden blir alltid godt mottatt❣️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har hatt en kortvarig fling, og det er over for tusen år siden, så er vel det litt rart å fokusere på nå? Kanskje du burde treffe noen nye som passer for deg, fordi det var vel en årsak til at det ble kortvarig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 14.17):

vel, jeg hadde vel pult de aller fleste damer jeg har ligget med igjen dersom jeg hadde muligheten. ganske naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 10.07):

vel, jeg hadde vel pult de aller fleste damer jeg har ligget med igjen dersom jeg hadde muligheten. ganske naturlig.

Er det ikke lite spennende? Man har jo høvla over de før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte alltid på slikt som at da var menn interessert i å få seg et ligg uten særlig innsats. Har på ingen måte tatt slikt som komplimenter eller at de fremdeles hadde følelser for meg, bare som at de tenkte at siden vi hadde hatt sex tidligere tenkte de at de bare kunne smiske litt, og så var terskelen for å få sex mye lavere enn ovenfor kvinner de ikke kjente seksuelt sett fra før. 

Var imidlertid lite å hente hos meg. Jeg var ikke interessert i å resirkulere menn jeg allerede hadde slått fast at ikke var noe for meg. 

Anonymkode: eae06...857

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåtskap er hverken et kompliment, en lovnad eller utsikt til et forhold.
Det er mange som ser på tidligere elskere/kjærester som en slags reservebenk de kan forsyne seg av mellom forholdene sine, og det er ikke et tegn på at de er gode mennesker...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...