AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Del Skrevet 5. juli Jeg begynte i våres å trene på mølle. Håpet var å minske fettet rundt magen noe. Det kombinert med et litt sunnere matinntak har gjort at jeg sakte men sikkert har begynt å gå ned noen kilo. Den siste måneden har jeg følt meg så pigg og bra at jeg også har begynt å ta 20 situps hver dag. Dette har jeg vel drevet med i rundt fire uker. Men trodde det var sånn at jo mer trening jo lettere blir det, og man må øke treningen for å bli sliten? Jeg syntes 20 situps var hardt, men det gikk. De fem siste var tunge men fikk det til. Nå den siste uka derimot har de siste situpsene jeg tar vært nesten umulige, jeg skjelver i musklene og magen og må virkelig jobbe for å få de til og i dag måtte hjelpe til med armene for å få til den siste. Gjør jeg noe feil, eller hva er grunnen til at det nå er så hardt? Jeg begynner å kjenne noen muskler i og rundt magen (mye fett fremdeles, men) som jeg aldri i mitt liv har kjent etter jeg startet med sit ups, så jeg er jo kjempeglad. Men er det normalt at det blir vanskeligere å gjøre situps jo mer du trener? Anonymkode: eba94...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #2 Del Skrevet 5. juli Du må jo gi musklene tid til å hvile og vokse! Slik du gjør det nå bryter du bare ned musklene, og da er det jo klart at de blir svakere. 2-3 ganger i uken er mer enn bra nok til øvelser. Anonymkode: 8a297...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Del Skrevet 5. juli Hver dag? Muskler trenger restitusjon Anonymkode: 71e56...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #4 Del Skrevet 5. juli Beklager, jeg visste ikke. Da skal jeg minske til 2-3 dager i uken 😊 Anonymkode: eba94...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #5 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sit ups er kanskje den mest bortkastede øvelsen som finnes og du kan ikke punktslanke magen uansett. Ta heller armhevinger. Anonymkode: ae674...0dd Jeg synes det er en fin øvelse jeg. Føler meg mer oppreist i ryggen og sterkere rundt magen etter å ha gjort de, en deilig følelse. Uansett er ikke målet å få vaskebrettmage, har bare lyst på litt midje igjen. Er veldig fornøyd med at jeg begynner å kjenne muskler rundt magen Anonymkode: eba94...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #6 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er en fin øvelse jeg. Føler meg mer oppreist i ryggen og sterkere rundt magen etter å ha gjort de, en deilig følelse. Uansett er ikke målet å få vaskebrettmage, har bare lyst på litt midje igjen. Er veldig fornøyd med at jeg begynner å kjenne muskler rundt magen Anonymkode: eba94...595 Husk at når du trener magen må du også trene ryggen. Sterk mage/svak rygg er ikke en god kombinasjon Anonymkode: 8a297...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå