Gå til innhold

Kjøper du fortsatt aviser eller magasiner på papir?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja lokalavisen har jeg papirutgaven. Slik at den overlever. Den har ikke nettutgave. Ellers så går det mest i nettutgave altså. Men liker å blad igjennom den. Lell om det er «gammelt» nytt. Og er bare noen få sider. 

Anonymkode: 4e028...f88

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Leser aviser kun digitalt nå, men har noen abonnementer på en del interiør- og hageblader. De funker litt som «godteri» for meg, noe jeg koser meg med. Men, det er bare ikke det samme med digitale medier versus trykk for min del. Jeg kjenner at jeg blir dummere av ikke å ha papiravis; jeg vet ikke lenger hvem alle ministre er, og klarer ikke følge med på nasjonale debatter som interesserer meg. Kanskje abonnere på Aftenposten og Morgenbladet på papir er løsningen.. er 49 år og har vokst opp med at man leser Aftenposten hver morgen før man går ut. Er så veldig lite oppdatert nå, merker jeg.. 

Anonymkode: 09e16...4ff

Har du prøvd og høre på Podkast? Jeg hører mye på Politisk Kvarter, Forklart etc. Da får jeg med meg viktige nyheter og debatter, både i Norge og i verden. Etter at jeg studerte, fikk jeg helt noia av alt av papirblad og bøker. Så nå er alt jeg leser og hører, nemlig digitalt.

Anonymkode: 03a37...2cc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Har du prøvd og høre på Podkast? Jeg hører mye på Politisk Kvarter, Forklart etc. Da får jeg med meg viktige nyheter og debatter, både i Norge og i verden. Etter at jeg studerte, fikk jeg helt noia av alt av papirblad og bøker. Så nå er alt jeg leser og hører, nemlig digitalt.

Anonymkode: 03a37...2cc

Morgenbladets podkast er også ganske bra. :)

Anonymkode: b3c5f...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper aldri aviser og slikt på papir, prøver å ikke kjøpe mer bøker og ,bortsett fra bøker til guttungen og fagbøker. Kunne aldri tenkt meg å gå tilbake til papir, elsker det digitale livet jeg. :D Og føler egentlig jeg aldri har vært mer oppdatert på ting som skjer som  i dag, man får jo alt på skjermen når det skjer nærmest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg prøver å få ned skjermtiden min og vurderer å gå tilbake til papiravis. Men det sitter langt inne. Jeg abonnerer på lokalavisa, Aftenposten og DN digitalt. Jeg kunne gjerne hatt enten et magasin eller en avis på papir. Men det er så praktisk å alltid ha det der og få dem opp i en feed.

Kjøper du noen agasiner eller aviser på papir og i så fall hvilke?

Anonymkode: 155e6...2ed

Javisst!!

Abonnerer på lokalavisa som kommer tre ganger i uka. I tillegg abonnerer jeg på Nationen som kommer i papir fredag og lørdag og Bondebladet som kommer hver onsdag. Har også flere fagblader som kommer i posten med ulike intervaller. Liker å ha noe fysisk å bla i. Litt tegneseriestriper og noen sudokuer og annet jeg kan bruke blyant/penn på i stedet for skjermtrykking.

Anonymkode: 12285...4e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...