Gå til innhold

Hva gjør en 8-12 år eldre kvinne attraktiv for deg?


Tekopp1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ja, men når de får vite tallet, forsvinner de

Anonymkode: 4260e...aea

Ikke alle.  I dag er det mange kvinner som holde seg så utolig godt, jeg har vært bort i kvinner som jeg har trodd var ca 45 som har passerrt 60. Dessuten er pen og sexy 2 forskjellige ting. Skjønnhet er vakkert, men ikke nødvendigvis noe man tenner seksuelt på.

Anonymkode: 123bd...597

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Nei 🤣 mannen min er yngre enn meg. Moren og søstera mi sine også. 

Anonymkode: b85f9...d9e

Hva nei? Kjenner til flere sånne eksempler 

Anonymkode: 4260e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke alle.  I dag er det mange kvinner som holde seg så utolig godt, jeg har vært bort i kvinner som jeg har trodd var ca 45 som har passerrt 60. Dessuten er pen og sexy 2 forskjellige ting. Skjønnhet er vakkert, men ikke nødvendigvis noe man tenner seksuelt på.

Anonymkode: 123bd...597

Jeg snakker ikke om hvordan de ser ut, men alderen deres. 

Anonymkode: 4260e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Wtf, nesen min er litt heks, men kistemoden var alt for dystert 😔😅

Men du kan ikke bestandig tro på folk når de gjetter du er yngre, fordi det er en viss skam for kvinner å bli eldre så mange tror de gjør oss en tjeneste ved å påstå vi ser yngre ut. Nå kan det hende du faktisk gjør det, men men får høre det også, å jeg ser definitivt 30 ut. Trener ikke mye, jobber ikke mye, fikk høre tidlig 20 årene. Syns løgnene deres er ukonfortable for det er da ikke noe galt med å se ut som 30 årene i 30 årene.

Anonymkode: 0fbce...326

Helt enig, jeg bærer mine 33 år med stolthet. Føler meg så mye bedre og mer selvsikker nå enn som 22, det var ikke en god tid for meg. Hadde nok ikke trodd dem om det ikke var for at kvinner også tipper 25, omtrent samtlige kvinner på jobben ble overrasket også da vi var i bli kjent fasen. 

Anonymkode: 6ca7e...2a7

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg snakker ikke om hvordan de ser ut, men alderen deres. 

Anonymkode: 4260e...aea

Morsomt da hvordan enkelte av Hollywoods største kjekkaser har valgt 10 år eldre kvinner. 

Anonymkode: 6ca7e...2a7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekopp1 skrev (På 26.6.2024 den 19.59):

Og hva er alderen din, du mann som valgte å klikke deg inn her?

Tenker ikke så mye over alderen sånn sett, men jeg har alltid funnet tonen lettere med damer litt eldre enn meg selv. Det er ikke noe spesifikt som uthever seg. Personlighet, kjemi og tiltrekning trumfer alder. Og med alder gir man etter hvert mer blaffen i småting man bekymret seg mer for i yngre år. 
mann41

Anonymkode: 3e274...427

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Morsomt da hvordan enkelte av Hollywoods største kjekkaser har valgt 10 år eldre kvinner. 

Anonymkode: 6ca7e...2a7

Hvem? Nevn flere, ikke bare én. 

Anonymkode: 4260e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, men når de får vite tallet, forsvinner de

Anonymkode: 4260e...aea

Ikke min mann.

Ikke eksene mine heller.

Jeg som dumper.

Anonymkode: 78da6...d2c

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luksusbia
AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 20.22):

Eh. Det er fysisk umulig. 
 

Er man 20 er jo da allerede damene blitt i gamleste laget om de er 8-12 år eldre.

Anonymkode: a549d...6be

Ja, 28-32 åringer er jo eldgamle😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem? Nevn flere, ikke bare én. 

Anonymkode: 4260e...aea

Ryan Gosling, Nick Jonas, Joe Sturrigde, Evan Spiegel, Felix Mallard. Er for trøtt til å tenke ut fler 😄

Anonymkode: 6ca7e...2a7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Pluss at hvis man er pen tror gjerne menn automatisk at du er yngre også. Jeg ler litt inni meg når menn sjekker meg opp og de har trodd jeg er 25 når jeg er 33 og de blir veldig overrasket og spør om jeg trener veldig mye og jobber hardt for utseende for å se sånn ut som 33. Tydelig de er i samme kategori som KG-mennene som mener at kvinner over 30 ser ut som kistemodne hekser 🤣

Anonymkode: 6ca7e...2a7

Ja, de blir nok "veldig overrasket". Ufattelig at folk fortsatt faller for dette🤭

Anonymkode: 44167...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, de blir nok "veldig overrasket". Ufattelig at folk fortsatt faller for dette🤭

Anonymkode: 44167...93f

Som nevnt gjelder det kvinner også. Jeg driter i det, er glad i meg selv uansett og har ikke noe panisk ønske om å se ung ut for å tekkes menn. 

Anonymkode: 6ca7e...2a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Som nevnt gjelder det kvinner også. Jeg driter i det, er glad i meg selv uansett og har ikke noe panisk ønske om å se ung ut for å tekkes menn. 

Anonymkode: 6ca7e...2a7

U go, girl.

Anonymkode: 44167...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tenker du noen gang på at det er derfor du er singel? 

Anonymkode: b85f9...d9e

Fordi jeg ikke ønsker 8-12 års aldersforskjell oppover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Som nevnt gjelder det kvinner også. Jeg driter i det, er glad i meg selv uansett og har ikke noe panisk ønske om å se ung ut for å tekkes menn. 

Anonymkode: 6ca7e...2a7

Det er bra og det skal vi heller ikke. Jeg tror på at du kan se yngre ut, selv om jeg sa folk kan lyve. Menn blir eldre de også, de som dømmer oss for vår alder med sin egen økende alder, er jo folk vi uansett har godt av å ignorere 😊

Anonymkode: 0fbce...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er bra og det skal vi heller ikke. Jeg tror på at du kan se yngre ut, selv om jeg sa folk kan lyve. Menn blir eldre de også, de som dømmer oss for vår alder med sin egen økende alder, er jo folk vi uansett har godt av å ignorere 😊

Anonymkode: 0fbce...326

Ja, veldig sant. Mange av de som gir  «cred» er menn fra vgs som har fått vom og mistet hår, når vi treffes her og der. Tenker ikke noe negativt om dem overhode, takker for komplimentet. Så har vi yngre menn som blir betatt av meg. Når jeg støtt og stadig opplever slikt blir jeg så oppgitt på de som mener at menn er som guder som blir til Chad etter 30 mens kvinner blir forfalne, det er ren løgn og en av grunnene til at jeg ikke orker å forholde meg til menn heller. Tenk å sitte der med dype furer i pannen, hårfeste som forsvinner og økende mage, og snakke om at kvinner blir søppel etter 30. Takk og pris er ikke de fleste menn slik, bare taperne. Men de roper gjerne høyest. 

Anonymkode: 6ca7e...2a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tekopp1 skrev (På 26.6.2024 den 19.59):

Og hva er alderen din, du mann som valgte å klikke deg inn her?

Mannen min som er 10 år yngre syntes jenter på sin egen alder ofte virket enkle og fjollete. Møtte ham da han var 24 og jeg 34🙂 Han likte også tryggheten og selvtilliten min. Og synes jeg er en kloning av Katrine Sørland som alltid har vært drømmedama hans utseendemessig😅

Anonymkode: 10a66...789

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, veldig sant. Mange av de som gir  «cred» er menn fra vgs som har fått vom og mistet hår, når vi treffes her og der. Tenker ikke noe negativt om dem overhode, takker for komplimentet. Så har vi yngre menn som blir betatt av meg. Når jeg støtt og stadig opplever slikt blir jeg så oppgitt på de som mener at menn er som guder som blir til Chad etter 30 mens kvinner blir forfalne, det er ren løgn og en av grunnene til at jeg ikke orker å forholde meg til menn heller. Tenk å sitte der med dype furer i pannen, hårfeste som forsvinner og økende mage, og snakke om at kvinner blir søppel etter 30. Takk og pris er ikke de fleste menn slik, bare taperne. Men de roper gjerne høyest. 

Anonymkode: 6ca7e...2a7

THE AUDACITY for noen folk er himmelhøyt, det er noe trist over det. Her inne ser vi jo ikke hverandre, så noen slipper litt unna med noen av meningene sine, men i andre kommentarfelt hvor du ser det er en ordinær mann i kanskje 50 årene som tror han er kjekkere enn ei pen ei på 26, som ifølge dem er utgått allerede da til å med(!), så begynner man å lure hvem dette er og hva skjedde. Han er ikke i noen posisjon til å si at noen han ikke er attraktiv for, ikke er attraktive for han. Eller han kan, men det ser dumt ut. 

Har litt dårlig samvittighet fordi jeg sa til en at han ikke er i sin storhetstid, og virkelig trykkte hardt hvor det kunne trykkes. Men han var så ufin mot kvinner at jeg følte jeg måtte. Mennene jeg er glad i kunne aldri, håper jeg ikke. De er hvertfall snille og oppfører seg mot oss kvinnene som at vi er oss og det er greit, uavhengig om det er snakk om de som er 10 år eller 80. 

Livet er drama. 

Anonymkode: 0fbce...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er litt for få menn her inne til å få gode svar her. Men tror spenning rundt sex med "moden kvinne" er det som fenger mest, og om hun ser relativt bra ut for alderen så er hun attraktiv nok for det? (bare synser ut fra de henvendelsene jeg selv har fått, både digitalt og ute på byen. Er ikke interessert i å utforske det der, så har ikke gått i dybden)

Anonymkode: 95b26...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ryan Gosling, Nick Jonas, Joe Sturrigde, Evan Spiegel, Felix Mallard. Er for trøtt til å tenke ut fler 😄

Anonymkode: 6ca7e...2a7

Ashton Kutcher, Aaron Taylor-Johnson, Hugh Jackman. And the list goes on. 

Anonymkode: f8b44...c15

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...