Gå til innhold

Hvordan takler dere kvinner sexen som har menn i offshore / fiske ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lille39 skrev (På 26.6.2024 den 21.42):

Det hadde eg aldri gjort. Kunne tenkt meg en fyr som jobbet slikt. Slapp å bli lei av hverandre☺️☺️

Det er faktisk fordelen. Tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 19.51):

Vet at det ikke er uvanlig at off shore enker har en lekekompis eller to mens mannen er ute på sjøen 

Anonymkode: 669eb...c66

Det vet du ikke, det.

Anonymkode: bde87...1ba

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere  (før oljealderen) var eneforsørgerstatusen vanleg, og  mødre var hjemme med barna medan fedrene var på fiske i lange økter  ved Island. grønnland ,shetland, og  mange menn mistet livet på sjøen.  De satte sitt eget i liv i fare for å tjene til   mat  på bordet og livsopphold, og det  HMS  var det ingen som hadde hørt om.Tilbake satt ofte mange enker med ein  barneflokk  på kanskje 5-6 barn, og de hadde ikkje det  økonomiske nettverket som  enslige kvinner m/ barn har idag.  Mange 

Samboerskap var forbudt med lov utan å vera gift, og sex var eit tabubelagt tema, og  klitoris, G-punkt, multiorgasme m.m var det ingen som hadde satt ord på. 

Det finnes idag liten dokumentasjon på hvordan sexualivet  var hos tidligere genrasjoner ettersom det var eit tabubelagd tema. 

 

Anonymkode: edcf3...3c4

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 10.07):

Vi som er offshore er borte i 2 uker i slengen og hjemme i 4!! Plenty med tid til både sengekos og tilstedeværelse mentalt for partner, samt at man får kjenne litt på det å være borte fra hverandre.

Anonymkode: ebe78...605

Det er viktig det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/26/2024 at 7:51 PM, AnonymBruker said:

Vet at det ikke er uvanlig at off shore enker har en lekekompis eller to mens mannen er ute på sjøen 

Anonymkode: 669eb...c66

Mener du leketøy eller mannfolk leke? 

Anonymkode: 39839...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåost

Ser ikke hvorfor det skulle være et problem. Er jo bare deilig å slippe unna sex, og heller gjøre ting jeg faktisk har lyst til.

Vil heller ha en stor lottogevinst og økonomisk frihet enn en mann. Egentid er også gull. Da kan jeg selv bestemme aktiviteter, og hva jeg ønsker av opplevelser.

Dessuten tror jeg aldri jeg kommer til å bli glad i noen igjen, så det er best at jeg er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mener du leketøy eller mannfolk leke? 

Anonymkode: 39839...469

Mener mannfolk leke. På samme måte som det ikke er helt uvanlig å få seg en off shore kjæreste..

Anonymkode: 669eb...c66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 0.09):

Ikke så uvanlig andre veien heller, mange spreke damer i catering  😉

Anonymkode: da392...b8e

Ja har en kompis som sier at folk ligger rundt.. de glemmer litt kona hjemme, levere et dobbel liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er offshore har ofte en ekstra kjæreste. De har mulighet, til/fra jobb, på jobb, på kurs osv. Har sett i denne bransjen i ca 25 år, fått med meg litt av hvert😅

Anonymkode: b98fa...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De som er offshore har ofte en ekstra kjæreste. De har mulighet, til/fra jobb, på jobb, på kurs osv. Har sett i denne bransjen i ca 25 år, fått med meg litt av hvert😅

Anonymkode: b98fa...805

Ja, for ikke å snakke om på hurtigruta. Der er det mer vanlig enn uvanlig.  Foregår sikkert på andre båter med kjønnsblanding ombord.

Anonymkode: da392...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært elsker til flere fiskerfruer opp gjennom, de må jo få sitt de også.

Anonymkode: a30f0...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...