Gå til innhold

Hvorfor forsetter man og ligge med eksen etter ett brudd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er jo dum som gjør det, men jeg er så svak at jeg sårer meg selv bare. Jeg bare tenker at siden han gang på gang har med meg hjem, han tar tilome vennene mine og vennene hans på fest hjemme hos han. Vi har jo vært sammen før, men han gir jo ikke utrykk med mindre enn i fylla så. Lurer bare på om han føler litt, siden han alltid gjør det

Anonymkode: 0702d...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

. Lurer bare på om han føler litt, siden han alltid gjør det

Og det er akkurat dette som gjør at du kommer til å fortsette å såre deg selv gang på gang. Gir han deg ikke det du trenger hvis du trenger mer enn sex, så bør du slutte å ligge med han. Eller så kan du risikere at han plutselig slenger i trynet på deg at han har ny dame, og du kan ikke si noe på det.

Anonymkode: 65112...7de

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er jo dum som gjør det, men jeg er så svak at jeg sårer meg selv bare. Jeg bare tenker at siden han gang på gang har med meg hjem, han tar tilome vennene mine og vennene hans på fest hjemme hos han. Vi har jo vært sammen før, men han gir jo ikke utrykk med mindre enn i fylla så. Lurer bare på om han føler litt, siden han alltid gjør det

Anonymkode: 0702d...4fb

Nei, han føler ikke litt , ikke i nærheten nok og ikke sånn som du ønsker. Det vet du jo, for da hadde dere vert sammen. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å ha en som man kan ha uforpliktende sex med. Du har sex fordi du er forelska, mens han har sex fordi han liker sex. Dette er din kropp og ditt ansvar og bare fordi han vil pule når han blir full så trenger du ikke å innbille deg at han er forelsket.

Anonymkode: 3dab0...132

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Lurer bare på om han føler litt, siden han alltid gjør det

Anonymkode: 0702d...4fb

Neppe 

Anonymkode: c9e61...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er jo dum som gjør det, men jeg er så svak at jeg sårer meg selv bare. Jeg bare tenker at siden han gang på gang har med meg hjem, han tar tilome vennene mine og vennene hans på fest hjemme hos han. Vi har jo vært sammen før, men han gir jo ikke utrykk med mindre enn i fylla så. Lurer bare på om han føler litt, siden han alltid gjør det

Anonymkode: 0702d...4fb

Han gir deg ikke falske forhåpninger om han kun vil ha sex i fylla. Du velger tolke hans fyllesex som noe mer, enda han er tydelig på at det kun er sex på fylla. 
Han tar deg med hjem fordi han vil ha sex, og han gjør det kun på fylla fordi han ikke mener noe som helst med det. 

Hadde han invitert deg på middag, kaffe, kino, etc i edru tilstand, kun dere to, så hadde han gitt deg falske forhåpninger. 
Hadde han sagt at hvis du blir med hjem å har sex så kan dere bli sammen, så hadde han gitt deg falske forhåninger. 

At du er tilgjengelig for uforpliktende fyllesex, igjennom flere år, er ikke å gi deg falske forhåpninger.
Han bruker deg, han bryr seg ikke om dine følelser, han vil ha sex, og du stiller opp gang på gang. 
Du må ta ansvar for deg selv og dine følelser, han er jo tydelig på at det kun er sex for han. 
Hvis du ikke takler uforpliktende sex med han, så må du enten sette krav eller si stopp. 

Anonymkode: 6e0b5...b29

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Han vet veldig godt at han gir meg falske forhåpninger, og han har sagt det både til meg og bestevennen min. Er derfor jeg lurer på hvorfor han fortsetter og ligge med meg?

Anonymkode: 0702d...4fb

Fordi du ligger med ham. Så enkelt. Hadde han brydd seg om deg, så hadde han tatt hensyn til dine følelser.

Anonymkode: c163f...c10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skaffe deg selvrespekt jente. Da vil livet ditt bli så mye bedre. Når du lar deg bruke til sex, så blir du brukt til sex.

Anonymkode: 8cace...b6d

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...