Gå til innhold

Taylor Swift-tråden


TS-bruker

Anbefalte innlegg

Academy Award winning director Steven Soderbergh praises Taylor Swift in a recent interview:

“What she has done, what she’s doing in the way she’s doing it, nobody has ever done this before. The amount of control that she has taken. And she’s doing this all herself. Nobody has ever done this. It’s working. And it’s a great model.”

Steven Soderbergh Is So ‘Fascinated’ by Taylor Swift’s Eras Tour That It’s Inspiring His Next Project: ‘I Would Go if I Could. There Aren’t Any Tickets!’

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Taylor Swift is now less than 2M units away from surpassing Eminem and becoming the best selling artist debuted in the last 41 years.


Helt sykt hva Taylor har klart å oppnå, og det i streaming-æraen. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artists with the most weeks at no.1 on Billboard 200

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taylor S og Mary J. Blige under Taylor sin 1989 turné. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbes calls Taylor Swift a “genius” for reinventing herself while retaining her original fans and attracting new ones:

“Her albums span many different genres regardless of market popularity of the genre. She doesn’t just stick with something until it gets unpopular, she makes moves before they are needed.”

🤍 Nettopp.

TS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taylor Swift is the #1 most streamed and most followed artist in Spotify history.🤍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

“Delicate” becomes Taylor Swift’s 12th song to surpass 1 billion streams on Spotify. 🤍 TS.

Det er sikkert noe fansen vet, men Taylor fjernet hele musikkatalogen sin fra Spotify og det var ikke mulig å streame musikken hennes der på flere år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! 👏

Gelsenkirchen will temporarily be renamed ‘Swiftkirchen’ to celebrate Taylor Swift’s ‘Eras Tour’ shows in the city.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taylor Swift now has three albums to spend at least 10 weeks at No. 1 on the Billboard 200:

Fearless, 1989 and The Tortured Poets Department.

She becomes the fifth act in history to have at least three albums spent 10+ weeks at No. 1, and the first to join the exclusive club since Whitney Houston in 1997.

Take a look at all five artists with at least three albums to spend 10+ weeks at No. 1.

(Elvis, Beatles, The Kingston Trio, Whitney Houston og Taylor Swift)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som deltar i denne tråden utenom denne personen som tror vi er interessert i hver eneste oppdatering om TS?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The Tortured Poets Department" is set to spend a massive EIGHT week at #1 on the UK albums chart!

- The longest running #1 album of the decade 🤍

TTPD!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (1 minutt siden):

Er det noen som deltar i denne tråden utenom denne personen som tror vi er interessert i hver eneste oppdatering om TS?

Denne tråden er opprettet for oppdateringer om Taylor sin karriere. Er du ikke interessert trenger du ikke å lese da vel. Det er mye som er uinteressant på dette forumet, men jeg klikker inn i tråder jeg finner uinteressant heller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS-bruker skrev (12 minutter siden):

“Delicate” becomes Taylor Swift’s 12th song to surpass 1 billion streams on Spotify. 🤍 TS.

Det er sikkert noe fansen vet, men Taylor fjernet hele musikkatalogen sin fra Spotify og det var ikke mulig å streame musikken hennes der på flere år. 

Taylor Swift extends her record as the artist with the most solo songs surpassing 1 BILLION streams on Spotify (11). TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (29 minutter siden):

Er det noen som deltar i denne tråden utenom denne personen som tror vi er interessert i hver eneste oppdatering om TS?

Hehe ser ikke sånn ut. Trådstarter er større fan enn 9-åringen min som bombarderer oss med Taylor Swift- låter 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS-bruker skrev (32 minutter siden):

Denne tråden er opprettet for oppdateringer om Taylor sin karriere. Er du ikke interessert trenger du ikke å lese da vel. Det er mye som er uinteressant på dette forumet, men jeg klikker inn i tråder jeg finner uinteressant heller. 

Digger faktisk TS så det interesserer meg til en viss grad. Men dette er jo sykelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (3 minutter siden):

Hehe ser ikke sånn ut. Trådstarter er større fan enn 9-åringen min som bombarderer oss med Taylor Swift- låter 😅

Tror denne personen er på feil forum 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (4 minutter siden):

Tror denne personen er på feil forum 

Skulle nok flyttet seg til kultur, litteratur og musikk-forumet. Er nok mer respons å få der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (13 minutter siden):

Digger faktisk TS så det interesserer meg til en viss grad. Men dette er jo sykelig 

 

K_mb skrev (16 minutter siden):

Hehe ser ikke sånn ut. Trådstarter er større fan enn 9-åringen min som bombarderer oss med Taylor Swift- låter 😅

Jeg for min del syns det er mer sykelig å bry seg om hva andre poster på et nettforum. Noen av dere er merkelige. Hvem bryr seg om hva noen tilfeldige folk poster på et anonymt nettforum..

Det er gøy å poste om prestasjonene til TS, det er sykt alt det hun oppnår. Nå er jeg ellers ikke aktiv på dette forumet, kun denne tråden, vil tro det er flere som er mer sykelige, som bor på forumet, deltar i flere tråder og klager over hva andre poster om..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...