Gå til innhold

Taylor Swift-tråden


TS-bruker

Anbefalte innlegg

“Taylor Swift” extends her record as the Female Artist with most cumulative weeks at number one on Billboard 200 Charts Most cumulative weeks at number one

#1. The Beatles — 132

#2. Taylor Swift — 77 (+1)

#3. Elvis Presley — 67

#4. Garth Brooks — 52

#5. Michael Jackson — 51

TS.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The largest circulation of liverpool covers Taylor Swift extensively and reviews her as 6 out of 5 star performer. Last time they did this was for beatles back in 1970s. 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS-bruker skrev (13 minutter siden):

Travis Kelce på Wembley 🤣

 

Misliker han mer og mer. Jeg føler at han er en slags "15 minutes of fame" mann som bruker dette "forholdet", ja, i anførselstegn, som en måte å bli populær på, å bli veldig kjent, å få A-list nettverk osv. Minner meg om eksen til Britney...

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hun var i Liverpool og spilte på hjemmebanen til Liverpool, anfield!

Taylor Swift breaks the record for the largest audience in HISTORY at Anfield Stadium with 62,000 people in Liverpool.

The record has not been broken since a match between Wolverhampton and Wanderers took place in February 1952 with 61,905 people.

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebærsyltetøy skrev (Akkurat nå):

Misliker han mer og mer. Jeg føler at han er en slags "15 minutes of fame" mann som bruker dette "forholdet", ja, i anførselstegn, som en måte å bli populær på, å bli veldig kjent, å få A-list nettverk osv. Minner meg om eksen til Britney...

Litt enig med deg, dessverre. Han virker å takle rampelyset, noe man må gjøre om man skal klare å være i et forhold med en som Taylor, men ja, syns også han virket å være litt for glad i rampelyset. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kuleste som skjedde i London i helgen må jo være at selveste Paul McCartney var på Eras-konsert sang og danset sammen med Taylor-fansen 🤩 Paul McCartney er herlig!

Og Jon Bon Jovi var også der!!!

 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prins William var også der, og ble filmen mens hans danset til Shake It off! 😄

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS-bruker skrev (Akkurat nå):

Prins William var også der, og ble filmen mens hans danset til Shake It off! 😄

 

 

Prins Williams som danser til Shake It Off 😄

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benson Boone om Taylor etter å ha vært på Eras-konsert

"This is the best day of my life. Thank you Taylor Swift! You are an absolute icon".

TS.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TTPD!!!

“The Tortured Poets Department” becomes the first female album of the century to spend 9 consecutive weeks at #1 on the Billboard 200.
 
 

Image

TS.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

“Reputation” has now spent 300 weeks on the Billboard 200.

It joins “1989” as Taylor’s only albums to achieve this.

TS.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS-bruker skrev (33 minutter siden):

Litt enig med deg, dessverre. Han virker å takle rampelyset, noe man må gjøre om man skal klare å være i et forhold med en som Taylor, men ja, syns også han virket å være litt for glad i rampelyset. 

Jeg synes de ser helt nydelige ut. Sånn jeg ser det så har hun endelig funnet en mann som støtter henne i det hun gjør 🫶🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taylor, Taylor🫶

Another record for Taylor Swift at Wembley — her Saturday night show saw 5.57TB of data used by fans.

That’s more than any other concert at the stadium, as well as the UEFA champion’s league final.

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (2 minutter siden):

Jeg synes de ser helt nydelige ut. Sånn jeg ser det så har hun endelig funnet en mann som støtter henne i det hun gjør 🫶🏻

Håper det er tilfellet! 🫶

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS-bruker skrev (1 time siden):

Travis Kelce på Wembley 🤣

 

Barstool Sports om Travis på Eras🤣 Han som en stor idrettsmann har aldri spilt foran så mange tilskuere.

Travis Kelce makes his debut on arguably the biggest stage of his life The Eras Tour

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Taylor Swift charted 11 albums in this week's UK Albums Chart!

— 3 albums are in Top 10🤍👏

TS.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

“The Tortured Poets Department” aiming for a 10th consecutive week at #1 on the Billboard 200.

🤍🤍🤍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Tortured Poets Department by Taylor Swift is officially the album with the most weeks at #1 this decade in the UK as it remains atop the chart for a 7th week, outperforming all its competitors in every metrics!

TS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taylor Swift is now in the top 10 best selling artists OF ALL TIME!

She is the only artist under the age of 35 on the list and is only 18 years into her career.

👏👏👏👏👏👏👏👏

TS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...