Gjest Vanessa01 Skrevet 10. september #21 Skrevet 10. september La folk være folk, og uansett om dem liker å være nakne eller påkledde er dem like flotte og gode. La folk leve og ha det koselig ❤️
erok Skrevet 10. september #22 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Det stemmer. Begynner riktignok å bli nesten ti år siden. Men jeg var ute på nattklubb i Playa del Ingles hvor jeg danset med en ung engelskmann. Istedenfor å bruke toalettet på utestedet forflyttet vi oss ned på stranda hvor vi fant en solseng godt gjemt mellom stablede solsenger og parasoller. Han var ung men hadde grovt utstyr han tok meg grundig med. Gerd, 52 Anonymkode: 07ef2...4b0 Sikkert deilig
AnonymBruker Skrevet 10. september #23 Skrevet 10. september erok skrev (52 minutter siden): Sikkert deilig Men sikkert bare bløff. Om du er litt her på forumet, ser du at "Gerd 52" dukker opp i mange tråder med ulike historier. Anonymkode: 0ff20...b6a 3
erok Skrevet 10. september #24 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men sikkert bare bløff. Om du er litt her på forumet, ser du at "Gerd 52" dukker opp i mange tråder med ulike historier. Anonymkode: 0ff20...b6a tror du har rett i det 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå