Gå til innhold

Hva får yngre menn til å tenne på damer som er 15-20 år eldre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du er redd for sladring, ja da bør du vel holde deg unna til du er mann nok til å takle det uten å springe.

Jeg styrer ikke hva disse damene snakker om selv om jeg hare helt andre interesser jeg er opptatt av. Regner med det er likt i andre vennekretser.

Anonymkode: 507b0...d5e

Hvorfor er det menn som skal stå til ansvar? hva med at de enkelte kvinnene ikke sladrer om andre folk sitt privatliv, i stedet for at menn skal "manne seg opp". Jeg trodde likestilling hadde kommet lengre i 2024

Anonymkode: c6e94...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dette er jeg nysgjerrig på og håper på mange svar. 

Anonymkode: 6a36f...560

De ser ut som kvinner å ikke jenter. De har former og mere feminine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Mye av grunnen er selvtillit og erfaring. Såklart!  Selvtillit er alltid sexy. 

Anonymkode: f8c19...132

Jepp !   Begge deler + mye annet.  Villere, og råere sex der nytelse og begjær står i sentrum. Bedre og mer spennende sexpartnere rett og slett.

 

Blåmonster skrev (40 minutter siden):

De ser ut som kvinner å ikke jenter. De har former og mere feminine. 

Mye mer kvinnelige og feminine, ja.  Måten de kler og fører seg på, parfyme og sminke osv.

Anonymkode: 9209e...88e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at jeg er mye bedre i senga nå i førtiårene enn jeg var da jeg var i tyveårene. Den gang var jeg selvfølgelig tynnere og penere, men jeg var vanvittig usikker på meg selv og livredd for at menn ikke skulle synes jeg var bra nok. 

Sexen ble ofte preget av dette i den forstand at jeg unngikk visse stillinger, tenkte mye på hvordan kroppen min så ut (i stedet for å nyte hans) og hadde en masse fikse idéer om hvordan menn skulle være. 

Nå er jeg i førtiårene og får en del oppmerksomhet fra yngre menn. Den yngste har vært femten år yngre enn meg. Jeg nyter sex på en helt annen måte nå enn før, jeg tar mye mer initiativ, har mer humor og gjør ting jeg ikke ville ha drømt om å gjøre i tyveårene (noen av dem hadde jeg aldri hørt om engang:)

Så ja, selv om unge kvinner er flottest å se på (for de fleste menn), så forstår jeg allikevel godt at noen menn synes det er fint med litt eldre kvinner. De er gjerne mer selvsikre, mer nytende, tar styringen mer, gir mer. Og er ikke minst knekkende likeglade med hvordan rompa deres tar seg ut i den og den stillingen. 

Anonymkode: 49def...5e9

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvorfor er det menn som skal stå til ansvar? hva med at de enkelte kvinnene ikke sladrer om andre folk sitt privatliv, i stedet for at menn skal "manne seg opp". Jeg trodde likestilling hadde kommet lengre i 2024

Anonymkode: c6e94...d8e

..... Ikke sant vel ?   Det er egentlig ganske utrolig

 

Blåmonster skrev (49 minutter siden):

De ser ut som kvinner å ikke jenter. De har former og mere feminine. 

Så hyggelig å høre 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 50 årene. Får, merkelig nok, en del interesse fra unge menn i 30 årene dersom jeg går ut. Koselig det, men de tilhører mine barns generasjon. Tror kanskje de liker at vi lytter til dem, og at vi har et litt annet syn på livet, enn de yngre damene. 

Anonymkode: 100f2...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i 40-årene og velger heller en ung, kjekk og energisk mann i 20-årene, enn en tilsvarende og nærmest utbrent 40-åring. Lett valg!

Anonymkode: 528ae...44f

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg er i 40-årene og velger heller en ung, kjekk og energisk mann i 20-årene, enn en tilsvarende og nærmest utbrent 40-åring. Lett valg!

Anonymkode: 528ae...44f

Utbrent førtiåring? Det var da voldsomt... Det er da masse flotte, voksne menn med stor seksuell energi, heldigvis. At de siste to-tre mennene jeg har vært sammen med har vært 10-15 år yngre enn meg, er da ikke fordi jeg har noe imot menn i førtiårene (som jeg selv er). Det er tilfeldigheter, pluss kanskje at yngre menn er mer "på" og tar mer initiativ. Ser ikke noen grunn til å snakke ned menn i førtiårene av den grunn. 

Anonymkode: 49def...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utbrent førtiåring? Det var da voldsomt... Det er da masse flotte, voksne menn med stor seksuell energi, heldigvis. At de siste to-tre mennene jeg har vært sammen med har vært 10-15 år yngre enn meg, er da ikke fordi jeg har noe imot menn i førtiårene (som jeg selv er). Det er tilfeldigheter, pluss kanskje at yngre menn er mer "på" og tar mer initiativ. Ser ikke noen grunn til å snakke ned menn i førtiårene av den grunn. 

Anonymkode: 49def...5e9

Det syns jeg ikke jeg 😅

Anonymkode: 528ae...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dette er jeg nysgjerrig på og håper på mange svar. 

Anonymkode: 6a36f...560

Selvtillit og fokus.

Når du selv er søkende og usikker, er det utrolig deilig med noen som er trygg på seg selv og sine behov.

Og som regel er det større samsvar mellom behovene; hva jeg og hun vil ha ut av relasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det syns jeg ikke jeg 😅

Anonymkode: 528ae...44f

Det blir litt som mennene på KG som skriver om "gamle kjerringer" og om hvordan alle kvinner over 25 er uattraktive. Ikke særlig sympatisk i mine øyne.

At du har dine preferanser er selvfølgelig ok, men du behøver jo ikke snakke ned menn over 30 av den grunn?

Anonymkode: 49def...5e9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det blir litt som mennene på KG som skriver om "gamle kjerringer" og om hvordan alle kvinner over 25 er uattraktive. Ikke særlig sympatisk i mine øyne.

At du har dine preferanser er selvfølgelig ok, men du behøver jo ikke snakke ned menn over 30 av den grunn?

Anonymkode: 49def...5e9

Ahhh.. de bitre mennene som bare blir gråere og kjedelige med årene som går...

Anonymkode: 528ae...44f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hadde et kortvarig seksuelt forhold med ei på rundt 40 da jeg var i begynnelsen av 20-årene. For min del var det først og fremst at hun utstrålte erfaring, trygghet og selvsikkerhet. Vi hadde fantastisk sex.

Nå er jeg over 40 selv og kan aldri se for meg at jeg kunne hatt sex med noen som var 20 år yngre enn meg, men det er kanskje forskjell mellom menn og kvinner på dette området?

Anonymkode: 227a6...808

Tydeligvis ikke noe forskjell der, nei - det finnes både menn og kvinner i 40-årene som ligger med folk i 20-årene, jeg trodde ikke dette var noen åpenbaring.. 🤔 

Jeg er kvinne i 40-årene og kan heller ikke se for meg å ligge med noen 20 år yngre, men jeg har jo fått med meg at det finnes en god del folk, både menn og kvinner, som ikke har problemer med å se det for seg, eller gjøre det...

Anonymkode: 3948d...7a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tydeligvis ikke noe forskjell der, nei - det finnes både menn og kvinner i 40-årene som ligger med folk i 20-årene, jeg trodde ikke dette var noen åpenbaring.. 🤔 

Jeg er kvinne i 40-årene og kan heller ikke se for meg å ligge med noen 20 år yngre, men jeg har jo fått med meg at det finnes en god del folk, både menn og kvinner, som ikke har problemer med å se det for seg, eller gjøre det...

Anonymkode: 3948d...7a6

Det finnes nok mange som meg og andre som gjør det ja. husk at ikke alle deler alt med sine venner. Mine vet ikke at jeg nyter yngre menn

Anonymkode: 528ae...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Haha LOL! Gott forsøk Berit 🤣

Anonymkode: 95bdd...368

Skrivefeil er turn off

Anonymkode: 46c1b...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsikkerheten deres kanskje. Det kan være lettere å forholde seg til noen som vet hva de vil, tar initiativ og kommuniserer klart, enn en yngre og mer utydelig person. Mindre fomling, og mer rett på sak med hva man vil ha ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 23.16):

Dette er jeg nysgjerrig på og håper på mange svar. 

Anonymkode: 6a36f...560

Har hatt sex og vennskap med en som er 15 år yngre enn meg snart i 6 år så jeg vet ikke hva han ser i meg jeg. Er vel deilig nok da. Impulsiv og litt gal. 

Jeg er i femti åra nå da. 

Anonymkode: 3e37b...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke rukket å bli 15 år eldre enn dem, men 10-12 år yngre har kommet springende. Jeg er 35.

Det de sier er feks: Du har et veldig fint vesen. Elsker hvor sikker du er på deg selv. Du har en fantastisk utstråling. Du virker så trygg i deg selv. Du er så kul.

Er jo drithyggelig å få høre. Forholdsvis velartikulerte er de ofte også 😅 Jeg tenker alltid at man får en fordel når man blir eldre, og det er at man får et annet blikk og en holdning, og at dette viser seg i måten man er. Og dette finner mange tiltrekkende. Gjøkhoder som mener kvinner går ut på dato, de har nok ikke verdens beste utstråling, for de sitter utrygt i seg selv.

Anonymkode: f4585...94c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor velger en yngre mann eldre kvinner. Baktanker tror nå jeg. Hvis du setter en 25 år gammel dame og ei 50 år gammel dame ved siden av hverandre. Tror neppe at han velger hun som er eldst. Hvis han ikke har noen baktanker ved det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får seg ikke noen på sin egen alder. Derfor må de ta til takke med eldre og desperate kvinner. Det er den ubehagelige sannheten.

Det andre er at eldre kvinner føler mer at de må kompensere ved å gi nytelse og de vet hva menn vil ha. Dermed kan sexen noen ganger være bedre med eldre kvinner.

 

 

Mann

Anonymkode: 50363...048

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...