Gå til innhold

Har truffet en 3 ganger nå, er det lov å bli skuffet om han treffer andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skal prøve å huske detaljene her... 

Jeg spurte han om et spm , typisk eksempel ; "Likte ikke du veldig godt pannekaker", han "Nei ? Da blander du meg med en annen en du kanskje treffer?" 

Anonymkode: 99aa8...389

Det betyr ikke at han er redd. Du må ikke gå i samme felle som du har gjort mange ganger nå hvor du projiserer dine egne følelser over på mannfolka.

Anonymkode: dfe26...ddb

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det betyr ikke at han er redd. Du må ikke gå i samme felle som du har gjort mange ganger nå hvor du projiserer dine egne følelser over på mannfolka.

Anonymkode: dfe26...ddb

Jeg kan la mannen være litt, ikke sende massevis av mld og se. Om han skulle prate med ei annen ei han har funnet på tinder, så er det beste jeg kan gjøre å ikke nevne noe om det. Bare legge ballen litt dø og om det da skulle bli til at hun ikke var så interessant likevel, så kommer han vel fullt og helt tilbake her igjen. Vi har jo ingen forpliktelser. Når det er sagt så sender han meg snap jevnlig, åpner så også med en gang.. Ikke den store forandringen. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg kan la mannen være litt, ikke sende massevis av mld og se. Om han skulle prate med ei annen ei han har funnet på tinder, så er det beste jeg kan gjøre å ikke nevne noe om det. Bare legge ballen litt dø og om det da skulle bli til at hun ikke var så interessant likevel, så kommer han vel fullt og helt tilbake her igjen. Vi har jo ingen forpliktelser. Når det er sagt så sender han meg snap jevnlig, åpner så også med en gang.. Ikke den store forandringen. 

Anonymkode: 99aa8...389

Hvis du vil at det bare skal være dere så synes jeg du skal ta en prat med ham om dine behov og tanker, for de har jeg ikke hørt så mye i denne tråden, men veldig mye om ham, hba som kanskje er best for ham å gjøre nå, eller hva du ikke må gjøre, passe på det eller det.

Gjør det du vil, si hva du vil, kjør ditt løp og se om dere kjører samme retnlng.

Ikke bare tilpass deg og føl deg helt inni ham.

Anonymkode: 0b046...cb1

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kan la mannen være litt, ikke sende massevis av mld og se. Om han skulle prate med ei annen ei han har funnet på tinder, så er det beste jeg kan gjøre å ikke nevne noe om det. Bare legge ballen litt dø og om det da skulle bli til at hun ikke var så interessant likevel, så kommer han vel fullt og helt tilbake her igjen. Vi har jo ingen forpliktelser. Når det er sagt så sender han meg snap jevnlig, åpner så også med en gang.. Ikke den store forandringen. 

Anonymkode: 99aa8...389

Hvis du er ok med å bli en dørmatte, så høres det ut som en veldig god plan 😊

Anonymkode: d88c1...95c

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Skal prøve å huske detaljene her... 

Jeg spurte han om et spm , typisk eksempel ; "Likte ikke du veldig godt pannekaker", han "Nei ? Da blander du meg med en annen en du kanskje treffer?" 

Anonymkode: 99aa8...389

Du klamrer deg til halmstrå TS - igjen!

Hvor mange mannfolk skal du gå i akkurat samme feilen med? Vi gir deg samme råd gang på gang. Du tar de ikke til deg.

Hva med om du stopper HELT å tenke på mannfolk og dating en stund, og fokuserer 100% på deg selv og barna? F.eks i minst 6 måneder ( selv om jeg ville anbefalt 12 mnd)

Er det at du desperat ønsker et barn til før den muligheten er borte, er det grunnen til at du er så intens på datingscenen? Denne desperasjonen sender ut en energi som ikke hjelper deg finne en sunn fyr som du kan bygge en solid og stødig fremtid med.

Anonymkode: d88c1...95c

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg kan la mannen være litt, ikke sende massevis av mld og se. Om han skulle prate med ei annen ei han har funnet på tinder, så er det beste jeg kan gjøre å ikke nevne noe om det. Bare legge ballen litt dø og om det da skulle bli til at hun ikke var så interessant likevel, så kommer han vel fullt og helt tilbake her igjen. Vi har jo ingen forpliktelser. Når det er sagt så sender han meg snap jevnlig, åpner så også med en gang.. Ikke den store forandringen. 

Anonymkode: 99aa8...389

Ja du burde virkelig roe ned på meldingene og snap hvis du sender massevis, ingenting er så turnoff som folk som er intense.

Anonymkode: dfe26...ddb

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 23.33):

Du vet den følelsen av når du snapper til en jevnlig men ikke får svar på 2-3 timer på en lørdagskveld? Sånn er det her. Betyr jo ikke at han har ei dame på besøk. Jeg spurte han også igår om det var sant at han hadde ei dame nr 2, men neida han kødder bare sa han. Det er så ekkelt å tenke på om han er med ei nå.....! 😫

Anonymkode: 99aa8...389

Men herregud, folk har da vel annet å gjøre enn å bare være på snap? Normale folk er ute med venner feks på en lørdag. Selv var jeg nok utilgjengelig på mobil fra kl 19 på lørdagen. Om noen hadde tiltet pga det så hadde jeg nok løpt...

Om det er normalt å føle på redsel? Det er i alle fall ikke riktig å føle på redsel. Men jeg er usikker på om du bare skaper ting i ditt eget hode eller om du har grunn til å tvile på han. Men om magefølelsen din sier at noe er galt så er det mest sannsynlig det. En mann som virkelig er interessert i deg vil får deg til å følge deg trygg og elsket. Men om du generelt er utrygg så bør du kanskje vurdere en tur til terapeut selv.

Anonymkode: 0abfc...cef

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis du er ok med å bli en dørmatte, så høres det ut som en veldig god plan 😊

Anonymkode: d88c1...95c

Mulig jeg bare var en dørmatte. Han er usikker på om han vil treffes igjen😩 det gjør så vondt 💔

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Mulig jeg bare var en dørmatte. Han er usikker på om han vil treffes igjen😩 det gjør så vondt 💔

Anonymkode: 99aa8...389

Det er klart det gjør vondt. Og det vil dessverre fortsette å gjøre vondt, så lenge du velger å fortsette i samme spor.

Du kan når som helst velge annerledes, for å få et annet resultat. Det er jo galskap å fortsette å gjøre det samme, igjen og igjen, men forvente et annet resultat?

TS, hva er det lengste du har gått uten å ha noen flørt med noen som helst? Og, har du hatt et slikt sølibatår i voksen alder, for å få skikkelig orden på alt inni deg?

Anonymkode: d88c1...95c

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa rettet nå at han ikke hadde følelser🥺 hvorfor gjør dette så inderlig vondt😌 Tror dere han i prinsippet kun var ute etter et ligg og dette bare en unnskyldning? Det er ganske brutalt å plutselig få den etter 4 ganger med kos å ekstremt mye nærhet og sex. Han har tilsynelatende virket interessert. Andre som forstår at jeg er lei meg eller er jeg helt bakpå? 

Anonymkode: 99aa8...389

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er klart det gjør vondt. Og det vil dessverre fortsette å gjøre vondt, så lenge du velger å fortsette i samme spor.

Du kan når som helst velge annerledes, for å få et annet resultat. Det er jo galskap å fortsette å gjøre det samme, igjen og igjen, men forvente et annet resultat?

TS, hva er det lengste du har gått uten å ha noen flørt med noen som helst? Og, har du hatt et slikt sølibatår i voksen alder, for å få skikkelig orden på alt inni deg?

Anonymkode: d88c1...95c

Jeg tror jo på de, det er problemet. Håp blir til at man utsetter seg selv for dette. Virker som ingen menn får følelser? Eller er det noe med meg de ikke liker eller er det rett og slett vare fordi det er noe ned dem? At de er "fuckboys" 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 21.38):

Jeg nevnte igår til han at jeg vil vite om han treffer ande og at jeg ikke håper han gjør det. Selvom vi ikke eier hverandre så bryr jeg meg veldig om han. Er redd han treffer andre...Han er fortsatt på tinder men det er jo jeg også. Ikveld er treig med å åpne mld, etter gårdagens kveld sammen med sex osv... Normalt å føle på litt redsel ? 

Anonymkode: 99aa8...389

Treffer du andre? Isåfall har du ingenting du skulle sagt mener jeg da, men så er jeg rar da får jeg høre.

Mann 30++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er en naturlig del av dating, og at noen velger å avslutte datingen etter sex betyr ikke at de bare var ute etter sex. Da ville de jo fortsett, for behovet forsvinner jo ikke etter en omgang.

Poenget er at det er naturlig at dating ikke ender noe sted. De fleste flørter ender jo ikke opp i forhold. Det betyr ikke at noen av dere har gjort noe galt, det er bare slik det er. Kjemi og dating er vanskelig.

Det er helt naturlig at det gjør vondt, men det kommer også å gå over.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Han sa rettet nå at han ikke hadde følelser🥺 hvorfor gjør dette så inderlig vondt😌 Tror dere han i prinsippet kun var ute etter et ligg og dette bare en unnskyldning? Det er ganske brutalt å plutselig få den etter 4 ganger med kos å ekstremt mye nærhet og sex. Han har tilsynelatende virket interessert. Andre som forstår at jeg er lei meg eller er jeg helt bakpå? 

Anonymkode: 99aa8...389

Det som er problemet ditt og som stadig gjør at du ender i disse situasjonene er at du ikke forstår at selv om de har lyst på sex med deg, så betyr ikke det at de vil noe som helst mer enn bare sex med deg. Du tror at bare fordi en mann er kåt på deg så må han være interessert i deg, men det er ikke sånn verden fungerer.

Anonymkode: dfe26...ddb

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (10 minutter siden):

Sex er en naturlig del av dating, og at noen velger å avslutte datingen etter sex betyr ikke at de bare var ute etter sex. Da ville de jo fortsett, for behovet forsvinner jo ikke etter en omgang.

Poenget er at det er naturlig at dating ikke ender noe sted. De fleste flørter ender jo ikke opp i forhold. Det betyr ikke at noen av dere har gjort noe galt, det er bare slik det er. Kjemi og dating er vanskelig.

Det er helt naturlig at det gjør vondt, men det kommer også å gå over.

Han syntes jeg så veldig bra ut, kjemien var jo heller ikke noe å si på. Så aner ikke hva... Men han var litt itvil også. Han skulle tenke litt på det. Er så rart, fordi han har vært så opptatt av hva jeg gjorde  ville ha natta mld hver kveld som jeg kommer til å savne nå. Kan jo hende han nå er nyskjerrig på ei annen ei også. Han skrev at han muligens kom til å ombestemme seg om muligheten fortsatt var tilstedet. 

Vi innrømmet begge at vi kun har hatt hverandre til nå. 💔😩

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg tror jo på de, det er problemet. Håp blir til at man utsetter seg selv for dette. Virker som ingen menn får følelser? Eller er det noe med meg de ikke liker eller er det rett og slett vare fordi det er noe ned dem? At de er "fuckboys" 

Anonymkode: 99aa8...389

Du kommer aldri til å treffe noe annet enn fuckboys før du jobber med deg selv, og det er fordi du tillater de å bruke deg for sex.

Anonymkode: dfe26...ddb

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han syntes jeg så veldig bra ut, kjemien var jo heller ikke noe å si på. Så aner ikke hva... Men han var litt itvil også. Han skulle tenke litt på det. Er så rart, fordi han har vært så opptatt av hva jeg gjorde  ville ha natta mld hver kveld som jeg kommer til å savne nå. Kan jo hende han nå er nyskjerrig på ei annen ei også. Han skrev at han muligens kom til å ombestemme seg om muligheten fortsatt var tilstedet. 

Vi innrømmet begge at vi kun har hatt hverandre til nå. 💔😩

Anonymkode: 99aa8...389

Åja så hvis han kommer tilbake så er det helt greit liksom? Seriøst få deg litt respekt.

Anonymkode: dfe26...ddb

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg tror jo på de, det er problemet. Håp blir til at man utsetter seg selv for dette. Virker som ingen menn får følelser? Eller er det noe med meg de ikke liker eller er det rett og slett vare fordi det er noe ned dem? At de er "fuckboys" 

Anonymkode: 99aa8...389

Jeg tror det bare er mange har en mye større toleranse for å ha sex med folk, enn de har naturlig for å falle for noen. Å de lever godt med å ha tilgang på flørt og sex, selv om de ikke føler de riktige følelsene. 

Tror noen må være mer lukket med å gi intimitet om de er i en posisjon av å bli ofte knyttet og såret av folk som ikke føler det samme. For å prøve å luke ut at det skjer igjen. 

Noen klarer fint at det ble sex med noen det ikke ble mer med, men om det tar årevis, da er det noe som ikke fungerer. Det blir for mye tid brukt på feil sted, å det er dumt folk ikke eier mer respekt enn at de tar tid velsignede om at den som står forran dem egentlig søker mer enn det de gjør. 

Anonymkode: 9182b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror det bare er mange har en mye større toleranse for å ha sex med folk, enn de har naturlig for å falle for noen. Å de lever godt med å ha tilgang på flørt og sex, selv om de ikke føler de riktige følelsene. 

Tror noen må være mer lukket med å gi intimitet om de er i en posisjon av å bli ofte knyttet og såret av folk som ikke føler det samme. For å prøve å luke ut at det skjer igjen. 

Noen klarer fint at det ble sex med noen det ikke ble mer med, men om det tar årevis, da er det noe som ikke fungerer. Det blir for mye tid brukt på feil sted, å det er dumt folk ikke eier mer respekt enn at de tar tid velsignede om at den som står forran dem egentlig søker mer enn det de gjør. 

Anonymkode: 9182b...d05

Velsignede 😂 vel vitende*

Anonymkode: 9182b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Noen klarer fint at det ble sex med noen det ikke ble mer med, men om det tar årevis, da er det noe som ikke fungerer. Det blir for mye tid brukt på feil sted, å det er dumt folk ikke eier mer respekt enn at de tar tid velsignede om at den som står forran dem egentlig søker mer enn det de gjør. 

Så du mener han eller jeg burde visst bedre? 

Han er jo litt usikker og vil se slt an. Mulig han ville komme her til fredag.  Så jeg tenker det muligens har dukket opp ei dame- nesten forhåpentligvis - som gjør at han legger meg bort litt. Han ville ikke ha 2 på ei gang, det har han fortalt... 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...