Gå til innhold

Har truffet en 3 ganger nå, er det lov å bli skuffet om han treffer andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lytt til magefølelsen din, har du en dårlig følelse så avslutter du.

Anonymkode: dfe26...ddb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han spør gjerne meg om det jeg fikk flørtet sist jeg var ute. Han legger veldig vekt på andre menn og virker litt små sjalu av og til. Han fikk en tlf igår og fikk flere snapper, han begynte å smile litt lurt da. Spurte hvem det var, han sa da " Nei du vet, det er hun nr to" men a med en gang at han fleipet. Er bare redd nå om han ikke fleipet og har en dårlig magefølelse.   

Burde jeg da bare være helt stille eller gå i "forsvar" med spør hvor han er ? Har en litt ekkel følelse nå.... 

Anonymkode: 99aa8...389

Du burde ikke gå i forsvar eller være stille. Du burde avslutte dette snarest mulig, slik at du kommer deg vekk fra et potensielt mareritt. Høres ut som at du har mulighet til å "unngå en kule" nå, så ta muligheten! 

Lytt til den ekle følelsen. Finn deg noe bedre enn han.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skjerper seg sikkert. Bli litt til.

Anonymkode: 882d7...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må jo bli enig om å være eksklusive først. Synes folk kan date flere om gangen før det er avklart 

Anonymkode: f41e3...fa5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (15 timer siden):

Du blir sjalu fordi han fortsatt er på Tinder og du er redd han dater andre, og så er du der selv ?

Kvinnelig logikk 

Anonymkode: 5ec21...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ghost, dump og blokker om han bruker tinder etter sex 

Anonymkode: e97b0...548

Aner ikke om det er det han gjør. Han vil treffe meg flere ganger. Han ser ut til ø like meg. Ikke alle menn som kun er ute etter sex med flere ... 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillevill skrev (På 21.6.2024 den 22.25):

Jeg tenker litt sånn at det er bedre å si hva DU vil! Feks, om du kjenner at du vil bli kjent med han bedre nå etter 3 uker. Så kan du si det. Og så kan du si at du liker han så godt at du har lyst å være eksklusiv. Og så kan du spørre han, hva vil du da, Absolut helt ærlig? Si det som det er. Hva har du lyst til? har du lyst å treffe meg nå, eller vil du date flere? Fordi sånn er det, noen ganger liker vi andre mer enn de gjør oss. Og noen ganger omvendt. 

Du kan si, jeg liker deg, og jeg har lyst å være eksklusiv videre nå. Jeg vil ikke treffe andre nå. Hva har du lyst til? Og så må du stå for det, være litt fast på at du vil ha et ærlig svar ( du vil ikke at han skal lyve ) og være forberedt på at han kan si at han er litt usikker hva han vil. kanskje "Jeg har bare truffet deg tre ganger og trenger litt mer tid på å finne ut om dette er helt rett. Men det er greit for meg å ikke treffe andre." feks. 

Eller, om han feks sier, vel, for å være ærlig, så er jeg usikker, og jeg har lyst å treffe andre. Det viktigste er at du sier hva du vil, og at dere kommuniserer åpent og ærlig uten at det blir problematisk.

Jeg tror du tråkka litt i salaten når du startet med å bare kommunisere at "du vil vite hva han gjør" fordi du må starte med deg selv og si hva du vil og hva du føler. Sånn er dating. At du er treg på meldinger og ikke sier hva du vil er bare dårlig kommunikasjon..

Du vet den følelsen av når du snapper til en jevnlig men ikke får svar på 2-3 timer på en lørdagskveld? Sånn er det her. Betyr jo ikke at han har ei dame på besøk. Jeg spurte han også igår om det var sant at han hadde ei dame nr 2, men neida han kødder bare sa han. Det er så ekkelt å tenke på om han er med ei nå.....! 😫

Anonymkode: 99aa8...389

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du vet den følelsen av når du snapper til en jevnlig men ikke får svar på 2-3 timer på en lørdagskveld? Sånn er det her. Betyr jo ikke at han har ei dame på besøk. Jeg spurte han også igår om det var sant at han hadde ei dame nr 2, men neida han kødder bare sa han. Det er så ekkelt å tenke på om han er med ei nå.....! 😫

Anonymkode: 99aa8...389

Spørr han hva dere er, for jeg tror ikke du er åpen for noe annet enn eksklusivitet uansett med han her, å da er det bra for deg å få klarhet.

Anonymkode: 9182b...d05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du vet den følelsen av når du snapper til en jevnlig men ikke får svar på 2-3 timer på en lørdagskveld? Sånn er det her. Betyr jo ikke at han har ei dame på besøk. Jeg spurte han også igår om det var sant at han hadde ei dame nr 2, men neida han kødder bare sa han. Det er så ekkelt å tenke på om han er med ei nå.....! 😫

Anonymkode: 99aa8...389

Å føler med deg 🫂 Det er ikke sikkert han har noen, kan hende han bare er slapp og ser noe eller gamer. Er usikker hva han her har av hobbyer. 

Anonymkode: 9182b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spørr han hva dere er, for jeg tror ikke du er åpen for noe annet enn eksklusivitet uansett med han her, å da er det bra for deg å få klarhet.

Anonymkode: 9182b...d05

Jeg spurte da han var her, å han ville avvente å se hva som skjedde videre mellom oss. Men han sa han likte meg godt og at han ikke ville date andre, for da hadde han visst ikke vært nok interessert i noen av oss om han datet to. Fikk svar ista og han tar kysstegn osv... kanskje jeg bare må roe meg litt . Han har også spurt meg om jeg hadde sex med noen da jeg var ute sist og om jeg kunne tenkt meg å date andre. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg spurte da han var her, å han ville avvente å se hva som skjedde videre mellom oss. Men han sa han likte meg godt og at han ikke ville date andre, for da hadde han visst ikke vært nok interessert i noen av oss om han datet to. Fikk svar ista og han tar kysstegn osv... kanskje jeg bare må roe meg litt . Han har også spurt meg om jeg hadde sex med noen da jeg var ute sist og om jeg kunne tenkt meg å date andre. 

Anonymkode: 99aa8...389

Om dere ikke dater andre, så er det jo en ekslusiv dating, så lurer på hvorfor han sa at han vil avvente, om han ikke trodde du spurte om dere kom til å bli sammen nå?

Skjønner det er nervepirrende. Husk å kjenn etter om du virkelig liker han, så du ikke ender opp med å like han utifra redselen om han ikke liker deg nok. 

Anonymkode: 9182b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg spurte da han var her, å han ville avvente å se hva som skjedde videre mellom oss. Men han sa han likte meg godt og at han ikke ville date andre, for da hadde han visst ikke vært nok interessert i noen av oss om han datet to. Fikk svar ista og han tar kysstegn osv... kanskje jeg bare må roe meg litt . Han har også spurt meg om jeg hadde sex med noen da jeg var ute sist og om jeg kunne tenkt meg å date andre. 

Anonymkode: 99aa8...389

Han trekker jo frem ene røde flagget etter det andre.

En potensiell partner skal du føle deg trygg på, Ts, ikke måtte telle antall røde flagg mens magefølelsen din roper høyt i håp om å bli hørt.

Anonymkode: bec5f...f63

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Du vet den følelsen av når du snapper til en jevnlig men ikke får svar på 2-3 timer på en lørdagskveld? Sånn er det her. Betyr jo ikke at han har ei dame på besøk. Jeg spurte han også igår om det var sant at han hadde ei dame nr 2, men neida han kødder bare sa han. Det er så ekkelt å tenke på om han er med ei nå.....! 😫

Anonymkode: 99aa8...389

Mange røde flagg fra denne fyren! Han gjør deg utrygg allerede, dette kommer aldri til å gå bra, walk away noowwwwwww.

Han sier ting for å fucke med huet ditt fordi det får deg rett rundt lillefingeren hans. Kanskje gjør han det ubevisst, men kanskje bevisst. Det har samme resultat uansett. Dette er kjente psykologiske grep som fungerer på mennesker med utrygg tilknytning.  Les deg opp på det for å unngå å bli lurt! Jobb deg mot trygg tilknytning, det er det beste du kan gjøre for å unngå playere!

Anonymkode: d88c1...95c

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 0.42):

Ghost, dump og blokker om han bruker tinder etter sex 

Anonymkode: e97b0...548

Hun er jo fortsatt på Tinder selv! Hva tror du han tenker om at hun fortsatt er på Tinder? Hvorfor skal det være egne regler for menn som ikke gjelder for kvinner?

Anonymkode: 61d44...597

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du vet den følelsen av når du snapper til en jevnlig men ikke får svar på 2-3 timer på en lørdagskveld? Sånn er det her. Betyr jo ikke at han har ei dame på besøk. Jeg spurte han også igår om det var sant at han hadde ei dame nr 2, men neida han kødder bare sa han. Det er så ekkelt å tenke på om han er med ei nå.....! 😫

Anonymkode: 99aa8...389

Jeg tror ikke jeg hadde taklet date noen som hadde svarfrist på snapper...

Selv om man ofte snapper jevnlig, så er det iblant godt å legge fra seg telefonen litt. Om det er for å se en film, ha besøk, gjøre husarbeid eller noe... Det blir for intenst og needy for meg om jeg må sitte med telefonen hele tiden eller avgi forklaring bare fordi jeg legger den fra meg, spesielt etter kun noen få møter.

Anonymkode: 6a00a...a7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mange røde flagg fra denne fyren! Han gjør deg utrygg allerede, dette kommer aldri til å gå bra, walk away noowwwwwww.

Han sier ting for å fucke med huet ditt fordi det får deg rett rundt lillefingeren hans. Kanskje gjør han det ubevisst, men kanskje bevisst. Det har samme resultat uansett. Dette er kjente psykologiske grep som fungerer på mennesker med utrygg tilknytning.  Les deg opp på det for å unngå å bli lurt! Jobb deg mot trygg tilknytning, det er det beste du kan gjøre for å unngå playere!

Anonymkode: d88c1...95c

Okei han er på tinder fortsatt, men det er jo jeg også!🙈 Så er godt mulig han tenker så lenge jeg er der er han også der. Hva tenker du rundt det st han spør meg om jeg har noen andre? Da bryr han seg, det tror jeg han gjør også. Han sender meg jevnlige snapper, spør ofte hva jeg gjør. Han kom også innpå et spm om jeg blandet han med en annen fyr, siden jeg spurte han om en ting som ikke angikk han. Da var han redd jeg blandet han med en annen tinder fyr.. 

Når vi treffes er vi veldig opptatte av hverandre og ekstremt (vil jeg si) lystne på hverandre. Nå er jo jeg 6, nesten 7år eldre enn han og føler han liker at jeg er selvsikker. Så vil helst ikke vise min lille usikkerhet. Han vil også møtes igjen, selv etter flere ligg. Så kan ikke kalle dette å bli ghostet? 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da var han redd jeg blandet han med en annen tinder fyr.. 

Var han det, eller er det du som har tillagt han denne følelsen?

Anonymkode: dfe26...ddb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Om dere ikke dater andre, så er det jo en ekslusiv dating, så lurer på hvorfor han sa at han vil avvente, om han ikke trodde du spurte om dere kom til å bli sammen nå?

Skjønner det er nervepirrende. Husk å kjenn etter om du virkelig liker han, så du ikke ender opp med å like han utifra redselen om han ikke liker deg nok. 

Anonymkode: 9182b...d05

Han vil avvente å se om det blir et forhold. Det er igrunnen helt greit. Samme må jeg

Ja jeg liker han virkelig. Kjenner det iler i hele meg når jeg tenker på han. Men det kan også være at jeg tennes ekstremt på han. Aldri hatt en så god seksuell kjemi. Mulig det har noe å si at han er 29år og veldig aktiv;-)

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var han det, eller er det du som har tillagt han denne følelsen?

Anonymkode: dfe26...ddb

Skal prøve å huske detaljene her... 

Jeg spurte han om et spm , typisk eksempel ; "Likte ikke du veldig godt pannekaker", han "Nei ? Da blander du meg med en annen en du kanskje treffer?" 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anta at han muligens kan være litt sjalu. Men han har ikke hatt god nok grunn enda. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...