Gå til innhold

Foreldre som gruer seg til ferie..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg gruer meg. Er gravid, det er tungt å underholde en halvannetåring i en måned. Har dessverre ikke familie å besøke i ferien i år, pga. nødvendig oppgradering av huset utgår særlig med store planer i år, hverken jeg eller mannen har fått samme ferieuker som barnehagen så jeg er i hovedsak alene hver dag. To dager i uka skal jeg på kveldsvakt etter å ha hatt barnet hele dagen, i tillegg til hver helg. Blir dagsturer hit og dit og det er selvsagt gøy å ha med barnet på opplevelser, men jeg kommer til å være fullstendig utslitt etter et par dager.

Anonymkode: 99125...f82

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som alenemor til to husker jeg godt at jeg gruet meg til ferier da de gikk i barnehagen. Det var ingen "ferie" å ha begge hjemme og jeg var som regel utslitt etter "ferier". Nå er ungene større og vi koser oss mer sammen med fritid, men det tok ganske mange år å komme hit. 

Anonymkode: fb87f...b2d

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg ikke til ferie og  har aldri gruet meg til det heller. Har 2 barn, nå er de litt større. Men de er tette i alder, og vi har vært heldige, ikke spesielt krangling, alltid vært flinke til å leke og aktivisere seg selv. Så de er greie og aldri vært oppe veldig tidlig , rundt 0800-0830, og det er absolutt innafor. Sover ikke lenge selv, ikke mannen heller. 

Vi har stort hus og stor hage, så vi kan ha en del ute aktiviteter når vi er hjemme.

Så er vi heldige som har hus i Spania, så jeg og barna er der nesten hele skole ferien. Jeg må jobbe noen av ukene, men da på hjemmekontor. Mannen er nede i 4 uker sammenhengende, og litt til og fra de andre ukene pga jobb. Vi har besøk av familie og barna får ha en venn hver på besøk i en uke. Så har jeg en bror med familie som også har hus i Spania i kort avstand fra oss.

Syntes feriene er fine, slipper mas hit og dit, avtaler som skal rekkes, bursdager, lekser etc. Vi tar feriene som det kommer, lunsj ute, grilling, enten bader vi i bassenget eller går på stranda, litt shopping, men alt tas på sparket og ingen avtaler eller mas om å rekke noe som det er alle ukene ellers i året

Anonymkode: 4c97b...33e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en gruer seg eller ikke til ferie har ikke alltid så mye med hvor mange barn en har. Det kan like gjerne være at en har barn med hjelpebehov og mangler avlastning i ferieukene.

Anonymkode: e35b4...bcc

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 2-åring og en nyfødt. Jeg er spent på 4 uker ferie, men gruer meg ikke. Men det er liten tvil om at der er myyyyye enklere med kun ett barn. Det er rett og slett det at man aldri får være alene som er slitsomt her hjemme for oss foreldre. Og så må vi legge mye planer for aktivisering.

2-åringen kan leke ute i nærområdet

badeland

sykkeltur med sykkelvogn

besøke en annen stengt barnehage for lek

bytur til lekeplass

handle på butikken

ta buss frem og tilbake

skogstur

få besøk/dra bort på besøk

Anonymkode: 59c02...2ce

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det å være hjemme i ferie med småbarn kan være kjedelig og overveldende. Man er vel mer redd for å ikke strekke til. Samtidig, de legger seg kl 1900, og man har kvelden fri. Husker det var deilig. 

Jeg gruer meg mer nå som barna er ungdommer og det er liv i huset til 2300 hver kveld og lengre. Og jeg må stå opp 0600 for å gå på jobb. Det er en jævligeriode det, før ferien er startet engang. 

Anonymkode: 83610...68d

Ikke alle barn er like enkle å legge, og ikke alle faller til ro slik at man har store deler av kveldene fri.

Her legger yngste på 2 1/2 år se kl.18:30, men er ofte ikkje sovnet før et par timer senere. Eldste på 6 år legger seg kl.20:00, men kl.blir gjerne 21-21:30 innen hun er sovnet. Da er det blitt så sent at vi voksne ser nyhetene på opptak og deretter legger oss. 

Anonymkode: 0882b...e44

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mommyaka skrev (8 timer siden):

Sitter du godt på din høye hest...sitter du så langt opp at du ikke klarer p se lengere en din egen nese? 

Tror du vi får barn for å ha fantastisk ferie hele tiden...tror du vi planlegger å få barn for vi vet at vi vil være friske og raske til vi er 90 år?   Tror du vi får barn og driter i ansvar?

Når det kommer til p grue seg til ferie kan det være mange ting...alle barn er forskjellige..der noen klarer seg fint selv med p tegne og leke ..mens andre må ha "oppmerksomhet" og lek hele tiden 

Gruer seg kan bety at ferie betyr stå opp 0500 på morgen og et kjør til 1900 på kvelden...for kanskje noen også har dårlig netter

Grue seg til ferie kan være at mange foreldre ikke har råd til ferie og er redd barnet ikke vil få en slik ferie som de andre i klassen.

Grue seg til ferie kan bety at om mor eller far er sykemeldt,aap, uføretrygd eller går gravid og at disse dager kan bety at deres energi blir ekstra fort borte og krever mer av de.

Grue seg til ferie kan være at foreldre har et eller flere barn som har sykdommen eller diagnoser som krever mye.. støtte de kanskje ikke får i ferien 

Husk at noen gleder seg masse...de skal dra steder..finne på ting etc...vi gledet oss masse i fjor når vi skulle 2 uker til syden...i år har vi ikke noe å " glede" oss til da vi skal ta 1 dag av gangen...og her vi bor er ikke akkurat sommer vær noe varmt...

Å finne på noe med barn 24 timer i døgnet er ikke alltid like gøy... noe elsker å gå tur .lage kaker og picnic med barna...andre elsker ikke slike ting...

Det er på tide at foreldre våkner opp og kommer ned fra sin høye hest og heller innser at ingen familier eller barn er like. Om du elsker 2 mnd ferie med dine barn og du stor koser deg..flott..men ikke kom med kommentarer som... skjønner ikkje hvordan det ikke går an å kose seg med barna sine... hvorfor kan de ikke bare finne på noe...eller son du... hvorfor fikk du barn...

Sitter du godt på din høye hest...sitter du så langt opp at du ikke klarer p se lengere en din egen nese? 

 

Tror du vi får barn for å ha fantastisk ferie hele tiden...tror du vi planlegger å få barn for vi vet at vi vil være friske og raske til vi er 90 år?   Tror du vi får barn og driter i ansvar?

 

Når det kommer til p grue seg til ferie kan det være mange ting...alle barn er forskjellige..der noen klarer seg fint selv med p tegne og leke ..mens andre må ha "oppmerksomhet" og lek hele tiden. Dette bør foreldrene være klar over når dem velger å få barn

 

 

Gruer seg kan bety at ferie betyr stå opp 0500 på morgen og et kjør til 1900 på kvelden...for kanskje noen også har dårlig netter.

Ja det er jobb med barn, bør ikke komme som en overraskelse 

 

Grue seg til ferie kan være at mange foreldre ikke har råd til ferie og er redd barnet ikke vil få en slik ferie som de andre i klassen.

Da må man tenke nøyere igjennom hva man har økonomi til om man har råd til barn eller flere. 

Grue seg til ferie kan bety at om mor eller far er sykemeldt,aap, uføretrygd eller går gravid og at disse dager kan bety at deres energi blir ekstra fort borte og krever mer av de.

Dette er også noe som kan oppstå hos hvem som hels, og burde vært tenkt over før de klarer å få flere barn en de har kapasitet til

 

Grue seg til ferie kan være at foreldre har et eller flere barn som har sykdommen eller diagnoser som krever mye.. støtte de kanskje ikke får i ferien 

Sykt barn kan også hvem som helst få, det er også noe man må tenke igjennom før man får barn. Hjelp fra det offentlige er dårlig, så bør heller ikke komme som noen overraskelse. Og man kan ikke forvente hjelp av de man har rundt seg

Husk at noen gleder seg masse...de skal dra steder..finne på ting etc...vi gledet oss masse i fjor når vi skulle 2 uker til syden...i år har vi ikke noe å " glede" oss til da vi skal ta 1 dag av gangen...og her vi bor er ikke akkurat sommer vær noe varmt...

Barn trenger ikke at det skjer noe heletiden, det er foreldrene som lærer barna dette

Å finne på noe med barn 24 timer i døgnet er ikke alltid like gøy... noe elsker å gå tur .lage kaker og picnic med barna...andre elsker ikke slike ting...

Igjen barn må lære seg å kjede seg, det er sunn kunnskap da utvikler de også fantasi. Og lær barna å underholde seg selv

 

Det er på tide at foreldre våkner opp og kommer ned fra sin høye hest og heller innser at ingen familier eller barn er like. Om du elsker 2 mnd ferie med dine barn og du stor koser deg..flott..men ikke kom med kommentarer som... skjønner ikkje hvordan det ikke går an å kose seg med barna sine... hvorfor kan de ikke bare finne på noe...eller son du... hvorfor fikk du barn...

Anonymkode: 90918...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står her på en lekeplass, glovarmt og kjeder vettet av meg mens ungene leker/krangler og må passes på, mens det er tusen andre ting jeg heller skulle gjort. Og når jeg får alenetid har jeg alltid litt dårlig samvittighet på grunn av den jævla påførte mammaskammen som kommer fram i slike tråder som dette. Jeg GLEDER MEG til å få livet tilbake!

Anonymkode: 73368...b16

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Dette bør foreldrene være klar over når dem velger å få barn

Anonymkode: 90918...121

Jeg siterer ikke hele innlegget ditt, men har en kommentar til utsagn av typen "dette bør de være klar over før de velger å få barn.

 

La oss si du har en venninne som er sykepleier. La oss tenke oss at hun klager på at det er slitsomt på jobben om dagen. Svarer du da "Det burde du tenkt på før du ble sykepleier!"? Hvis hun klager på at noen pasienter er vanskelige, svarer du da "Før du ble sykepkeier burde du vært klar over at noen pasienter kan være vanskelige!"?

 

Når kompisen din har skadet kneet sitt på fotballtrening, sier du da "Det burde du tenkt på før du begynte å spille fotball, alle vet at fotball kan føre til skader!"? Eller "Jeg har valgt å la være å spille fotball, fordi jeg er ansvarlig!" ?

 

Nei? Hvorfor svarer du ikke folk sånn? Kanskje fordi du har sosiale antenner, ihvertfall i noen situasjoner? Hvorfor er det ok å svare foreldre sånn? Og tror du det er nyttig for dem? Hvis de skulle ha tatt på seg mer enn de takler, hva mener du de skal gjøre med det? Sette igjen ungene på trappa hos naboen?

  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Sitter du godt på din høye hest...sitter du så langt opp at du ikke klarer p se lengere en din egen nese? 

 

Tror du vi får barn for å ha fantastisk ferie hele tiden...tror du vi planlegger å få barn for vi vet at vi vil være friske og raske til vi er 90 år?   Tror du vi får barn og driter i ansvar?

 

Når det kommer til p grue seg til ferie kan det være mange ting...alle barn er forskjellige..der noen klarer seg fint selv med p tegne og leke ..mens andre må ha "oppmerksomhet" og lek hele tiden. Dette bør foreldrene være klar over når dem velger å få barn

 

 

Gruer seg kan bety at ferie betyr stå opp 0500 på morgen og et kjør til 1900 på kvelden...for kanskje noen også har dårlig netter.

Ja det er jobb med barn, bør ikke komme som en overraskelse 

 

Grue seg til ferie kan være at mange foreldre ikke har råd til ferie og er redd barnet ikke vil få en slik ferie som de andre i klassen.

Da må man tenke nøyere igjennom hva man har økonomi til om man har råd til barn eller flere. 

Grue seg til ferie kan bety at om mor eller far er sykemeldt,aap, uføretrygd eller går gravid og at disse dager kan bety at deres energi blir ekstra fort borte og krever mer av de.

Dette er også noe som kan oppstå hos hvem som hels, og burde vært tenkt over før de klarer å få flere barn en de har kapasitet til

 

Grue seg til ferie kan være at foreldre har et eller flere barn som har sykdommen eller diagnoser som krever mye.. støtte de kanskje ikke får i ferien 

Sykt barn kan også hvem som helst få, det er også noe man må tenke igjennom før man får barn. Hjelp fra det offentlige er dårlig, så bør heller ikke komme som noen overraskelse. Og man kan ikke forvente hjelp av de man har rundt seg

Husk at noen gleder seg masse...de skal dra steder..finne på ting etc...vi gledet oss masse i fjor når vi skulle 2 uker til syden...i år har vi ikke noe å " glede" oss til da vi skal ta 1 dag av gangen...og her vi bor er ikke akkurat sommer vær noe varmt...

Barn trenger ikke at det skjer noe heletiden, det er foreldrene som lærer barna dette

Å finne på noe med barn 24 timer i døgnet er ikke alltid like gøy... noe elsker å gå tur .lage kaker og picnic med barna...andre elsker ikke slike ting...

Igjen barn må lære seg å kjede seg, det er sunn kunnskap da utvikler de også fantasi. Og lær barna å underholde seg selv

 

Det er på tide at foreldre våkner opp og kommer ned fra sin høye hest og heller innser at ingen familier eller barn er like. Om du elsker 2 mnd ferie med dine barn og du stor koser deg..flott..men ikke kom med kommentarer som... skjønner ikkje hvordan det ikke går an å kose seg med barna sine... hvorfor kan de ikke bare finne på noe...eller son du... hvorfor fikk du barn...

Anonymkode: 90918...121

At du faktisk måtte legge til mer ..sier vel alt🤦 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodas skrev (12 minutter siden):

Jeg siterer ikke hele innlegget ditt, men har en kommentar til utsagn av typen "dette bør de være klar over før de velger å få barn.

 

La oss si du har en venninne som er sykepleier. La oss tenke oss at hun klager på at det er slitsomt på jobben om dagen. Svarer du da "Det burde du tenkt på før du ble sykepleier!"? Hvis hun klager på at noen pasienter er vanskelige, svarer du da "Før du ble sykepkeier burde du vært klar over at noen pasienter kan være vanskelige!"?

 

Når kompisen din har skadet kneet sitt på fotballtrening, sier du da "Det burde du tenkt på før du begynte å spille fotball, alle vet at fotball kan føre til skader!"? Eller "Jeg har valgt å la være å spille fotball, fordi jeg er ansvarlig!" ?

 

Nei? Hvorfor svarer du ikke folk sånn? Kanskje fordi du har sosiale antenner, ihvertfall i noen situasjoner? Hvorfor er det ok å svare foreldre sånn? Og tror du det er nyttig for dem? Hvis de skulle ha tatt på seg mer enn de takler, hva mener du de skal gjøre med det? Sette igjen ungene på trappa hos naboen?

Veldig dårlige eksempler du kommer med. 

En sykepleier bør vite at det er tøft til tider. På sykehus er det ofte utskriftsvennlig av pasienter. Og hvis yrket er for slitsomt, er det faktisk mulig å søke seg bort fra yrket. 

Angående fotball så vet de aller fleste at sport kan føre til skade, så ja det er jo et valg man tar. 

Har man tatt på seg mer enn man klarer i dette tilfelle som et barn man ikke kan sette fra seg på trappa. Så har man litt dårlig dømmekraft. 

Alle burde være klar over at det er tøft med barn, sykdom kan oppstå både hos barn og voksne. Forhold kan ryke. Økonomien kan svikte. 

Barn er ikke bare rosenrødt. Det krever vanvittig mye til tider, for noen nesten heletiden. Det er kjempe dyrt. Men det burde ikke komme som en overraskelse. Og alle barn har ferier. Når de begynner på skolen, har de faktisk ganske mange uker med ferie. Det burde ikke komme som noen overraskelse 

Anonymkode: 90918...121

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig dårlige eksempler du kommer med. 

En sykepleier bør vite at det er tøft til tider. På sykehus er det ofte utskriftsvennlig av pasienter. Og hvis yrket er for slitsomt, er det faktisk mulig å søke seg bort fra yrket. 

Angående fotball så vet de aller fleste at sport kan føre til skade, så ja det er jo et valg man tar. 

Har man tatt på seg mer enn man klarer i dette tilfelle som et barn man ikke kan sette fra seg på trappa. Så har man litt dårlig dømmekraft. 

Alle burde være klar over at det er tøft med barn, sykdom kan oppstå både hos barn og voksne. Forhold kan ryke. Økonomien kan svikte. 

Barn er ikke bare rosenrødt. Det krever vanvittig mye til tider, for noen nesten heletiden. Det er kjempe dyrt. Men det burde ikke komme som en overraskelse. Og alle barn har ferier. Når de begynner på skolen, har de faktisk ganske mange uker med ferie. Det burde ikke komme som noen overraskelse 

Anonymkode: 90918...121

Ja? Så du ville faktisk sagt til kompisen at han kunne takke seg selv for den skaden han fikk, når han hadde så liten dømmekraft at han valgte å spille fotball? Du er sikkert morsom å være sammen med på fest.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Veldig dårlige eksempler du kommer med. 

En sykepleier bør vite at det er tøft til tider. På sykehus er det ofte utskriftsvennlig av pasienter. Og hvis yrket er for slitsomt, er det faktisk mulig å søke seg bort fra yrket. 

Angående fotball så vet de aller fleste at sport kan føre til skade, så ja det er jo et valg man tar. 

Har man tatt på seg mer enn man klarer i dette tilfelle som et barn man ikke kan sette fra seg på trappa. Så har man litt dårlig dømmekraft. 

Alle burde være klar over at det er tøft med barn, sykdom kan oppstå både hos barn og voksne. Forhold kan ryke. Økonomien kan svikte. 

Barn er ikke bare rosenrødt. Det krever vanvittig mye til tider, for noen nesten heletiden. Det er kjempe dyrt. Men det burde ikke komme som en overraskelse. Og alle barn har ferier. Når de begynner på skolen, har de faktisk ganske mange uker med ferie. Det burde ikke komme som noen overraskelse 

Anonymkode: 90918...121

Herregud kan du ikke bare gi deg...mer di skriver jo teitere virker du...alle skjønner at barn ikke er bare fryd og gammen og super lett. Men det betyre at det er lov å synes det er tøft og slitsom innimellom.

Om du har barn selv når du forandre på din egen Innsikt...for akkurat nå skriver du bare for å tråkke ned alle foreldre. 

Endret av mommyaka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Grue seg til ferie kan bety at om mor eller far er sykemeldt,aap, uføretrygd eller går gravid og at disse dager kan bety at deres energi blir ekstra fort borte og krever mer av de.

Dette er også noe som kan oppstå hos hvem som hels, og burde vært tenkt over før de klarer å få flere barn en de har kapasitet til

Slutt a, at jeg synes det er tøft å ha en toåring i ferie fordi jeg plutselig skulle få hyperemesis i mitt andre svangerskap betyr ikke at jeg får flere barn enn jeg har kapasitet til. Det er en del av livet barn må se det også, at voksne faktisk kan være syke og ha redusert kapasitet i perioder.

Endret av Marimma
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig upopulær mening for TS og de i TS sin camp, men jeg tror mange av de foreldrene som blir slitne av ferien, er foreldre som er fantastisk gode på å aktivisere barn, leke med barn og ser barna sine hele veien... Og at de som synes fire uker er chill enten har selvstendige og eldre barn, stort nettverk som tar seg av aktivisering, eller sitter på mobilen på KG mens ungen(e) leker rolig alene fordi de er vant til å bli oversett/klare seg selv. 

 

Slitne foreldre, jeg skulle ønske du var min mor/far. ❤️

Anonymkode: 321a8...4d0

  • Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Mulig upopulær mening for TS og de i TS sin camp, men jeg tror mange av de foreldrene som blir slitne av ferien, er foreldre som er fantastisk gode på å aktivisere barn, leke med barn og ser barna sine hele veien... Og at de som synes fire uker er chill enten har selvstendige og eldre barn, stort nettverk som tar seg av aktivisering, eller sitter på mobilen på KG mens ungen(e) leker rolig alene fordi de er vant til å bli oversett/klare seg selv. 

 

Slitne foreldre, jeg skulle ønske du var min mor/far. ❤️

Anonymkode: 321a8...4d0

Det er et godt poeng. Det er ikke sånn at de som er slitne er dårlige foreldre eller har "tatt på seg for mye", det kan være tvert imot, ja.

 

Og folk er ikke sinte på dem fordi de gjør noe galt i foreldrerollen, folk er sinte på dem fordi de ikke har de riktige følelsene. Ifølge noen skal man helst gå rundt i konstant lykkerus, ellers er man ikke glad nok i barna sine.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Folk med normale barn vil nok trives med ferie. Likevel er det jo mange som strever av ulike grunner. Jeg tenker at de som gruer seg, gruer seg nok av en grunn. Det er neppe fordi de må være sammen med barna sine, men de gruer seg nok til alt det som ikke går på skinner.

Det kan være rigid adferd,  barn som stikker av,  søsken som er som storesatan og lillesatan mot hverandre 😅

Jeg tenker at mange foreldre står i andre situasjoner enn den jevne nordmann, så vi bør ikke dømme. 

Anonymkode: 9e5e9...e61

Dette. Og det er mange både her i tråden og in reel Life som bare burde stoppe opp å tenke seg om en ekstra gang før man dømmer andre mennesker og kommer med antagelser uten å ha fakta på bordet.

Anonymkode: 98bde...9be

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi valgt å ha ungene hjemme fra 1 juli og frem til skolestart fordi det passer oss best i år. Normalt er de hjemme hele juli. 

2 år mellom dem. De er veldig flinke til å aktivisere seg selv, og så er vi en del ute. Yngste våkner en del i løpet av natta, og det kan bli tidlige morgener. 

Jeg syns det er fint å ha de hjemme. Men jeg blir også veldig sliten. Så jeg kaller det ikke ferie, det er bare en annen hverdag enn normalt. 

Barna er forøvrig ikke lenge på skole/i bhg heller. Hentes senest 15.30 hvis det skjer noe som gjør at jeg er sen fra jobb, men normalt hentes de kl 13.30. Så det går ikke på at jeg ikke liker å tilbringe tid med dem eller ikke har kapasitet(som så mange liker å lene seg på når noen sier at de synes ferie er slitsomt og at de gruer seg). 

Anonymkode: a3c58...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodas skrev (54 minutter siden):

Ja? Så du ville faktisk sagt til kompisen at han kunne takke seg selv for den skaden han fikk, når han hadde så liten dømmekraft at han valgte å spille fotball? Du er sikkert morsom å være sammen med på fest.

Nå er det ypperste skjeldent man skader seg så mye i fotball at man blir varig skadet. 

Men som jeg sier til min sønn. Ja det er vondt, men det går over også opp igjen. 

Hva fest har med dette å gjøre vet jeg ikke. Men hvis jeg er kjedelig å være på fest med, så er det dårlig dømmekraft av mine venner siden vi inviterer hverandre heletiden. Så dem er jo tydeligvis ikke enig da...

Anonymkode: 90918...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nå er det ypperste skjeldent man skader seg så mye i fotball at man blir varig skadet. 

Men som jeg sier til min sønn. Ja det er vondt, men det går over også opp igjen. 

Hva fest har med dette å gjøre vet jeg ikke. Men hvis jeg er kjedelig å være på fest med, så er det dårlig dømmekraft av mine venner siden vi inviterer hverandre heletiden. Så dem er jo tydeligvis ikke enig da...

Anonymkode: 90918...121

Du er en slik person som kan si...å fikk du kreft og ikke orker å holde på med barna ..det burde tenke på før du fikk barn...du vet jo at du kan bli syk...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...