Irja Skrevet mandag kl 11:27 #81 Del Skrevet mandag kl 11:27 Jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:37 #82 Del Skrevet mandag kl 11:37 En slik vurdering bør måles etter hvordan begge ser ut fra naturens side. Blir feil å si at kvinnen er penest hvis hun har sminket seg, farget håret, fikset bryn/vipper osv. Menn har ikke denne muligheten. Fra naturens side er definitivt mannen min penest, med sminke er jeg like pen som han. Anonymkode: 93f5a...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:42 #83 Del Skrevet mandag kl 11:42 Akkurat «penest» er det nok jeg som er. Klassisk feminin kvinne med timeglassfigur, langt hår, velstelte negler og klær som subtilt fremhever de formene jeg har å by på. Søte ansiktstrekk, pent smil. Får relativt mye oppmerksomhet fra både menn og kvinner. Men i attraktivitet tror jeg vi er veldig jevnbyrdige. Synes han er utrolig kjekk, smilehull, velstelte krøller med litt grått i, og en lang og slank kropp. I tillegg har han er karisma uten like. Han har et smil og et blikk som drar folk inn. Han er litt klassisk «kvinner vil ha han, menn vil være han»-type😄 Jeg har brukt så mange år på å prøve å gå under radaren og bli lagt merke til for andre ting enn utseendet mitt at jeg nok mest utstråler «ikke snakk til meg, takk». I allefall i offentligheten. Men penest, det er jeg kanskje. Anonymkode: 7748c...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:43 #84 Del Skrevet mandag kl 11:43 Mitt svar er og vil alltid være han - han er virkelig en vakker mann, både på innsiden og utsiden. Han mener jeg er det vakreste han har sett og at han strakk seg langt utav sin liga og plukket fra øverste hylle da han møtte meg 😂 Utenom dette er vi vel begge ansett som pene mennesker, men han har en varme og utstråling jeg aldri har sett i noen andre. Så han scorer mye høyere enn meg, er min mening, for attraktivitet er mye mer enn bare utseende. Til sammenlikning er jeg mer introvert og kan virke kaldere enn han. Anonymkode: 7fb08...d7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:44 #85 Del Skrevet mandag kl 11:44 Mannen uten tvil Anonymkode: 3cb9c...f69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:11 #86 Del Skrevet tirsdag kl 06:11 Han er utrolig kjekk, men han har noen kilo for mye som han selv ikke er fornøyd med. Øynene han kan jeg drukne i🥹 Han VaR set da vi møttes, men jeg synes han var og er delight. Da han var litt yngre og slankere så han ut som som en modell. Jeg er nok "penere". Jeg er høy, slank, veltrent og har alltid fått mye oppmerksomhet for utseendet mitt. Selv om jeg vet han finner meg utrolig vakker så ser han meg for den jeg er. Jeg elsker den mannen så utrolig høyt🥰 Anonymkode: a8ae5...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:21 #87 Del Skrevet tirsdag kl 06:21 Før var det meg, nå er det definitivt mannen. Anonymkode: 8a96e...b45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:35 #88 Del Skrevet tirsdag kl 06:35 Han er penere enn meg. Har tom sett damer snu seg etter ham i lyskryss. Veltrent er han også. Men jeg er ikke spesielt sjalu av meg. Anonymkode: c9f13...5e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet tirsdag kl 06:37 #89 Del Skrevet tirsdag kl 06:37 Definitivt han. Han er en kjekk mann med mye sjarm og glimt i øyet. Han synes jeg er penest, det er jo en fordel. Fnis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:45 #90 Del Skrevet tirsdag kl 08:45 Når vi møttes var det ganske likt. Nå er det han. Han eldes utrolig fint🥰 Jeg, not so much😟 Anonymkode: 397c4...e87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:52 #91 Del Skrevet tirsdag kl 08:52 AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 8.53): Mannen. Han er 9/10, jeg er 3/10 på en god dag. Anonymkode: 883b4...979 Om det var sant hadde han 1) aldri blitt sammen med deg, eller 2) bytta deg ut forlengst Anonymkode: 07bdf...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:55 #92 Del Skrevet tirsdag kl 08:55 Vi er nok ganske like, selv om jeg selvfølgelig syns han er penest. Begge er vel under en 5'er på skalaen, men han har eldes mye bedre enn meg. Anonymkode: 6a11e...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:57 #93 Del Skrevet tirsdag kl 08:57 Da vi ble sammen var jeg 25 og han 32, jeg har aldri vært ansiktspen og i en alder av 25 er en "normal slank" kropp det vanlige, så kroppen min dro verken opp eller ned. Han hadde derimot et veldig pent ansikt kombinert med typisk attraktive trekk som høy, fyldig mørkt hår, brede skuldre, store hender, ble lett brun, etc. Så vil si at på den tiden var jeg rundt 5 på skalaen og han på 7-8 et sted (kunne vært mer muskuløs/bedre trent bare). 20 år og 3 barn senere - jeg veier ca det samme som dengang, han har gått opp 10-15 kg. Jeg har - utrolig nok - ikke fått noen grå hår enda. Han har masse hvitt i det mørke håret, så det synes veldig godt. Han har også tatt dårlig vare på huden, så har mye mer rynker enn meg (ser ut som mer enn 7 års aldersforskjell). Så jeg vil påstå at vi er omtrent like attraktive nå, men det er mer at han har "falt ned" på mitt nivå dessverre, og ikke at jeg har blitt penere... Anonymkode: 5ce3e...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:57 #94 Del Skrevet tirsdag kl 08:57 AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 18.25): Høres ikke bra ut at en fyr er femten kilo for mye og har grått hår allerede som 48-49-åring. Hvis han ikke snart tar tak, kommer dette til å ende med forferdelse. (Men at han er en snill mann er selvfølgelig mye viktigere enn utseendet). Anonymkode: 93dad...ea5 Mange blir grå i 20-årene Anonymkode: 0008b...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
th4don Skrevet tirsdag kl 09:44 #95 Del Skrevet tirsdag kl 09:44 Hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:27 #96 Del Skrevet tirsdag kl 10:27 Han. Han er 8/10 jeg er 2/10 Anonymkode: 30fb9...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 10:28 #97 Del Skrevet tirsdag kl 10:28 Jeg har ingen mann, så hos meg er det meg i 360 grader. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:48 #98 Del Skrevet tirsdag kl 10:48 Jeg var nok alltid penere enn min (daværende) mann gjennom 10 år, selv om vi ikke er 10 av 10 noen av oss. Han var trent når vi traff hverandre, men det var også jeg. Men han var likevel ikke "fit" da han spiste alt for store mengder med ris til hvert måltid. Han var lav (175), litt kraftig, oppblåst mage, alltid kledd i joggeklær. Jeg kledde meg alltid opp, sminket meg veldig lite, fint langt hår og feminin fit kropp. Når han nærmet seg 40-45 år så este han ut, ble tynn i håret, gammel i huden og så veldig ustelt ut. Selv hadde jeg gått igjennom to graviditeter på den tiden (jeg var yngre enn han) men brukte mye tid på godt kosthold og trening, så jeg forble feminin fit og brukte fortsatt tid på å holde meg velstelt. Min nåværende kjæreste er jeg veldig mye mer likestilt med. Fysikken vår er veldig lik, vi bruker like mye tid og energi på å være velstelte og fremtre presentable. Han er dog litt tynnere i håret, men også mitt lange silkemye hår har blitt tørrere og litt mørkere med årene. Anonymkode: f0771...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:52 #99 Del Skrevet tirsdag kl 10:52 Jeg er penere enn min ex mann. Og jeg bruker ikke sminke, farger hår, vipper eller gjør noe med utseende. Annet enn å trene og spise relativt sunt. Da vi var sammen, så fikk vi flere kommentarer på forskjellen i utseende. Noe jeg ikke synes er greit. Jeg har alltid hatt en greie for smarte menn, og han er helt klart smartere enn meg. Anonymkode: 36c1d...1b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:50 #100 Del Skrevet tirsdag kl 12:50 Før vi fikk barn vil jeg si vi var i samme skala. Etter 2 unger har han absolutt kommet best ut av det 😂 Han har fått gråe hårstrå de siste årene, men syns han ser absolutt stilig ut. Jeg derimot - 10 kg for mye, håret og huden oppfører seg merkelig etter siste svangerskap og jeg er dvask. Har planer om å komme sterkere tilbake etter ammeslutt og nattevåk🤪 Anonymkode: e5eee...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå