Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De klippene jeg har sett fra julekonsert er så rare. Når hennes duettpartner synger så «danser» hun så unaturlig mye i forhold til musikken. Må hun ha oppmerksomhet hele tiden? Hun er så mye at jeg blir helt matt!

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun på død og liv MÅ ha lugg!!! Hun har jo verver i panna, og det ser bare teit og uryddig ut. Den fargen hun har på håret nå gjør at hun ser syk og blek ut! Veldig rart at frisøren hennes ikke ser dette 😳

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Umami skrev (22 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor hun på død og liv MÅ ha lugg!!! Hun har jo verver i panna, og det ser bare teit og uryddig ut. Den fargen hun har på håret nå gjør at hun ser syk og blek ut! Veldig rart at frisøren hennes ikke ser dette 😳

Jeg tenker at hun sikkert synes hun kler det. Jeg ville definitivt hatt blondt hår om jeg var henne. 

Skrevet (endret)

ref siste på Snapchat, hvor en kommenterer at hun har observert en negativ tone i kommunikasjonen fra Oskar til Ulrikke. Og det er jo direkte konsekvens av å dele for mye av privatlivet sitt ukritisk. Hun ler det jo bare bort og sier at det er med glimt i øyet og at de har det bra. Men hvor kult det blir dette for Oskar? Jeg hadde ikke likt at noen (for det er mest sannsynlig flere som har sett det samme) hadde hatt et negativt inntrykk av meg, fordi partneren min publiserer ukritisk mye av livet. Det påvirker ikke minst sønnen deres. Men det er jo ikke så farlig, så lenge man har et glimt i øyet 

Endret av SurPotet
Rettskriving
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

På hjemmesida til lokalavisa mi får jeg opp en videoannonse hvor Ulrikke og Oskar og ungen er på Nordby shoppingsenter. "Ulrikke tilbake for julehandel. -Grensehandel funker bedre enn noen gang". Jeg har ikke trykka inn og sett, men det ser utrolig kleint ut. Stakkars ungen som er med på dette her. Og det kan umulig være nok oppdrag/jobb der ute for henne når hun velger å selge familien på denne måten?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Katten89 skrev (På 27.11.2025 den 18.15):

Irriterer vettet av meg at hun feilinformerer folk om amming. INGEN babyer på 6 måneder avenner seg selv brystet. Hun gadd bare ikke mer amming/pumping. Synes det er ufattelig trist at mødre i dag er så selvsentrerte og late at de ikke gidder å gi ungen sin morsmelk. Og i tillegg skryter av det som om det er noe positivt. 

Virker som mange går over til mme fordi da kan alle andre hjelpe til med mating og mor får mer tid til seg selv. 

Veldig trist! 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...