Gå til innhold

Føler meg deprimert pga mistrivsel på jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i en jobb der jeg mistrives sterkt. Jeg merket allerede første arbeidsdag at det var mye som skurret. Lederen min er ekstremt kynisk, en type som snakker negativt om alle, gir ingen retning, er nedlatende. I teamet er det lite samarbeid, men mye intern konkurranse.

har prøvd å finne noe annet men det er lite ute nå. Innser at jeg må stå i dette en stund men det er så vanskelig å holde humøret oppe 😔 Begynner å kjenne meg nedstemt etter så lang tid i et dårlig miljø. Vanskelig å bare fokusert på jobben jeg skal gjøre ettersom denne er svært uklar (en annen ting sjefen ikke klarer - gi meg et tydelig mandat). 
 

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan komme meg gjennom dette uten å miste alt av selvtillit? 

Anonymkode: f2307...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen elementer i jobben som er litt klarere? Evt. oppgaver som du liker bedre? Høres ut som om du kanskje kan fylle rollen din litt selv?

Anonymkode: 69389...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme båt her. Sjefen skriker og tømmer seg. Det går mye opp og ned. Har kommet til det punktet hvor det påvirker kroppen fysisk. Jeg skjelver, er kvalm, våken om natten, hodepiner. 

Anonymkode: 5f44e...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...