Gå til innhold

Lar du «hvem som helst» komme inni deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Åh? Skjønner ikke helt hva du mener?

Jeg liker å ha sex med kjæresten min. Sex må på ingen måte inneholde samleie for at jeg skal være fornøyd, men når vi har samleie, så setter jeg enda mer pris på det med kondom, en hva jeg ville gjort uten kondom. Heldigvis så liker han å bruke kondom, så det er ikke et tema hos oss.

Anonymkode: 3d960...fc6

Tror det er første gang i mitt liv at jeg har hørt at en mann heller vil bruke kondom enn ikke. 

Anonymkode: 94e5a...b69

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tror det er første gang i mitt liv at jeg har hørt at en mann heller vil bruke kondom enn ikke. 

Anonymkode: 94e5a...b69

Nei, bare av det begrensede antall av Norske menn som er på dette forumet, så er også jeg en av de, så da er vi to bare i kveld. Sikkert flere også.

Anonymkode: bcece...ebe

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Nei, bare av det begrensede antall av Norske menn som er på dette forumet, så er også jeg en av de, så da er vi to bare i kveld. Sikkert flere også.

Anonymkode: bcece...ebe

Jeg foretrakk også å bruke kondom i mange år 🙂. Som noen skrev høyere opp, så tok det bort stressende tanker om  uønsket graviditet og gjorde det lettere for meg å kontrollere når jeg fikk utløsning/orgasme. I tillegg så strammer kondomet nok til at den holder ereksjon hardere over tid. Som flere har nevnt i tråden her, så er jo dette velkjente fordeler ved å bruke kondom.

For mitt vedkommende, så er det ingen ting negativt ved å bruke kondom.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to elskere skal selvsagt sprute i meg. Min mann har begrensninger, han får som regel ikke sprute i meg, og det tenner oss begge. 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Tror det er første gang i mitt liv at jeg har hørt at en mann heller vil bruke kondom enn ikke. 

Anonymkode: 94e5a...b69

Jeg er litt sånn 50-50 på kondombruk. Det har både plusser, men samtidig er det også veldig deilig å kjenne at jeg kommer inni henne.

Ikke misforså meg, Det er royalt deilig å komme dypt inne i en våt, kåt og varm fitte. Følelsen og tankene på at jeg tømmer meg i henne, fyller henne med sæd er digg. Det er et slags pluss i tillegg til den rene orgasmen (selv om jeg objektivt vet at sååå mye sæd kommer det ikke). Liker også hvor ekstra glatt hun blir etter at jeg har kommet i henne og det er sexy å se det renne litt ut igjen. Alt i alt, sæd i fitte er magisk. Jeg digger det.

På den andre siden er det ingenting objektivt galt å komme mens jeg har på kondom. Orgasmen føles akkurat like bra. Jeg mister riktignok tanken/følelsen på sæd-i-fitte, men det er andre plusser som kan kompensere for det. Som en annen nevnte her, kondom gjør det enklere å kontrollere orgasmen, utsette den ... og kondomet kan fungere litt som en penisring. Både hun og jeg liker "større og hardere".
Kondomer kan også gjøre sexy og som en del av leken. Hun kan sette den på for eksempel; suge litt, titte opp med et kåt blikk, si "nå vil jeg ha deg inni meg" og så rulle på et kondom. Det kan ikke gjøres mer eksplisitt enn det. Og jeg er ikke mer voksen enn at et svart kondom er en liten kinky detalj. Det er sexy å se min nå svart pikk gli inn og ut av henne.

 

Det største "problemet" mitt med kondomer tidligere var når vi brukte det som eneste prevensjonsmiddel. Det at man ikke kunne starte samleiet før kondomet var på og så trekke seg ut etter at man hadde kommet (men kanskje ikke var ferdig). Det var også et savn å ikke kunne koseknulle litt etter at jeg hadde kommet ... eller fortsette for å få henne til å komme også. Med kondom som eneste prevensjon var det alltid den tanken eller bekymring i bakhodet om "hva om kondomet ikke var tett". Noe "medisinsk", bekymring, frykt. (Det er sikkert teit å tenke på det, siden den samme usikkerheten selvsagt finnes ved piller også. Men med kondom blir den tanken så mye mer oppe i dagen).

Nå er jeg sterilisert og dette med prevensjon er ikke lengre en ting. Men jeg har faktisk begynt å tenke på å prøve ut kondomer igjen likevel, nettopp pga grunnene over... Kanskje ikke hver gang, men som et slags krydder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (8 timer siden):

Hvorfor bruke både kondom og spiral? Holder det ikke med spiral? Jeg spør ikke for å være frekk, :) men fordi jeg er nysgjerrig? 

Fordi jeg har skikkelig panikk for å bli gravid 😅😅 Dessuten bringer kondom med seg mange fordeler som forebygging av UVI, mindre søl i sengen, slipper å «renne» de neste timene, ingen lukt osv,,

Vi kjøper som sagt kondomer som funker for oss (og de koster litt mer, men er vel verdt pengene).

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vera skrev (7 timer siden):

Fordi jeg har skikkelig panikk for å bli gravid 😅😅 Dessuten bringer kondom med seg mange fordeler som forebygging av UVI, mindre søl i sengen, slipper å «renne» de neste timene, ingen lukt osv,,

Vi kjøper som sagt kondomer som funker for oss (og de koster litt mer, men er vel verdt pengene).

Går det an å spørre hvilket merke? 

Anonymkode: bcece...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (11 timer siden):

Du virker noe så innmari i mot kondomer.

Ja, du har tolket meg helt riktig. Jeg mener at et samfunn kjemisk rensket for kondomer ville vært et mye bedre samfunn. Veldig godt lest av deg, som har klart å identifisere min hensikt i denne diskusjonen. Det tyder på gode leseferdigheter. Tommel opp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin mening. Noen liker mora, andre dattera.

Anonymkode: bcece...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (9 timer siden):

Fordi jeg har skikkelig panikk for å bli gravid 😅😅 Dessuten bringer kondom med seg mange fordeler som forebygging av UVI, mindre søl i sengen, slipper å «renne» de neste timene, ingen lukt osv,,

Vi kjøper som sagt kondomer som funker for oss (og de koster litt mer, men er vel verdt pengene).

Hva er disse gode kondomene?

Anonymkode: 083a7...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hva er disse gode kondomene?

Anonymkode: 083a7...98b

Jeg er også nysgjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (3 timer siden):

Jeg er også nysgjerrig

Henger meg på her, kom med svaret

Anonymkode: bcece...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er disse gode kondomene?

Anonymkode: 083a7...98b

 

bullehurk skrev (4 timer siden):

Jeg er også nysgjerrig

Jeg kan sjekke merket når jeg kommer hjem, men det er de tynneste vi har funnet til nå. Vanskelig å merke forskjell syns mannen mtp sensitivitet osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse var en åpenbaring for oss. Vet ikke om de selges noe sted i Norge, bestiller fra utlandet.

 

Trojan Magnum Ecstasy Large Size Condoms💋Premium Quality Latex & Lubricated - Picture 4 of 7

Anonymkode: bcece...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde da jeg var ung.  ble mye ulike sæd i musa den gangen. Ble gravid uten å vite hvem som var faren.     Dette er ord fra en tidleger veninne.

Anonymkode: 8b916...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 2.27):

Lurer litt på om kvinner lar «hvem som helst» av dem man ligger med komme inni dem, eller om det er forbeholdt de man har en ekstra nærhet til? Altså er det et «hakk opp» å få lov til å sprute inni deg eller er det noe alle man ligger med «får lov til». 
 

Åpenbart ikke et fasistsvar på dette, men lurer på hva dere her inne tenker om det. 

Anonymkode: 04177...626

Nei selvsagt får ikke hvem som helst komme inni meg.. Jeg har da heller ikke sex med hvem som helst..  Og med mindre det er en regelmessig sexpartner/kjæreste etc så brukes det kondom. 

Anonymkode: 83bfc...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lar bare de som er høyere enn 180 komme inni meg

Anonymkode: 1484f...54b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som helst? Nei.. men noe utvalgte utover min mann får lov.

Anonymkode: cb79d...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem som helst? Nei.. men noe utvalgte utover min mann får lov.

Anonymkode: cb79d...143

Har du vaksine mot hvp og kjønnssykdommer?

Anonymkode: bcece...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Vera skrev (På 13.6.2024 den 14.26):

 

Jeg kan sjekke merket når jeg kommer hjem, men det er de tynneste vi har funnet til nå. Vanskelig å merke forskjell syns mannen mtp sensitivitet osv. 

Har du kommet hjem ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...