Gå til innhold

Lar du «hvem som helst» komme inni deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det skal mye til for å komme i buksa på meg. Jeg er ekstrem kresen. Men jeg slipper å tenke på det. Jeg har hatt samme partner i over 20 år. 

Anonymkode: 2b1a0...f32

Spørs jo på partner også da, hjelper ikke samme hvor streng/flink du er selv. Derimot tror jeg det er flere og flere som bruker kondom som prevensjon også, og da er bonusen at man slipper å få ting man helst ikke vil ha også👍

Anonymkode: bcece...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei, det har blitt en del hopping av i svingen. Kun menn jeg har vært i forhold med har fått komme inni meg.

Jeg har dog vært sløv med kondombruk i yngre alder, men har hatt flaks og sluppet unna kjønnssykdommer. Jeg valgte å legge bort fokus på menn, og har nå hatt 1,5 år i sølibat. Det har faktisk vært veldig bra. Har hatt fullt fokus på meg og mine ambisjoner. Jeg kommer ikke til å ligge med noen igjen før det faktisk betyr noe. 

Anonymkode: 2bb03...2c5

Finnes så mye bra hjelpemidler/leketøy i dag, så det er ikke noe å forhaste seg med å finne ny mann

Anonymkode: bcece...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett fra den andre siden; det er ikke hvem som helst jeg vil komme inni uten kondom. Å ha sex uten kondom er forbeholdt utvalgte, ikke hvem som helst. Jeg må være trygg både på personen, risiko for kjønnsykdommer og eventuelt faren for graviditet.

Å få sæden i seg er altså et privilegium.
Å få lov til å komme i noen uten kondom er også et privilegium jeg setter pris på. Rett skal være rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er vel neppe en representativ plass å spørre om noe sånnt 🤭

 

Av alle damer jeg har knulla så har spruta inni samtlige enten det var ONS eller casual sexpartnere / kortvarige hookups. Så det er tydeligvis ikke noe damer har spesielt mye imot. Så er vel heller ikke demografien damer her inne blant de jeg ligger med heller 😅

Anonymkode: 693d2...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun han som elsker meg like høyt, som jeg elsker han får lov til det ❤️

Er kun det som fungerer for meg ihvertfall. Her kjenner jeg meg selv veldig godt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært i fast forhold til en mann i flere år og er forlovet. Men kan si at før jeg traff mannen min så gjorde jeg absolutt forskjell på menn og hvem som jeg følte det var greit å ha sex uten kondom med. De mennene som jeg hadde sex uten kondom med var menn som jeg hadde følelser for, og som jeg opplevde hadde følelser for meg. Som jeg hadde kontakt med og var sammen med. 

Menn som kun var "ons" eller som jeg ikke hadde følelser for og ikke hadde noe kontakt med annet en for å treffes for sex hadde jeg aldri sex uten kondom med. 

Anonymkode: 5015f...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer skrev (På 9.6.2024 den 7.25):

De fleste kvinner ser vel på en mann som potensiell kjæreste for sine fremtidige barn?

Det håper jeg egentlig ikke, for det høres litt creepy ut Bamseklemmer...

Anonymkode: 82822...5bf

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 11.49):

Komme inni, men bare med kondom uansett hvem. Bruker ikke annen prev. så det er et must😀

Anonymkode: bcece...ebe

?

Anonymkode: 083a7...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke mannen min lov til engang, for jeg går ikke på pilla 😬

Anonymkode: 84814...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

?

Anonymkode: 083a7...98b

? Hva var merkelig med dette?

Anonymkode: bcece...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

? Hva var merkelig med dette?

Anonymkode: bcece...ebe

Komme inne, men i kondom. Altså kommer man ikke inni.

Anonymkode: 083a7...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det går ikke mannen min lov til engang, for jeg går ikke på pilla 😬

Anonymkode: 84814...c51

Går ikke mannen?

Anonymkode: bcece...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Komme inne, men i kondom. Altså kommer man ikke inni.

Anonymkode: 083a7...98b

Kommer vel inni fitta selv om man har en tynn kondom på? Eller trekker du den ut før du kommer?

Anonymkode: bcece...ebe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Pokal til deg for å være prinsippfast på dette. Alt for mange jenter lar seg lure med at det er greit uten kondom.

Anonymkode: bcece...ebe

Jeg skal gi deg rett i at mange ikke er prinsippfaste nok, men det er vel ingen idag som ikke vet at man utsettes for smitterisiko og fare for graviditet uten kondom, så "lure" blir litt feil ord. "Overtale" er nok mer presist.

Men...med det sagt, så er min erfaring som mann at kravet om kondom slett ikke er så veldig sterkt hos jenter/kvinner. Kanskje 2 av 10 har tatt det som en naturlig del av første møte, men neste gang har det kun unntaksvis blitt nevnt av dem i det hele tatt. Ved mer eller mindre tilfeldige bekjentskaper, har jeg dratt fram gummien mye oftere enn henne (dette gjelder "vanlige" seksuelle relasjoner. Fun fact: I swingersmiljøet er begge kjønn myyyye bedre på kondombruk, og jeg hører langt sjeldnere om erfaringer med smitte der enn hos folk flest).

Man må for all del kritisere menn som prøver å droppe kondom med dårlige argumenter, men det må være minst like lov å rette pekefingeren mot de kvinnene som til tross for det, holder butikken åpen. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (10 minutter siden):

Jeg skal gi deg rett i at mange ikke er prinsippfaste nok, men det er vel ingen idag som ikke vet at man utsettes for smitterisiko og fare for graviditet uten kondom, så "lure" blir litt feil ord. "Overtale" er nok mer presist.

Men...med det sagt, så er min erfaring som mann at kravet om kondom slett ikke er så veldig sterkt hos jenter/kvinner. Kanskje 2 av 10 har tatt det som en naturlig del av første møte, men neste gang har det kun unntaksvis blitt nevnt av dem i det hele tatt. Ved mer eller mindre tilfeldige bekjentskaper, har jeg dratt fram gummien mye oftere enn henne (dette gjelder "vanlige" seksuelle relasjoner. Fun fact: I swingersmiljøet er begge kjønn myyyye bedre på kondombruk, og jeg hører langt sjeldnere om erfaringer med smitte der enn hos folk flest).

Man må for all del kritisere menn som prøver å droppe kondom med dårlige argumenter, men det må være minst like lov å rette pekefingeren mot de kvinnene som til tross for det, holder butikken åpen. 

Syntes ordbruken "lure" ikke er så dumt jeg, ut i fra det du selv skriver. En del yngre jenter er da litt type "blondies" dvs. ikke så altfor lure ved å ikke være konsekvente mht. kondombruk.

Anonymkode: bcece...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Syntes ordbruken "lure" ikke er så dumt jeg, ut i fra det du selv skriver. En del yngre jenter er da litt type "blondies" dvs. ikke så altfor lure ved å ikke være konsekvente mht. kondombruk.

Anonymkode: bcece...ebe

Nå er det vel ingen her inne som har spesielt kjennskap til hvordan sex praktiseres blandt unge da demografien her er på snittalder 50.

Anonymkode: 693d2...75b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Kommer vel inni fitta selv om man har en tynn kondom på? Eller trekker du den ut før du kommer?

Anonymkode: bcece...ebe

En kommer da i kondomen, ikke i fitta.

Anonymkode: 083a7...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Syntes ordbruken "lure" ikke er så dumt jeg, ut i fra det du selv skriver. En del yngre jenter er da litt type "blondies" dvs. ikke så altfor lure ved å ikke være konsekvente mht. kondombruk.

Anonymkode: bcece...ebe

Det gjelder på ingen måte bare yngre jenter. I all hovedsak har det for min del egentlig vært voksne kvinner. At det ikke er lurt å ikke være konsekvent er riktig, men jeg mener fortsatt  at uansett hvor "blond og ung" man er, så vet man hva konsekvensene kan være. Da blir man overtalt, ikke lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke på prevensjon så ingen får komme i meg. Om vi ikke bestemmer oss for barn, og da kreves det jo at jeg elsker mannen.

Ligger helst bare med de jeg er glad i, og det må være en veldig spesiell mann om noen skal få meg til å være åpen for noe som er avgjort som kun ons. Har ikke skjedd enda. 

Anonymkode: c6dc9...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En kommer da i kondomen, ikke i fitta.

Anonymkode: 083a7...98b

Hvor puler du da, når det ikke skjer i fitta?

Anonymkode: bcece...ebe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...