AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Del Skrevet 3. juni Går opp på 25 min. Har ikke trent fast på en stund, men gått 2 ganger i uken de siste tre ukene og redusert med ca 2 min hver gang. Det kan jo ikke fortsette sånn i all evighet, men hvor mye tid tror dere det er realistisk å kvitte seg med hvis jeg trener flere ganger i uken. Er en alminnelig slank kvinne som tidligere har trent mye, men de siste tre årene har jeg trent mer mer sporadisk. Anonymkode: 2a485...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Del Skrevet 3. juni Det er nok mulig å hente endel minutter til om du trener jevnt frem til september. I Stoltzen handler det også veldig mye om disponering av krefter, og vite hvor du skal ta i og hvor du må ta det litt roligere. Etterhvert som du blir raskere så koster hvert sekund i forbedring mye mer, feks kan 21 min føles relativt lett men 19:59 kan virke døden nær... Tidsmessig er veldig vanskelig å gjette da jeg har null aning om bakgrunnen din, men at det bør være mulig for deg å komme under 20 min vil jeg tro bør gå, og mye mulig du klarer vesentlig raskere enn det også. Lykke til, Stoltzen er uansett finfin trim! 😀 Anonymkode: d90c7...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå