Gå til innhold

Hvor mye tid er det realistisk å redusere Stoltzetiden med før løpet i slutten av september?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Går opp på 25 min. Har ikke trent fast på en stund, men gått 2 ganger i uken de siste tre ukene og redusert med ca 2 min hver gang. Det kan jo ikke fortsette sånn i all evighet, men hvor mye tid tror dere det er realistisk å kvitte seg med hvis jeg trener flere ganger i uken. Er en alminnelig slank kvinne som tidligere har trent mye, men de siste tre årene har jeg trent mer mer sporadisk.

Anonymkode: 2a485...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er nok mulig å hente endel minutter til om du trener jevnt frem til september.

I Stoltzen handler det også veldig mye om disponering av krefter, og vite hvor du skal ta i og hvor du må ta det litt roligere.

Etterhvert som du blir raskere så koster hvert sekund i forbedring mye mer, feks kan 21 min føles relativt lett men 19:59 kan virke døden nær...

Tidsmessig er veldig vanskelig å gjette da jeg har null aning om bakgrunnen din, men at det bør være mulig for deg å komme under 20 min vil jeg tro bør gå, og mye mulig du klarer vesentlig raskere enn det også.

Lykke til, Stoltzen er uansett finfin trim! 😀

Anonymkode: d90c7...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...