AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Del Skrevet 3. juni Inspirert av norskt guttenavn så lurer jeg på hvilke jentenavn som er finest til en på 30 år? Skal bytte. Anonymkode: f5a14...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #2 Del Skrevet 4. juni Ingrid. Anonymkode: cb422...b6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #3 Del Skrevet 4. juni Ane Kine Lene Lena Anna Anonymkode: 8a6e4...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #4 Del Skrevet 4. juni Sigrid Anna Ingeborg Ylva Anonymkode: d5371...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet 4. juni #5 Del Skrevet 4. juni Det heter «norsk», ikke «norskt» 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #6 Del Skrevet 4. juni Tenker det kommer litt an på "vibbene" du vil sende ut. Er det, slik det var i den andre tråden, viktigst at navnet får deg til å høres norsk ut? Isåfall kan du velge noen litt "gammeldagse" (men endel av de er på vei opp) og solide norske navn, for eksempel Solveig, Sigrid, Ragnhild, Astrid Dersom det viktige bare er å bytte navn, og du vil skli mer inn i mengden, så kan du velge noen av de mest populære norske navnene for 30+ år siden, for eksempel Silje, Julie, Ida, Marte, Stine, Camilla. Noen mer tidløse, men også mer internasjonale navn er Anne/Anna, Marie/Maria Anonymkode: 568ea...00c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #7 Del Skrevet 4. juni Ingri Anonymkode: 85977...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #8 Del Skrevet 4. juni Mest «ufarlige»/enkle navn som jeg tenker de fleste i den aldersgruppa passer (men fine!): Ingrid, Kathrine, Kristine, Anna, Hanna/Hanne, Julie, Lena. Finere navn til aldersgruppa, men som jeg tenker kanskje er mer «krevende» å plutselig skulle passe inn i (vet ikke helt hvorfor jeg tenker slik, men føles sånn): Ellinor, Hedvik, Brita, Maren, Marte, Synne. Anonymkode: 2941b...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #9 Del Skrevet 4. juni Gudrun Anonymkode: 8e5c5...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #10 Del Skrevet 4. juni Aslaug Anonymkode: 05797...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 5. juni #11 Del Skrevet 5. juni Jeg slår et slag for å velge et navn fra topplista for det året. Da får du et navn som definitivt "passer for en 30-åring". Dette er navnene i rekkefølge: Karoline Silje Ida Marte Camilla Kristine Julie Stine Ingrid Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #12 Del Skrevet 5. juni Jeg er 36 år da🙈 Vet ikke hva som var normalt da. Anonymkode: f5a14...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #13 Del Skrevet 5. juni 21 hours ago, AnonymBruker said: Mest «ufarlige»/enkle navn som jeg tenker de fleste i den aldersgruppa passer (men fine!): Ingrid, Kathrine, Kristine, Anna, Hanna/Hanne, Julie, Lena. Finere navn til aldersgruppa, men som jeg tenker kanskje er mer «krevende» å plutselig skulle passe inn i (vet ikke helt hvorfor jeg tenker slik, men føles sånn): Ellinor, Hedvik, Brita, Maren, Marte, Synne. Anonymkode: 2941b...3db Litt off-topic, men koselig å se navnet mitt omtalt så positivt. Det skjer ikke så veldig ofte her på KG 😁 Anonymkode: 49223...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #14 Del Skrevet 5. juni Liv Anonymkode: db5ce...03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #15 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 21.51): Inspirert av norskt guttenavn så lurer jeg på hvilke jentenavn som er finest til en på 30 år? Skal bytte. Anonymkode: f5a14...d72 Kanskje du kunne fornorske ditt eget navn? Er det utenlandsk og det er derfor du ønsker å endre det? Anonymkode: e6d08...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå