Gå til innhold

Gravid eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du fått ta blodprøve så tidlig hver gang du har vært gravid? 

Anonymkode: 14328...30d

Ja det har jeg -  3 år med prøving på egenhånd, 2.5 år med ivf. 

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uke 6 normal HCG: 1110-31.000

jeg hadde 13000+ på mandag, det er godt innenfor normal😅 men jeg krysser fingrene🤞🤞❤️

Anonymkode: 11ea4...83c

Ja lykke til 😊🤞

Anonymkode: 694ed...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hvordan gikk dette? Håper du fikk de bankende hjerte 

Anonymkode: 3ae5e...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 20.32):

Hvordan gikk dette? Håper du fikk de bankende hjerte 

Anonymkode: 3ae5e...102

Hei! Jeg var på UL på mandag, fant ut at jeg var gravid med tvillinger, men mistet begge 2. til utskraping i morgen :( brutalt. Men sånn er livet. Setter pris på om noen vil dele erfaringer.

Anonymkode: 11ea4...83c

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luksusbia

Er det noe som vet hva ei jordmor mener med at jeg er 6 pluss to? Fastlegen min sa jeg kunne komme i morra fordi hun skulle måle høyde/ vekt og finne ut blodtypen min. Har opplevd sa tidligere så tør ikke glede meg før første trimester er over. Spiste tyrkisk pepper og drakk en ingefærshot før jeg visste om lille i magen. Er så sykt kvalm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusbia skrev (30 minutter siden):

Er det noe som vet hva ei jordmor mener med at jeg er 6 pluss to? Fastlegen min sa jeg kunne komme i morra fordi hun skulle måle høyde/ vekt og finne ut blodtypen min. Har opplevd sa tidligere så tør ikke glede meg før første trimester er over. Spiste tyrkisk pepper og drakk en ingefærshot før jeg visste om lille i magen. Er så sykt kvalm

6+2  = 6 fullsatte svangerskapsuke + 2 dager = du er begynt på uke 7. 

 

Anonymkode: 694ed...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusbia skrev (29 minutter siden):

Er det noe som vet hva ei jordmor mener med at jeg er 6 pluss to? Fastlegen min sa jeg kunne komme i morra fordi hun skulle måle høyde/ vekt og finne ut blodtypen min. Har opplevd sa tidligere så tør ikke glede meg før første trimester er over. Spiste tyrkisk pepper og drakk en ingefærshot før jeg visste om lille i magen. Er så sykt kvalm

6+2 betyr at du er seks uker og to dager på vei, jordmor har trolig gått ut fra når du hadde mensen sist, dette kan endre seg når du skal på ultralyd. 

Du får ikke gjort noe med det du har spist og drukket, så hold deg unna det du skal unngå framover, da gjør du ditt beste 😊

Anonymkode: 4cbb6...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...