Gå til innhold

MENN se her! , hva er røde flagg i en kvinne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jess, lister med dealbreakers, men få røde flagg. Menn vet åpenbart ikke hva et rødt flagg er fordi de sjelden trenger å bekymre seg for sånt.

Anonymkode: 11ee0...fbe

Hallo. Det er masse misforståelser når kvinner lager sånne rød flagg-lister og. Dette er flisespikkeri.

Anonymkode: 3adc0...a7d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er et rødt flagg med kvinner som skriver tull som det du skriver der. 

Anonymkode: a73ce...901

Null problem for meg.

Anonymkode: 11ee0...fbe

AnonymBruker
Skrevet

Mitt største røde flagg er østlandsdialekt. Ja, det er helt sant. Og at han ser på sport på tv.

Anonymkode: 28691...96e

• Nyttig 1
Skrevet

Han som skriver at rusmisbruk er et rødt flagg, men setter snus/røyking, vaping og  attpåtil overvekt på lista over dealbreakers....  Tar heller en tynn rusmisbruker enn ei med noen kilo ekstra som vaper eller? 

Skjønner at damer blir lei oss jeg. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nesten lettere å ramse opp ting som ikke er «deal breakers».

Skal ufattelig mye til før jeg gidder å date igjen. Er så alt for, alt for, alt for deilig å være singel etter så mange år med forhold, dating etc😅

Anonymkode: cacc6...1ca

AnonymBruker
Skrevet

Nå menns røde flagg er å date kvinner som har blitt psykisk og fysisk mishandlet av menn som er røde flagg 😬

Skulle så gjerne tatt sommerferie i hjernen til en mann. For en avslappende og enkel tilværelse det må være. 

Anonymkode: 2d728...4b1

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, MikkelStrev said:

Han som skriver at rusmisbruk er et rødt flagg, men setter snus/røyking, vaping og  attpåtil overvekt på lista over dealbreakers....  Tar heller en tynn rusmisbruker enn ei med noen kilo ekstra som vaper eller? 

Skjønner at damer blir lei oss jeg. 

Du skjønner ikke at "rødt flagg" er værre enn "deal breaker"? Eller bare troller du?

Rødt flagg er ting man mener kan skade deg eller forholdet. Deal breakers kan være mer noe man ikke ønsker seg i et forhold. 

Anonymkode: c487c...34d

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du skjønner ikke at "rødt flagg" er værre enn "deal breaker"? Eller bare troller du?

Rødt flagg er ting man mener kan skade deg eller forholdet. Deal breakers kan være mer noe man ikke ønsker seg i et forhold. 

Vedkommende satt overvekt på dealbreaker og kraftig overvekt på rødt flagg 😅 jaja. Det er klart kraftig overvekt er skummelt. Hvis hun setter seg på deg. 

Anonymkode: 122f2...e7d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er ikke rødt flagg bare et faresignal på at et (potensielt) forhold ikke blir bra for deg da..? Feks økonomisk rot er et rødt flagg, men du kan jo velge å leve med et knallrødt flagg uten at det nødvendigvis er noe ondsinnet og fælt bak det. For andre vil det ikke være oppe til vurdering å inngi seg med et økonomisk rotehue. Altså en dealbreaker.

Må ikke nødvendigvis være vold og overgrep for å kalles rødt flagg tror jeg😉 Eller hvor finner du den offisielle betydningen av ordet isåfall? Vil gjerne vite, siden så mange mener de sitter på fasit😏

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
luna1 skrev (24 minutter siden):

Er ikke rødt flagg bare et faresignal på at et (potensielt) forhold ikke blir bra for deg da..? Feks økonomisk rot er et rødt flagg, men du kan jo velge å leve med et knallrødt flagg uten at det nødvendigvis er noe ondsinnet og fælt bak det. For andre vil det ikke være oppe til vurdering å inngi seg med et økonomisk rotehue. Altså en dealbreaker.

Må ikke nødvendigvis være vold og overgrep for å kalles rødt flagg tror jeg😉 Eller hvor finner du den offisielle betydningen av ordet isåfall? Vil gjerne vite, siden så mange mener de sitter på fasit😏

Det har ikke vært noen grunn til rødt flagg om de bare kunne si deal breaker, som de lagrede gjorde. Rødt flagg er ment som et varsel på en fare som utroskap, vold, du vil sitte uten hjem. Sånn egentlig. 

Men det kan jo brukes som en spøk også. Føler jeg nevner Rødt flagg her inne så ofte, men så er det jo så mye syke greier her inne også. 

Anonymkode: 05c61...f28

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 0.48):

Hva gjør kvinner som får dere skeptisk til å date henne videre/bli sammen med henne?  Noen røde flagg dere ser etter/er obs på? 
😊

Anonymkode: 457f2...83e

Manglende kjemi og felles attraksjon er vel opplagt, og i hvert fall for meg hadde jeg når et slikt spørsmål var aktuelt ikke kunnet blitt oversatt til en liste av kriterier. Det hadde handlet om det unike møtet. 

Så hva hadde gjort meg skeptisk tras at det var god kjemi og gjensidig attraksjon. Må være tegn på manglende medmenneskelighet. Kommer ikke på noe annet opplagt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå menns røde flagg er å date kvinner som har blitt psykisk og fysisk mishandlet av menn som er røde flagg 😬

Skulle så gjerne tatt sommerferie i hjernen til en mann. For en avslappende og enkel tilværelse det må være. 

Må alle andre menn nødvendigvis velge å ta et kollektivt ansvar for kvinner som har blitt utsatt for psykisk, eller fysisk mishandling fra andre menn? 

Er ikke det en ærlig sak å ikke ønske og være en hvit ridder, og rydde opp i og ta eierskap for traumer som de ikke selv har skapt? 

Anonymkode: aeeed...298

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mens

Anonymkode: 607f1...fc3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Må alle andre menn nødvendigvis velge å ta et kollektivt ansvar for kvinner som har blitt utsatt for psykisk, eller fysisk mishandling fra andre menn? 

Er ikke det en ærlig sak å ikke ønske og være en hvit ridder, og rydde opp i og ta eierskap for traumer som de ikke selv har skapt? 

Det er uansett ikke et rødt flagg. Det er en preferanse.

Ganske mange kvinner du må unngå, om du ikke ønsker at hun har vært borti en sånn mann. Sånn 1 av 4 kvinner må du holde deg langt unna. Mest sannsynlig mer, da det er mange mørketall.

Lykke til med å finne den perfekte, og helt uskadede kvinnen i ditt liv 👍

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er uansett ikke et rødt flagg. Det er en preferanse.

Ganske mange kvinner du må unngå, om du ikke ønsker at hun har vært borti en sånn mann. Sånn 1 av 4 kvinner må du holde deg langt unna. Mest sannsynlig mer, da det er mange mørketall.

Lykke til med å finne den perfekte, og helt uskadede kvinnen i ditt liv 👍

Det kan være en preferanse for noen, et rødt flagg for andre. Du trenger ikke legge ord og tillegge din egen mening i det opprinnelige innlegget. 

Om det er 25% av kvinner en må unngå for å unngå dette får det heller være tilfelle for den som ønsker det. 

Og igjen, er det ikke snakk om å finne noen uskadde, eller perfekte. Dette er andre gangen du forsøker å deflektere. 

Når det gjelder rødt flagg vs. preferanse. Her tenker jeg det er opp til kvinnen det gjelder. Dersom hun er åpen om at hun har mye baggasje, og traumer, og han velger å avslutte datingen tenker jeg det er en preferanse. 

Dersom hun har mye baggasje, og traumer hun bevisst forsøker å skjule i frykt for at han ikke skal like henne, eller skygge unna tenker jeg det er et rødt flagg. 

AnonymBruker
Skrevet

Røde flagg i en kvinne? Vaginaen stappet med dop, eller en gjenglemt tampong?

Anonymkode: 402e7...256

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og jeg mener at et rødt flagg er å forvente at en mann skal spandere alt fordi han er mann. 

Anonymkode: ea101...2f9

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun fisker veldig etter den sosiale eller økonomiske statusen min uten å være spesielt nysgjerrig på hvem jeg er som person. Hvis hun snakker mer om ting som plager henne og som er kjipt med livet enn ting hun er engasjert i som gir henne glede. Men det dreier seg egentlig ikke om røde flagg. Det er kjemi eller ikke kjemi. Jeg dømmer ikke noen bare fordi jeg ikke passer med vedkommende.

Anonymkode: e1926...50b

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det kan være en preferanse for noen, et rødt flagg for andre. Du trenger ikke legge ord og tillegge din egen mening i det opprinnelige innlegget. 

Om det er 25% av kvinner en må unngå for å unngå dette får det heller være tilfelle for den som ønsker det. 

Og igjen, er det ikke snakk om å finne noen uskadde, eller perfekte. Dette er andre gangen du forsøker å deflektere. 

Når det gjelder rødt flagg vs. preferanse. Her tenker jeg det er opp til kvinnen det gjelder. Dersom hun er åpen om at hun har mye baggasje, og traumer, og han velger å avslutte datingen tenker jeg det er en preferanse. 

Dersom hun har mye baggasje, og traumer hun bevisst forsøker å skjule i frykt for at han ikke skal like henne, eller skygge unna tenker jeg det er et rødt flagg. 

Jeg ville ikke tatt de 25%-ene for god fisk, heller.  Det er jo ikke sånn at en 23-åring som dater folk på egen alder vil møte denne statistikken i praksis.

Forøvrig er det et forståelig rødt flagg - det er ikke alle menn som føler de er i stand til å håndtere større mentale issues på en god måte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
knooters skrev (25 minutter siden):

Jeg ville ikke tatt de 25%-ene for god fisk, heller.  Det er jo ikke sånn at en 23-åring som dater folk på egen alder vil møte denne statistikken i praksis.

Forøvrig er det et forståelig rødt flagg - det er ikke alle menn som føler de er i stand til å håndtere større mentale issues på en god måte.

Det er sannt at de ikke kan det. Men syns fortsatt at det å kategorisere det som rødt flag istede for noe du heller bare har sympati for men styrr unna, er for meg kanskje ikke rødt flag, men en ick?

Anonymkode: 05c61...f28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...