Gå til innhold

Bilverkstedet SDV Oslo - erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fått tilbud gjennom mitt anbud fra bilverkstedet SDV Oslo. Er det noen som har erfaringer med dem? Prisen de tilbød, var veldig god (skal fikse en del).

Anonymkode: f83f0...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg ville funnet et annet verksted, nettsiden til verkstedet er full av dårlig norsk og de har forandret på logoen til Statens vegvesen.

https://www.proff.no/rolle/sheraz-anjem/oslo/971622

Anonymkode: 75864...779

Ok, takk for hjelpen :)

Anonymkode: f83f0...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Hei!

Godt du ikke brukte SDV! Jeg hadde bilen min inne til reperasjon og fikk den tilbake med skade. De skulle utbedre, men trenerte alt sammen i håp om at jeg skulle gi opp. Nå venter jeg på sak hos forbrukerrådet. Skikkelig useriøst selskap!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil også advare mot Intercar i enebakk. De ødela faktisk bilen min og påstod det ikke fantes ny del å kjøpte - utrolig da jeg fikk tak i ny del på skruvat.

I tillegg prøvde de seg på at min google anmeldelse var forsøk på sverting fra konkurrent!

Anonymkode: d9470...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vazelina skrev (På 12.8.2024 den 22.01):

Hei!

Godt du ikke brukte SDV! Jeg hadde bilen min inne til reperasjon og fikk den tilbake med skade. De skulle utbedre, men trenerte alt sammen i håp om at jeg skulle gi opp. Nå venter jeg på sak hos forbrukerrådet. Skikkelig useriøst selskap!

Sitter med samme opplevelse her. Hadde bilen inne til reparasjon og fikk den tilbakelevert uten at verkstedet hadde ordnet skaden ordentlig. Nå trenerer de saken. Daglig leder svarer ikke på meldinger. Ringer han opp og han er direkte uhøflig. Skikkelig drittselskap. Styr unna!!!

Endret av simsim911
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...