AnonymBruker Skrevet 29. mai #1 Del Skrevet 29. mai Vurderer vektklubb vg, Spis deg fri...har du erfaring? I ettermiddag spiste jeg ei heil plate sjokolade, mens mann og tre barn har vært rundt meg i hjemmet. Har lyst på noe heile tida. Kva hjelpte deg? Anonymkode: 2083e...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Del Skrevet 29. mai Jeg bestemte meg bare. Gikk fra BMI på 40, så jeg vet hvordan det er å spise feil. Spiser knekkebrød og proteiner og masse grønnsaker. Får jeg lyst på snop, så gjør jeg noe annet. Bryter vanen, ikke erstatte den med noe annet. Drikker sukkerfri brus, det unner jeg meg. Tar chrom-tabletter. Brukte Lifesum til å legge inn kalorier, fikk en del aha-opplevelser der. Har gått ned snart 30 kilo siden mars i fjor. Men man må faktisk ta et aktivt valg. Jeg skjønte jo hvorfor jeg var blitt så feit, så da måtte jeg gjøre det motsatte.... Anonymkode: 0bfcd...1ff 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #3 Del Skrevet 29. mai Ha oppkuttet grønnsaker med på jobb. Hver dag. Anonymkode: 3bcda...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Del Skrevet 29. mai Spis nok sunn mat slik at du bryter uvanen med å snacke. Lykke til og ikke gi opp👏👏 Anonymkode: cf6be...f75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Del Skrevet 29. mai Gikk for periodisk faste kombinert med delvis lavkalori. Spiser et mellom måltid rundt kl 14, også middag i 17/18 tiden. Har aldri vært et frokost menneske, så det var ikke noe problem for meg. Drikker masse vann, evt sukkerfri saft om jeg ønsker noe annet. Drikker brus i helga og spiser litt snacks lørdag. Vil ikke kutte søtsaker helt, det har jeg prøvd før og går bare på en smell. Gikk ned 13 kg med denne metoden og har holdt vekten snart 1 år. Anonymkode: 76b35...cc7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #6 Del Skrevet 29. mai Jeg brukte Lifesum-appen, og gikk ned 45 kg med kaloritelling. Første par ukene var det en omstilling. Kroppen jobber imot meg. Men kommer du deg igjennom dette og klarer å få gode rutiner på den nye livsstilen, så raser kiloene bort av seg selv med litt tålmodighet. Anonymkode: 167a2...70e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #7 Del Skrevet 31. mai Meld deg inn i "Spør Thor" på facebook. Fantastisk. "Spør Thor suksesshistorier" også. Anonymkode: 54cfd...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå