AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Del Skrevet 24. mai Har du noen kaféforslag for en gruppe på 10 personer som er åpen på søndag? Det skal være et uformelt møte, så vi må kunne snakke og høre hverandre. Gjerne et rolig sted. Anonymkode: 21343...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delia Peabody Skrevet 24. mai #2 Del Skrevet 24. mai Kautokeino, Otta, Sandnes, Notodden, Bergen????? 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #3 Del Skrevet 24. mai Hvor da? Er greit å vite om du ønsker tips i Oslo, Tromsø eller Paris liksom😅 Anonymkode: 4298f...421 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 24. mai #4 Del Skrevet 24. mai Tipper Oslo. 🙄😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #5 Del Skrevet 25. mai beklager beklager jeg er i Oslo Anonymkode: 21343...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 13.16): beklager beklager jeg er i Oslo Anonymkode: 21343...e0c Sandnes. Anonymkode: b9b15...e37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #7 Del Skrevet 2. juni Jeg stemmer for Kristiansund. Anonymkode: ca062...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå