Shy Guy Skrevet 26. mai #21 Del Skrevet 26. mai Jeg har reagert på mange annonser på finn nå med rasekatter, ofte litt dårlig språk, og der det kreves depositum som ikke betales tilbake om kjøper ombestemmer seg. Godt mulig mye av dette er svindel, og de derfor tar noen stikkprøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #22 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (På 24.5.2024 den 22.57): Det er fine og populære rasekatter. Men det var ikke det jeg egentlig lurte på. Anonymkode: 70a0f...cb8 Hvis de hadde vært "fine og populære" hadde det ikke vært behov for å legge ut annonse på Finn, da hadde du hatt venteliste før de ble født. Anonymkode: ff26c...e0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #23 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis de hadde vært "fine og populære" hadde det ikke vært behov for å legge ut annonse på Finn, da hadde du hatt venteliste før de ble født. Anonymkode: ff26c...e0a Nei, ikke hvis ts er ny i feltet oppdrett. Man har stort sett ikke ventelister før man har blitt kjent og erfaren i rasemiljøet over tid. Det tar tid å opprette et navn. Anonymkode: 05ead...1a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 27. mai #24 Del Skrevet 27. mai 10 hours ago, Shy Guy said: Jeg har reagert på mange annonser på finn nå med rasekatter, ofte litt dårlig språk, og der det kreves depositum som ikke betales tilbake om kjøper ombestemmer seg. Godt mulig mye av dette er svindel, og de derfor tar noen stikkprøver. Dette er vanlig også hos seriøse oppdrettere, så i seg selv er ikke det mistenkelig. Men det er likevel kjempebra at de sjekker, er sikkert mange som prøver seg på svindel ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #25 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei, ikke hvis ts er ny i feltet oppdrett. Man har stort sett ikke ventelister før man har blitt kjent og erfaren i rasemiljøet over tid. Det tar tid å opprette et navn. Anonymkode: 05ead...1a9 Det er ikke min erfaring, jeg hadde rundt 50 interesserte da jeg hadde mitt første kull. Kjøpere ser stort sett etter gode stamtavler, og har man gode navn på tavla så har man kjøpere også. Og som regel låner man jo hannkatt i starten, og da får man jo et visst samarbeid med andre oppdrettere som kan videreformidle interessenter. Anonymkode: ff26c...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå