Gå til innhold

Møter flere og flere damer som vil vente med sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har bestandig ventet med sex. Jeg har ikke sex når man dater. Jeg skal være eksklusiv. Og det må være følelser innlandet for min del. Jeg er ikke bygd slik at jeg har sex med hvem som helst. 

Anonymkode: fafc3...82c

Er du fra innlandet,og får kun følelser når du er der??

Anonymkode: f0b11...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts her. Og det er grunnen til at vi menn ikke gidder vente på sex. All den tid damer ligger oppover og er villig til å strekke seg langt for menn de syns er attraktive, så gidder ikke jeg vente. Men jaktinstinktet mitt er sterkt og jeg vil ligge med henne likevel. Paradokset er at om de ikke gjorde seg så kostbare men heller lot seg selv være like fri med meg som de er med kjekkere menn (ligge tidlig), så hadde jeg sluppet hele det spillet med å overvinne de for sex og kunne heller forsøkt å date for å få til noe seriøst. Ingen mann ønsker å være han som må vente på sex, mens andre får fri tilgang.

Anonymkode: ed556...8fc

Du er en dust som bidrar til problemet.

Det er du som må åpne opp og være sårbar, date for å finne noe seriøst. Slutt med det der jakttullet, du rigger både deg selv og henne for å tape. Hvis hun venter med å ligge med deg så er hun frigid mot deg (men du tror hun ligger med alle andre), men hvis du får ligge med henne så har hun allerede tapt. Du må gjøre noe med innstillingen din, ellers finner du aldri hun du leter etter.

Anonymkode: eaa04...afb

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex må skje ganske tidlig, viktig å se hvordan det funker sammen :) Samme med holdninger og preferanser....er så MANGE som skryter på seg ting der. Sex er jo limet i et forhold, der MÅ det funke :) Mine forhold starter ofte pga god sex. Så lar man det utvikle seg videre...

Så tenker sex etter 3-4 dates om alt føles bra, jeg hadde uansett aldri datet 3-4 date uten å ha noen form for tiltrekning....det merker man fort. Om det er noe.

Å holde på med evighetsdating i mange mndr er jo helt bortkasta.

Anonymkode: cc544...95f

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mann 30.

Er dette en trend jeg ikke kjenner til? Dater diverse jenter siste året, flere er der at de tilsynelatende vil date i månedsvis uten å være klar for eller ønske å ligge sammen. Jeg merker at jeg da føler meg som andrevalget og mister litt respekt for de, spesielt om jeg får inntrykk av at de har nylig hatt dårlige erfaringer med andre menn (hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex. Føler litt de skyter seg selv i foten, og ødelegger litt for meg også som egentlig ønsker forhold. Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: ed556...8fc

Jeg forstår deg godt..og helt ærlig, har det ikke blitt sex på 3-4 daten er det ikke nok følelser der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mann 30.

Er dette en trend jeg ikke kjenner til? Dater diverse jenter siste året, flere er der at de tilsynelatende vil date i månedsvis uten å være klar for eller ønske å ligge sammen. Jeg merker at jeg da føler meg som andrevalget og mister litt respekt for de, spesielt om jeg får inntrykk av at de har nylig hatt dårlige erfaringer med andre menn (hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex. Føler litt de skyter seg selv i foten, og ødelegger litt for meg også som egentlig ønsker forhold. Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: ed556...8fc

Det er nok dessverre en fin måte å si at de rett og slett ikke har lyst på deg. Ingen damer er så vanskelige......de bare liker å fremstille seg på den måten. Når de møter en de tenner på så er de ganske lettt å få til sengs selv på første daten.

Anonymkode: f0b11...f08

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På 5 date har man kjent hverandre i minst en måned. Vil ikke dama ha sex med deg da er hun egentlig ikke interresert. Det er min erfaring som mann i 30 årene. Å ja jeg er ute etter forhold men jeg trenger å se at vi er seksuelt kompatible før jeg går inn i et langsiktig forhold.

Anonymkode: c59d8...5b5

5 ganger ansikt til ansikt kontra mange ganger og både i romantisk situsjon i tilegg til nøytral er ulike ting.

Er uenig med deg, for jeg trenger å kjenne noen mer enn 5 små dager før jeg slipper dem nær meg. Mener ikke å gå inn i et forhold etter 5 dager heller. 

Men er ikke uenig i at dette er det som fungerer for din kropp, for noen er mindre seriøse om sex å det er like lov det som å trenge et nærmere bånd og romantikk først. Jeg kan like noens utsendet selv om jeg vil vite at han som en person også er tiltrekkende og møter meg på den måten at jeg har lyst på mer. Det krever jo mer enn å bare være en kjekk mann, det er dynamikk, hvordan hverdagen med dem hadde blitt, samtaler, hvordan det er å gå tur med han, om han er seriøs og alt det der, nei 5 ganger er så lite. Håper jeg for min i fremtiden er verdt mer enn så lite tid.

Anonymkode: 01844...6e2

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes du egentlig kvinner skal gjøre da? Har de ligget med for mange er det også feil, men har de uflaks og treffer jegere som deg så går tallet fort opp. 

Anonymkode: eaa04...afb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mann 30.

Er dette en trend jeg ikke kjenner til? Dater diverse jenter siste året, flere er der at de tilsynelatende vil date i månedsvis uten å være klar for eller ønske å ligge sammen. Jeg merker at jeg da føler meg som andrevalget og mister litt respekt for de, spesielt om jeg får inntrykk av at de har nylig hatt dårlige erfaringer med andre menn (hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex. Føler litt de skyter seg selv i foten, og ødelegger litt for meg også som egentlig ønsker forhold. Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: ed556...8fc

Merkelig du ser det sånn. Jeg har mange kompiser og de sier at jenter som ligger første kvelden ikke er interesante fordi de tar hvem som helst. 

Hvis du virkelig er interessert i et forhold er det jo det du bør sikte mot og ikke selve liggingen. Mulig det er der du bommer. Fordi de avslører deg. Iht å si du ønsker forhold men maser om sex

Anonymkode: 08e08...201

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hva synes du egentlig kvinner skal gjøre da? Har de ligget med for mange er det også feil, men har de uflaks og treffer jegere som deg så går tallet fort opp. 

Anonymkode: eaa04...afb

Date en og en over tid, ligg etter et par dates, ikke la sårede følelser fra forrige relasjon hindre deg i å slippe deg løs med ny date. Ellers er du ikke klar for å date og bør være alene istedet.

Anonymkode: ed556...8fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva synes du egentlig kvinner skal gjøre da? Har de ligget med for mange er det også feil, men har de uflaks og treffer jegere som deg så går tallet fort opp. 

Anonymkode: eaa04...afb

Det er ikke noe magisk triks å vente med sex. Er mannen kåt nok kan han spille med i månedsvis.

Hvorfor forteller du hvor mange du har ligget med?

Jeg mann i 30 årene har ligget med 4 damer. Å si det er like sosialt selvmord som om en dame sa 50+

Anonymkode: c59d8...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler litt måten du skriver på at det kanskje er en god grunn for at kvinner ønsker å vente 👀

Straff dem du med å forlate dem, tror de skal overleve det.

Anonymkode: 361c6...fc9

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kvinner begynner å våkne. De begynner å kjenne sin verdi igjen. Blir ikke enklere fremover, slut times are over. 

Anonymkode: cd9e6...e5b

Hvor i all verden har du dette fra?

TS, er det sex du er ute etter så søker du etter "alenemødre" som nylig har blitt separert/skilt. De har alle levd et langt liv med sin eks med elendig sex

Anonymkode: d8caf...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kvinner blir jo kalt HORER så fort vi ligger på første date, så selvsagt vil de fleste vente? Dessverre... Dette har menn lagt opp til. Når dere slenger ut stygge ord om kvinner som liker sex. 

Sier ikke at du TS gjør det, men dessverre, mange menn gjør... Lær dine medkamerater opp til å respektere kvinner, så kanskje dere får ligge på første date  igjen 

Anonymkode: ff23c...20f

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvorfor skal en mann i 30 årene som ikke har hatt mye sex i 20 årene straffes av de samme damene i 30 årene?

Derfor velger menn damer under 30.

Anonymkode: c59d8...5b5

Og viderefører derfor problemet til andre menn i 20-årene.Men det ser du ikke, du liker vel å legge all skyld på kvinnene.

Anonymkode: 24616...8f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel ikke lyst på sex med deg da, og det er helt opp til deg om du vil vente til de evt vil eller prøve å finne noen som vil det samme som deg til samme tid. Ditt ansvar å finne det du vil, bra de gjør det de vil.

Anonymkode: 07426...faa

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvorfor skal en mann i 30 årene som ikke har hatt mye sex i 20 årene straffes av de samme damene i 30 årene?

Derfor velger menn damer under 30.

Anonymkode: c59d8...5b5

Straff? 
Hvis du tenker at en ny date straffer deg fordi de vil vente litt med sex, så sier det mye om dine holdninger til kvinner og til sex. 
Hvis du anser sex som en slags belønning og straff, så kan det være en svært god grunn til at du sliter med å få deg noe... 
 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men får du det hvis hun 1 måned før hun møtte deg var i et "situationship" med en som bare ville ligge med henne men ellers ikke orket noe mer? At hun lå med han uten problemer og uten forpliktelse, men deg vil hun vente med?

Anonymkode: ed556...8fc

Å være i en relasjon der man har sex med en fast partner selv om det ikke er ett kjæresteforhold, kan ikke sammenlignes med å hoppe til sengs med noen man ikke kjenner... 
 

Anonymkode: da7cc...1fc

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Vi kvinner blir jo kalt HORER så fort vi ligger på første date, så selvsagt vil de fleste vente? Dessverre... Dette har menn lagt opp til. Når dere slenger ut stygge ord om kvinner som liker sex. 

Sier ikke at du TS gjør det, men dessverre, mange menn gjør... Lær dine medkamerater opp til å respektere kvinner, så kanskje dere får ligge på første date  igjen 

Anonymkode: ff23c...20f

Ts her, dette er overhodet ikke det jeg skriver om, jeg mener jenter som ikke vil ligge etter 5-10 dates. Som gjerne er 1-3 mnd. Tror det uansett er de færreste som kaller jenter horer for å ligge på første date, men at man antar de har gjort det samme med mange andre, ja.

Anonymkode: ed556...8fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke noe magisk triks å vente med sex. Er mannen kåt nok kan han spille med i månedsvis.

Hvorfor forteller du hvor mange du har ligget med?

Jeg mann i 30 årene har ligget med 4 damer. Å si det er like sosialt selvmord som om en dame sa 50+

Anonymkode: c59d8...5b5

Hvorfor er det sosialt selvmord? Å finne en som deg er jo jackpot. Hadde jeg vært singel hadde jeg lett etter en som deg.

Anonymkode: eaa04...afb

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke noe magisk triks å vente med sex. Er mannen kåt nok kan han spille med i månedsvis.

Hvorfor forteller du hvor mange du har ligget med?

Jeg mann i 30 årene har ligget med 4 damer. Å si det er like sosialt selvmord som om en dame sa 50+

Anonymkode: c59d8...5b5

Jeg har aldri tenkt å ha sex med en mann som bare spiller med. Da vet jeg ikke hva jeg skulle ha gjort. Sikkert fordi jeg kun har hatt 2 og ikke er mentalt over den kneika å ha vært i fysisk kontakt med en idiot enda. Håper ikke deg skjer, heller cølebat i 10 år dramatisk nok, enn å måtte dele seng med en sånn mann. Som er de letteste mennene å ha sex med, sikkert derfor det ikke er et tap å ikke ha sex for meg. Anser ikke folk flest som min mann, har sikkert for høye romanse krav.

Anonymkode: 01844...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts her, dette er overhodet ikke det jeg skriver om, jeg mener jenter som ikke vil ligge etter 5-10 dates. Som gjerne er 1-3 mnd. Tror det uansett er de færreste som kaller jenter horer for å ligge på første date, men at man antar de har gjort det samme med mange andre, ja.

Anonymkode: ed556...8fc

Det må du ikke anta, det finnes mange jenter som bare er sånn. Litt forsiktige. 

Anonymkode: eaa04...afb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...