AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Del Skrevet 23. mai Hva trener de egentlig for å få sånn rompe??? Anonymkode: 48f13...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 23. mai #2 Del Skrevet 23. mai Har sprettrumpe som mann og en gang plystret på av en mann som trodde jeg var kvinne😅, fått det av hofte dominant knebøy samt markløft. Aldri hiptrust ser ikke vits. Tung KG swing av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 24. mai #3 Del Skrevet 24. mai Jeg er bare født med slik rumpe, og så har det blitt forsterket av tung styrketrening og høyt proteininntak. Jobber mye med knebøy og markløft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #4 Del Skrevet 24. mai Jeg hadde slapp og flat, men stor rumpe hele livet. Begynte med styrketrening og pilates. Den ble "fylt opp" av muskler og fettet løftet seg, så den ikke lenger var så slapp og hengslete. Nå har jeg en spretten rumpe for første gang i mitt liv, og er nesten førti år! Hipthrust har vært en stor del av min trening, fokus på å aktivere runpemusklaturen først, ellers tar lårmusklene over for mye hos meg, og så fokus på god form under alle øvelser. Når formen satt, begynte jeg å løfte tunggggt. Per dags dato hipthruster jeg 160kg, samt andre øvelser som bulgarske utfall, etbens RDL osv. Jeg gikk aktivt inn for å bygge rumpa, så jeg trente den 3 ganger i uka (bortsett fra den første måneden, for da var jeg så støl av å ikke ha trent på øenge). For kardio gjør jeg bakkeløp intervall sprint. Anonymkode: c257d...ea2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 24. mai #5 Del Skrevet 24. mai (endret) Genetisk hos meg, ser lett muskuløs ut når jeg trener aktivt en periode men må ha en generelt aktiv livsstil ellers også ellers så kan det se litt slapt ut. Og spiser jeg for mye kan jeg lett se litt kraftig ut men har fremdeles flat mage, det meste legger seg på lår og rumpe. Har det genetisk fra både min mamma og pappa sin side. Har bra muskler i bein og rumpe både mine foreldre og besteforeldre. Ellers så fremhever gåturer, skigåing, styrketrening og sykling dette for min del. Endret 24. mai av Fighter83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 24. mai #6 Del Skrevet 24. mai Jeg har også et godt genetisk utgangspunkt, og gjør knebøy og rumenske markløft. Varierer av og til med step ups og hip thrust. Prioriterer tungt og progresjon over perfekt teknikk, men tillater meg ikke jukse-teknikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Del Skrevet 27. mai TUNG stryketrening med fokus på rumpemuskel. Hip thrust, RDL. Anonymkode: ae4cc...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 27. mai #8 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): TUNG stryketrening med fokus på rumpemuskel. Hip thrust, RDL. Anonymkode: ae4cc...8df Trenger ikke ha det som fokus en gang, om ræva er med og man blir sterk med riktig teknikk i bånn så vokser ræva mest sanselig som en bieffekt av progressiv overbelastning. Selv når man ikke prøver. Holder med bøy og mark for mange, tar du 2 x kroppsvekt så har det skjedd noe med ræva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #9 Del Skrevet 27. mai Jeg har vært aktiv styrkeløfter, trent mye bein, rumpe og lår. Men rumpeballene mine har jeg aldri fått dreisen på, har sixpack, meget veltrente armer og skuldre, lårmusklene er på plass. Rumpeballene derimot, de forble små. Uansett hva jeg trente, fikk jeg ikke vekst i ballene mine. Så mine gener er tydeligvis perfekte på hele kroppen, bortsett fra på rumpa. Jeg tåler det fint, men alt kan faktisk ikke trenes opp. Anonymkode: 52863...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 27. mai #10 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har vært aktiv styrkeløfter, trent mye bein, rumpe og lår. Men rumpeballene mine har jeg aldri fått dreisen på, har sixpack, meget veltrente armer og skuldre, lårmusklene er på plass. Rumpeballene derimot, de forble små. Uansett hva jeg trente, fikk jeg ikke vekst i ballene mine. Så mine gener er tydeligvis perfekte på hele kroppen, bortsett fra på rumpa. Jeg tåler det fint, men alt kan faktisk ikke trenes opp. Anonymkode: 52863...058 Trente du oppreist knebøy med høy stang eller lav stang og fremoverlente? Sant det du sier om genere også, jeg utvikler alt på baksiden av kroppen letter en fremsiden , allså bygger lett rygg, hamstring , ræva , triceps og traps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #11 Del Skrevet 30. mai Jeg har kroniske muskelspenninger i rumpa og har alltid hatt sprett. Anonymkode: 8bcc0...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 31. mai #12 Del Skrevet 31. mai Blåmonster skrev (På 23.5.2024 den 23.05): Har sprettrumpe som mann og en gang plystret på av en mann som trodde jeg var kvinne😅, fått det av hofte dominant knebøy samt markløft. Aldri hiptrust ser ikke vits. Tung KG swing av og til. Hva er KG swing? Mener du kettlebellswing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 31. mai #13 Del Skrevet 31. mai Adrenalina1 skrev (Akkurat nå): Hva er KG swing? Mener du kettlebellswing? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå