Gå til innhold

Er det trygt å handle på Temu?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 13.34):

Finner ingen tråd om det her, så jeg venter på erfaringer mens innholdet i min kurv vokser. :) 

Ser at det nok kan være litt hipp som happ med kvalitet noen ganger, men de kan da ikke forfalske alle tilbakemeldinger på nett? Jeg har lest mange og alle er fornøyd. Meget besynderlig, men det kan jo være riktig? Noen som har handlet der? 

Anonymkode: ea417...302

Skriv dette inn i google.com, så får du opp mange tråder om Temu:

temu site:kvinneguiden.no

Skrevet

Har handlet ting til hobbyen min. Tre ganger. Ene gangen manglet det noen pakker av ene sorten. Sendte klage, og fikk umiddelbart sendt det som manglet pluss litt til. Ellers har alt stemte. Kvaliteten på det jeg har kjøpt har vært helt ok. 

AnonymBruker
Skrevet
Ænema skrev (På 22.5.2024 den 17.55):

Ja det et trygt. Men kvaliteten suger skikkelig. Tom bedre kvalitet på wish. Kjøper kun dekslel til Apple watch og skjerf der, alt annet er søppel

Absolutt ikke, du har altså kjøpt alt som finnes på temu?

Anonymkode: 0077d...c2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (2 timer siden):

Skriv dette inn i google.com, så får du opp mange tråder om Temu:

temu site:kvinneguiden.no

Å snakke med håndfaste folk her er bedre enn å lese i taushet på nett. Her kan en spør om ting og få svar fort. Det er vel det et forum er til for. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Å snakke med håndfaste folk her er bedre enn å lese i taushet på nett. Her kan en spør om ting og få svar fort. Det er vel det et forum er til for. 

Kjære deg, det er tråder her på Kvinneguiden du får opp i søket mitt. Slik at du der kan stille spørsmålene og diskutere. Jeg skrev inn søket fordi TS skrev at hun ikke hadde klart å finne de eldre trådene om Temu. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har kjøpt noe der, men hver gang det kommer så føler jeg at kvaliteten er som lekene som lå i skuffen hos tannlegen da jeg var barn.

Anonymkode: 67522...b93

Veldig god beskrivelse! 

Anonymkode: dc951...a4b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: c4c29...45e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 14.20):

Den eneste grunnen til at Tema eksisterer er fordi såpass mange mennesker er aller, aller, aller, aller medt opptatt av prislappen istedenfor kvalitet, etiske faktorer og miljømessige hensyn. 

For å svare på spørsmålet ditt kan Tema LETT forfalske alle tilbakemeldinger. Alle kan være falske. Produktene du kjøper er falske, hvis de i det hele tatt eksisterer! 

Du bør tenke deg om hvem som betaler prisen som ikke representeres på produktet du kjøper. Det kan være et barn som syr produktet, eller det kan være deg selv - som kjøper et billig plagg, og betaler med litt cash og mye data. Hvor den dataen havner vet ingen, men det er utenfor Datatilsynets grenser… 

Lykke til med handelen 🎉🥳

Anonymkode: dc951...a4b

Bare sånn at du vet det så leste jeg får noen år siden om noe lignende der det var barn som jobbet. Når de ikke lengere fikk lov å jobbe (pga oss rike land krevde dette) så var det ikke mat nok til familien. Alt er ikke som i Norge om du tror det. De fleste mennesker er ikke onde, de prøver å overleve! 

Men til ts.

Jeg har kjøpt masse bra ting fra temu, er kjempegøy å endelig ha råd til å handle får jeg har faktisk såvidt ikke råd å handle i butikker her. Har blitt veldig dyrt 🙊

Anonymkode: 5737a...8d2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 13.34):

Finner ingen tråd om det her, så jeg venter på erfaringer mens innholdet i min kurv vokser. :) 

Ser at det nok kan være litt hipp som happ med kvalitet noen ganger, men de kan da ikke forfalske alle tilbakemeldinger på nett? Jeg har lest mange og alle er fornøyd. Meget besynderlig, men det kan jo være riktig? Noen som har handlet der? 

Meget fornøyd. Spesielt sommerklærne jeg har kjøpt til barna. Like fine etter vask👌

Anonymkode: 31325...907

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handla en lekker hvit sommerkjole med åpen rygg, en tubetopp og en longsleeve derfra. Kjempe kvalitet og sto til forventningene. Helt safe

Anonymkode: 2c8bf...f17

Skrevet

Det er mye dårlig kvalitet og mye Jalla kvalitet. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...