Gå til innhold

Du som starte å trene ved nyttår

Gjest Blåmonster

Anbefalte innlegg

Gjest Blåmonster

Har du sluttet? Ser treningsforum dør litt ut, ga du opp? Pause ? Om så hvorfor ?🙂 ikke vondt ment men for info skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg trener fortsatt. Startet januar, med enda mer glede etter påske med finere vær. Men jeg trener hjemme og utendørs (jogging og styrke), ikke på treningssenter. 

Anonymkode: 7a752...a03

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke gitt opp, og har trenet regelmessig hver eneste uke siden nyttår. 

Formen har blitt utrolig mye bedre på denne korte tiden, som både gir motivasjon og mersmak. 

Jeg skriver ikke så ofte her inne på treningsforumet, til tross for trening opptar meg for tiden. 

Anonymkode: ebb15...679

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har ikke gitt opp, og har trenet regelmessig hver eneste uke siden nyttår. 

Formen har blitt utrolig mye bedre på denne korte tiden, som både gir motivasjon og mersmak. 

Jeg skriver ikke så ofte her inne på treningsforumet, til tross for trening opptar meg for tiden. 

Anonymkode: ebb15...679

Veldig bra🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje folk har mindre spørsmål nå enn i starten? 

På mitt treningssenteret er det veldig opp og ned hvor mye folk det er der, men ser flere "nye" som fortsatt er der, men ikke like mange som i januar...

Anonymkode: acbf6...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kanskje folk har mindre spørsmål nå enn i starten? 

På mitt treningssenteret er det veldig opp og ned hvor mye folk det er der, men ser flere "nye" som fortsatt er der, men ikke like mange som i januar...

Tenkte på logge tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Blåmonster skrev (13 timer siden):

Tenkte på logge tråden

Ah okei. 

Folk er forskjellig kanskje, noen blir motivert av og logge offentlig, mens andre blir kanskje demotivert av det? Trenger ikke bety at de har sluttet å trene, bare funnet ut at de trener best når de har fokus på seg selv kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begynte i februar, står på enda, og elsker det mer enn noen gang. Har hatt kjempeprogresjon! Nå "står jeg fast" på et av apparatene, og prøver å komme over kneika... er nesten der. 

Ellers synes jeg det er fascinerende hvor mye som har endret seg i løpet av noen måneder. I begynnelsen presset jeg meg kjempehard, dro på trening 6 dager i uka, og elsket å trene bein. 

Nå trener jeg mer progressivt og prøver å øke kg jevnlig, trener 3-5 ganger i uka, og elsker arm- skuldre- og ryggtrening. Sluttet å belage meg på motivasjon, og jobber med disiplin. 

Også har jeg lagt en plan fremmover (med tips fra PT), nå er trening en god rutine i hverdagen, jeg mestrer alle apparater, ser forandring i kropp og føler det mentalt, så nå blir fokuset etterhvert frivekter. 

Skal trene kondisjon i kveld, og det er det jeg mestrer minst fordi jeg klarer ikke begrense meg i starten og bruker alt kruttet med én gang 🫣

Anonymkode: bd23a...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Begynte i februar, står på enda, og elsker det mer enn noen gang. Har hatt kjempeprogresjon! Nå "står jeg fast" på et av apparatene, og prøver å komme over kneika... er nesten der. 

Ellers synes jeg det er fascinerende hvor mye som har endret seg i løpet av noen måneder. I begynnelsen presset jeg meg kjempehard, dro på trening 6 dager i uka, og elsket å trene bein. 

Nå trener jeg mer progressivt og prøver å øke kg jevnlig, trener 3-5 ganger i uka, og elsker arm- skuldre- og ryggtrening. Sluttet å belage meg på motivasjon, og jobber med disiplin. 

Også har jeg lagt en plan fremmover (med tips fra PT), nå er trening en god rutine i hverdagen, jeg mestrer alle apparater, ser forandring i kropp og føler det mentalt, så nå blir fokuset etterhvert frivekter. 

Skal trene kondisjon i kveld, og det er det jeg mestrer minst fordi jeg klarer ikke begrense meg i starten og bruker alt kruttet med én gang 🫣

Anonymkode: bd23a...f14

Så gøy å høre 🙂💪🦵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...