AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Del Skrevet 19. mai Katten min på 1 år er vanligvis ute på dagen når jeg er på jobb, og hjemme om natten. Hun har aldri overnattet ute før. I dag vil hun ikke inn. Jeg ser henne i nærheten, men hun kommer ikke til døra og løper vekk om jeg prøver å hente henne inn. Det finnes grevling og rev i området. Jeg vet hun har et sjulested under naboens bod. Er det trygt å la katten være ute i natt? Er din katt ute om natta? Anonymkode: 7bc85...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 19. mai #2 Del Skrevet 19. mai Min er inne fordi nabokatten er gatas skrekk, slåss med alle, og herjer rundt på natta. Hvis ikke hadde han fått være ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #3 Del Skrevet 19. mai Katta går inn og ut om natta her. Har katteluke, så hun kommer og går som hun selv vil. Bor på landet med skog rund oss. Anonymkode: 4b0e2...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 19. mai #4 Del Skrevet 19. mai Har katteluke, så de går vel ut og inn som det passer de. Men de ligger ofte ute på terrassen på morgenen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 19. mai #5 Del Skrevet 19. mai Våres gikk ut og inn som den ville. Så noen ganger var den ute andre ganger inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Del Skrevet 19. mai Min katt på 3 år har vært ute om natta etter at vi installerte katteluke for 2 mnd siden. Så lenge det er fint vær og ikke er altfor kaldt er han ute, han styrer selv. Anser det som relativt trygt for han å være ute om natta her vi bor. Har laget en soveplass til han på terrassen(under tak) og han ligger mye der på dagtid og sikkert også om natta. Anonymkode: eb39e...865 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #7 Del Skrevet 19. mai Min er inne på natten. Jeg henter henne inn og lar hun ikke gå ut igjen. Hendte hun maste litt, men gir seg raskt og hun skjønner rutinen og går å legger seg nå. Før var hun ute på natten, men så kom hun inn og gikk ut og inn (vekket meg) flere ganger hver natt. Nå er der natt kl 22-07 og hun godtar det og maser ikke. Naboens katt ble tatt av grevling, de hørte og så det, så siden grevling bor i nærområdet og jakter på natten så er hun inne. Grevling føder unger på våren og er i vinterdvale, så når våren kommer så spiser de mer kjøtt enn senere på sommer/høst for å spise seg opp etter vinteren og fødsel. Anonymkode: 2594e...fd5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #8 Del Skrevet 19. mai Katten var ute på natta innimellom før når den var yngre(etter eget ønske),hadde på halsbånd med refleks. Anbefaler halsbånd med refleks som løsner selv om den skulle hekte seg fast i noe. Nå er pus eldre og foretrekker å være inne og sove på nettene. Er ute på dagtid og sikkert sliten når kvelden kommer. Anonymkode: 53dd3...48d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #9 Del Skrevet 20. mai Mine går ut og inn som de vil. Har katteluke så de styrer det selv. Anonymkode: 485aa...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #10 Del Skrevet 20. mai Har katteluke så hun styrer det selv. Anonymkode: 9805f...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 20. mai #11 Del Skrevet 20. mai Har katteluke her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #12 Del Skrevet 20. mai Jeg er tilstreber å ha en natta og i løpet av de åtte årene har vært ute så er det kun to netter hvor jeg bare måtte kapitulere. Anonymkode: 45948...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 20. mai #13 Del Skrevet 20. mai Katteluke, og han kommer og går som han vil. Noen ganger inne, andre ganger ute. Nå om sommeren er han mye ute, også om natten. Han var inne for kos og pjusk nå i kveld, men nå tror jeg han har stukket ut igjen. Vi bor i rolig boligområde et godt stykke fra hovedveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #14 Del Skrevet 20. mai Hun sover ute i paviljongen når det er ekstremt varmt og verandadøren er åpen. Hun er livredd ene nabokatten, så hun liker å ha tilgang på meg. Ellers sover hun inne. Hun er 7år nå og han8. De var 1 og 2 da de møttes. Pr i dag er hun vakker, sprek, glad og sunn. Han ser ut som en herja sjørøver. Mangler et øre, halv hale, halter og ser krigsrammet ut konstant. Min katt har nok gjort noe av det. Dette er den store forskjellen på kastrerte og ukastrert katter. De kastrerte er glade og søker sitt trygge hjem, de ukastrerte driter i alt annet enn parring. Anonymkode: b6f90...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Kaizer Skrevet 22. mai #15 Del Skrevet 22. mai Har to katter som er ett år og nettopp har fått begynt å gå ut. Vil derfor gjerne at de skal være inne om natta foreløpig. Kattene er ikke helt enig i det, så i går kveld holdt jeg på 1 time med å få den ene katta inn.. Fy fader, jeg var frustrert😅 Katten sprang rundt beina på meg og jeg lokka med godbiter og våtfor, men ikke søren om jeg fikk tak i han. Rett før jeg kapitulerte og bare lot han være, så kom han inn. Da var jeg kjapp med å lukke verandadøren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #16 Del Skrevet 22. mai Kattene mine, to kastrerte hannkatter på 2 år, vil ut når klokka nærmer seg 22:00. De er kun inne om nettene når det blir kaldere enn 10 minus. Vi har låve med katte huler av ull som de søker ly i ved dårlig vær. Anonymkode: c9213...a08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #17 Del Skrevet 22. mai Aldri. Er så mange katter som forsvinner på kvelden, natta og tidlig morgen. Med rev og grevling hadde jeg ikke tatt sjansen. Minfår gå ut klokka 10 og kommer inn 19.00 ca. Hun er trent til å komme når jeg bruker fløyte til å få henne inn. Anonymkode: 8ceb8...ede 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #18 Del Skrevet 24. mai Nei den er alltid inne på natten. Anonymkode: 0d331...cd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #19 Del Skrevet 24. mai Ja, vi har katteluke, han kommer og går som han vil. Stenger ved minusgrader, da. Jeg skulle ønske han holdt seg innendørs om natta, for det er grevling i området. Men vi adopterte ham som voksen katt, og han ville blitt dypt ulykkelig hvis han ikke fikk jage ute om natta. Anonymkode: 59579...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #20 Del Skrevet 24. mai Mine er like ofte ute som inne om natten. De begynte å være ute for 3 mnd siden. Den ene vekker meg av og til på natten, spesielt hvis det regner. Da stiller hun seg utenfor soveromsvinduet mitt og hyler så jeg prøver å holde henne inne hvis det er meldt regn så hun ikke skal vekke hele nabolaget. Anonymkode: ca868...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå