AnonymBruker Skrevet 13. mai #21 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Så hvis jeg er på besøk hos noen å må prompe, mener du jeg skal ta av meg buksa for å gjøre det på din måte? Tror de rundt meg heller hadde ville høre en promp, ikke se hele rompa mi Anonymkode: ea40e...bd8 Eller "se prompen komme ut" 🤣 Anonymkode: 21dab...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #22 Del Skrevet 13. mai En promp er ikke bare en promp. De finnes i alle varianter fra de lydløse små, til lange arier, pauker og cymbaler på slutten. Anonymkode: fd5ec...8ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 13. mai #23 Del Skrevet 13. mai Så det TS sier her er at feks døve og folk med hørselsproblemer er mindre intelligente enn andre mennesker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #24 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tvert imot, promping er heller et tegn på høy intelligens. En solid duft kan være en god signatur i sosial sammenheng. Anonymkode: a15a2...f6d Jeg var på jobbintervju i forrige uke, og jeg er godt godt kjent med at det er en sterk korrelasjon mellom prompens olefaktoriske/auditive egenskaper og avsenders intelligens. Dette trodde jeg var allmennkunnskap, og jeg hadde derfor, trodde jeg, et ess i ermet som skulle hjelpe meg til å få drømmejobben. Jeg hadde før jobbintervjuet ladet opp med både egg, bønner og kål, og tarmbakteriene jobbet på høygir med å produsere hydrogensulfid. Idet jeg gikk inn i rommet hvor jeg skulle intervjues, emitterte jeg stolt en flatus så sterk at den hadde kunnet skrelle lakken av en bil. Lederen for HR ble grønn i ansiktet og jeg trodde jeg dermed hadde befestet min posisjon i selskapet, men intervjuet endte med at Securitas kom og slepte meg ut. 😭 Anonymkode: 6f3fa...d57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 13. mai #25 Del Skrevet 13. mai Det er mindre intelligent å holde det inne, for det er skadelig. Så langt bedre å la det slippes løs i et brak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanoAltforstor Skrevet 13. mai #26 Del Skrevet 13. mai (endret) . Endret 17. juni av LanoAltforstor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #27 Del Skrevet 13. mai Slipper å ta mensa test jeg da. Må være super smart. Promper svært lite. Hvis man promper mellom ca 3-25 ganger pr dag er man normal. Helt ok, men greit å være sosialt smart. Mens her er det noen andre som mener noe annet og har forsket på promp : https://www.dagens.no/vitenskap/forskere-derfor-er-det-sunt-inhalere-kjaerestens-promp Anonymkode: 45f32...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #28 Del Skrevet 13. mai Luktmessig er det jo like ille, om ikke verre, å slippe en smyger. Det mest intelligente å gjøre, vil jo være å gå på toalettet, eller holde den inne. Dersom tegn på intelligens måles etter prompe-etikette. Anonymkode: 0c7d8...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #29 Del Skrevet 13. mai Haha, dette var en fin avveksling fra bunadtråden som har dominert familieforumet siste dagene😂 KG altså, det er så mye rart her. Jeg for min del liker å slippe smygere i butikken mens jeg sniker meg vekk så andre blir stående igjen i stanken. Da er livet verdt å leve. Anonymkode: dfbed...e18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #30 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Du trenger ikke ta av deg buksa. Det holder å stikke hånden halvveis ned i buksa og dra den ene rumpeballen til siden slik at det åpner seg og luften kommer ut lydløst. Anonymkode: 4ad1f...8a2 For det ser jo IKKE uintelligent ut? Neida ikke i det hele tatt!! 😅 Jeg foretrekker noen som sender en skikkelig fis framfor noen som stikker hånda i buksa. Tror nesten bare det er folk som bor på institusjon som kan finne på det Anonymkode: a89f1...a52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #31 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så hvis jeg er på besøk hos noen å må prompe, mener du jeg skal ta av meg buksa for å gjøre det på din måte? Tror de rundt meg heller hadde ville høre en promp, ikke se hele rompa mi Anonymkode: ea40e...bd8 Da går man på toalettet. Det er virkelig udannet og meget lite fint å prompe foran andre mennesker. Lyd eller ikke lyd. Anonymkode: f6eb7...5e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #32 Del Skrevet 13. mai Rosa Gnom skrev (3 timer siden): Så det TS sier her er at feks døve og folk med hørselsproblemer er mindre intelligente enn andre mennesker? Hvilket hull drar du den ut fra? Ts har ikke skrevet noe slikt. Anonymkode: f6eb7...5e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 13. mai #33 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvilket hull drar du den ut fra? Ts har ikke skrevet noe slikt. Anonymkode: f6eb7...5e3 Det klarer du ikke å tenke deg frem til...? Hvis man ikke kan høre,hvordan vet man hvor mange desibel en promp er? Det kan de ikke vite og derfor tolket jeg det dithen med utgangspunkt i tittelen på tråden : " Folk som promper høylydt. Mindre intelligente? " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #34 Del Skrevet 13. mai Enda en fisetråd. 🤦♀️🥴 Anonymkode: e9bd2...79c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #35 Del Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Så hvis jeg er på besøk hos noen å må prompe, mener du jeg skal ta av meg buksa for å gjøre det på din måte? Tror de rundt meg heller hadde ville høre en promp, ikke se hele rompa mi Anonymkode: ea40e...bd8 De rundt deg hadde foretrukket at du oppførte deg som en voksen og gikk ut/på badet for å slippe denne prompen. Jeg er utenlandsk og blir faktisk forundret over hvor frekke mange nordmenn er, som promper og raper i vildens sky som verdens mest naturlige ting. Anonymkode: 1ab7e...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #36 Del Skrevet 14. mai Adrenalina1 skrev (22 timer siden): Kjære vene. Er det virkelig mulig. Hva er det med dagens generasjon som ikke tåler kroppens naturlige funksjoner? Det er i så fall dere som er mindre intelligente. Det var ikke kultur for å prompe offentlig på 1970-tallet heller. Å drite er også naturlig. Skal jeg sette meg ned og drite i stua di? Det er jo naturlig ... Det samme er å skifte bind, tisse og ha sex. Alt dette er naturlig, men noe vi helst gjør med døra lukket. Anonymkode: 1ab7e...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #37 Del Skrevet 14. mai Adrenalina1 skrev (22 timer siden): Ikke alltid man rekker det,eller har et toalett tilgjengelig. Da går du til et annet rom. Du forpester ikke omgivelsene med drittlukta di. Anonymkode: 1ab7e...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #38 Del Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hahaha!!! Hånden i buksa under neste middagsselskap 🤣🤣 Det samme gjelder jo egentlig for det å pelle seg i nesa. Det er sunt å spise snørr. Men ikke så sjarmerende akkurat kanskje 😅 Anonymkode: 8648e...999 Jepp. Det er også naturlig å bæsje, ha sex, tisse, klø seg her og der, bite negler og pelle kviser. Men vi lar være å gjøre alt dette i offentligheten. Anonymkode: 1ab7e...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #39 Del Skrevet 14. mai LanoAltforstor skrev (21 timer siden): Hvor løs er man i fiseringen når man ikke evner å pelle seg på do, eller gå ut for å slippe en? (lydløs eller ei) For slike, håper jeg alltid at det blir en "shart", slik at de uansett må på do for å tørke seg i ræva Det kommer vel av visse aktiviteter i sengen, vet du. Som har blitt mer og mer populære med tiden. Anonymkode: 1ab7e...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #40 Del Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Slipper å ta mensa test jeg da. Må være super smart. Promper svært lite. Hvis man promper mellom ca 3-25 ganger pr dag er man normal. Helt ok, men greit å være sosialt smart. Mens her er det noen andre som mener noe annet og har forsket på promp : https://www.dagens.no/vitenskap/forskere-derfor-er-det-sunt-inhalere-kjaerestens-promp Anonymkode: 45f32...7eb Det er ikke noe rart mange damer ikke vil ha sex med mennene sine. Hvis de må inhalere mannens stinkende promp. Anonymkode: 1ab7e...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå