Octopus Skrevet 3. november Forfatter #81 Del Skrevet 3. november Fame skrev (Akkurat nå): Både jeg og jordmor kunne umiddelbart se at jeg ventet jente. De to strekene er veldig lette å kjenne igjen mannen stakkar så ingenting Takk for svar! Spennende! Jeg er veldig spent på ordinær ultralyd. Vi ønsker egentlig å vente med å vite, men kan jo hende lillegull røper seg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 3. november Forfatter #82 Del Skrevet 3. november 15+3 Det er lenge siden jeg har oppdatert nå, så tenker jeg kan ta en liten oppdatering. Min form/symptomer: Har ikke kasta opp noe mer, men jeg er stadig trøtt. Jeg føler jeg bare blir trøttere og trøttere. På fredag føltes det ut som jeg hadde fått UVI da jeg våkna og jeg dro til legen midt på dagen. Jeg glemte selvfølgelig morgenurin, siden det var da jeg kjente det, men leverte en annen. Den ga ikke utslag, men ble sendt til dyrking. Jeg venter fortsatt på resultat, men heldigvis ga symptomene seg fort. Jeg har hatt UVI så mange ganger og fått streng beskjed om å løpe til legen ved den minste mistanke. Jeg hadde også noen runder med voldsom kløe på magen, men det har gått litt over. Bestilt en olje som jeg skal smøre magen med på nett. Tanker: I dag er det akkurat en måned igjen til ordinær ultralyd. Vi gleder oss veldig! Jeg kjenner også litt murringer, rumling fra tid til annen, men gleder meg til å kjenner de ordentlige sparkene. Utførte svangerskapskontroller (totalt): Tidlig ultralyd (privat) 5/9 Svangerskapskontroll hos lege 10/9 Jordmortime 19/10 Tidlig ultralyd 9/10 Legetime (UVI-mistanke) 1/11 Cravings: For tiden har jeg dilla på Mozell (den vanlige), men også vann med kullsyre (som vanlig) og iskrem. Aversjoner: Har fått helt avsmak for kaffe. I starten tok jeg en kopp om dagen, men nå er det helt uaktuelt. Pica: Ingen Innkjøp: Jeg har kjøpt litt mer gravidklær og masse greier til fødebagen + oljen jeg nevner over her, men selvfølgelig har PostNord somlet vekk pakket min.... De skulle sende meg melding hvis de finner den. Spent på om barseltrusene, kjølebindene, ammeinnleggene +++ er long gone eller om det dukker opp Heldigvis er jeg planlegger, så det haster ikke voldsomt. Men den oljen kunne vært grei å få. Vekt: + 4,7 kg Midjemål: + 6 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 5. november Forfatter #83 Del Skrevet 5. november 15+5 Urinprøven som ble sendt til dyrking var heldigvis negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet mandag kl 16:09 Forfatter #84 Del Skrevet mandag kl 16:09 17+4 Jeg og gubben var hos jordmor i dag Hun er veldig søt og jeg liker godt å være der. Vi fikk høre hjertelyden med doppler og. Så fantastisk lyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå