mommyaka Skrevet 11. mai #1 Del Skrevet 11. mai Jeg orker ikke sitte oppe og se i går...men jeg fulgte med på Dagbladet og vg...dr pleier jo å følge sang for sang og det pleier å være stor ting. I går fant jeg ingen ting på nett.. Oh når på morgen...ikke noe om hvem som vandr etc i går. Så hvem vant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 11. mai #2 Del Skrevet 11. mai Finalen er i kveld.. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Del Skrevet 11. mai 4 minutter siden, mommyaka said: Jeg orker ikke sitte oppe og se i går...men jeg fulgte med på Dagbladet og vg...dr pleier jo å følge sang for sang og det pleier å være stor ting. I går fant jeg ingen ting på nett.. Oh når på morgen...ikke noe om hvem som vandr etc i går. Så hvem vant? lol Du har virkelig humor. Anonymkode: 64bda...80f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Del Skrevet 11. mai Bra for deg at du ikke satt oppe og ventet i går kveld. Anonymkode: 64bda...80f 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 11. mai Forfatter #5 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): lol Du har virkelig humor. Anonymkode: 64bda...80f Åh herregud 😂😂😂😂😂 unnskyld men tåke hjerne min funker dårlig....med barn og fri på torsdag og fredag ble det plutselig lørdag i går...😂😂 Vel nå skal jeg gå og finne hjernen min 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #6 Del Skrevet 11. mai Det er allerede bestemt at Israel vinner Anonymkode: bc9b4...0cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #7 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er allerede bestemt at Israel vinner Anonymkode: bc9b4...0cc Demonstrantene stopper nok det.. Anonymkode: a1182...227 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #8 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er allerede bestemt at Israel vinner Anonymkode: bc9b4...0cc Pølsevev! Anonymkode: 0816f...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 11. mai #9 Del Skrevet 11. mai (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Demonstrantene stopper nok det.. Anonymkode: a1182...227 Hvordan i alle verden skulle demonstrasjonene påvirke poengene? Når 1 av 5 vanlige boikotter så mister vi jo vanlige stemer, og mange "Israel venner" ser på bare for å steme på Israel tipper jeg det øker Israel sine sjanser ganske mye. Endret 11. mai av Pippi Lotta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #10 Del Skrevet 11. mai Pippi Lotta skrev (1 time siden): Hvordan i alle verden skulle demonstrasjonene påvirke poengene? Når 1 av 5 vanlige boikotter så mister vi jo vanlige stemer, og mange "Israel venner" ser på bare for å steme på Israel tipper jeg det øker Israel sine sjanser ganske mye. Nja. Anonymkode: a1182...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #11 Del Skrevet 11. mai Fysj, så mye drittmusikk. Det norske bidraget er også elendig. Anonymkode: 544dd...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #12 Del Skrevet 11. mai Abba. Anonymkode: 5521d...644 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #13 Del Skrevet 11. mai 15 hours ago, mommyaka said: Jeg orker ikke sitte oppe og se i går...men jeg fulgte med på Dagbladet og vg...dr pleier jo å følge sang for sang og det pleier å være stor ting. I går fant jeg ingen ting på nett.. Oh når på morgen...ikke noe om hvem som vandr etc i går. Så hvem vant? Dette er et TV-show med harry effekter; tråden hører derfor hjemme i TV og film, og har overhodet ingen relevans til kultur. 15 minutter siden, AnonymBruker said: Abba. Anonymkode: 5521d...644 ABBA er musikk. Eurovision er underholdning og nå også politikk, og handler om alt annet enn musikalitet. Anonymkode: b04ac...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #14 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fysj, så mye drittmusikk. Det norske bidraget er også elendig. Anonymkode: 544dd...e75 Ja, tiden er overmoden for å legge ned dette tullet. Anonymkode: c841e...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #15 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, tiden er overmoden for å legge ned dette tullet. Anonymkode: c841e...595 Helt klart. Anonymkode: 544dd...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #16 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er et TV-show med harry effekter; tråden hører derfor hjemme i TV og film, og har overhodet ingen relevans til kultur. ABBA er musikk. Eurovision er underholdning og nå også politikk, og handler om alt annet enn musikalitet. Anonymkode: b04ac...aed Riktig. Tull hele opplegget. Anonymkode: 544dd...e75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 11. mai #17 Del Skrevet 11. mai Blir spennende å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå