AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Del Skrevet 10. mai Jeg tenkte å oppkalle barnet mitt etter meg selv (mor). Når vi fant ut at vi ventet en sønn lurte jeg litt på hvordan jeg kunne vri det til å bli et guttenavn. Har foreløpig landet på Celinus, men må muligens søke. Synes det klinger så bra 😍. Hva tror KG? Anonymkode: 9e6c0...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Del Skrevet 10. mai At dette er den dårligste trolletråden til nå Anonymkode: 7daa1...5f0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Del Skrevet 10. mai jeg antar at dette er tull, men i fall du virkelig vurderer å kalle opp din egen sønn etter deg selv og att på til snekre sammen en grusomt navn, så svarer jeg. Vær så snill, for ungen skyld; la det være. det lyser ung, uutdannet, lavstatus enslig mor av navnet. Det ville også vært ufattelig flaut for barnet å være oppkalt etter egen mor. Når du får noen år til på beina, så kommer du til å forstå det selv, og du kommer til å angre. Ta heller utgangspunkt i C’en og jobb med navn ut ifra den bokstaven. Det er sikkert mange fine guttenavn på C Cornelius, Conrad, Collin, Christian, Christoffer, Carl, Calvin, Charlie… du får nok Celius/Celarian/celian/celiran/celik, eller What ever godkjent, men det er ikke kult for et barn og være oppkalt etter sin egen mor. Anonymkode: e9114...428 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #4 Del Skrevet 10. mai Celinus eller Cælinus kanskje AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det ville også vært ufattelig flaut for barnet å være oppkalt etter egen mor. Når du får noen år til på beina, så kommer du til å forstå det selv, og du kommer til å angre. Delvis enig! Anonymkode: 8afb1...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #5 Del Skrevet 11. mai Celius Anonymkode: 4d0ee...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #6 Del Skrevet 13. mai Cemelius Anonymkode: a8792...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7 Del Skrevet 13. mai Cedrik Anonymkode: a4ca8...1ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #8 Del Skrevet 13. mai Celcius Anonymkode: 02d83...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #9 Del Skrevet 13. mai Linus Anonymkode: 13cc0...2e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet 13. mai #10 Del Skrevet 13. mai Stakkars gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #11 Del Skrevet 13. mai Blåbærrips skrev (43 minutter siden): Stakkars gutt Det rimer... Anonymkode: a8792...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå