Gå til innhold

Fotsoneterapi -erfaringer?


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer aa dele om fotsoneterapi? Har nettopp begynt aa gaa til en kjempekoselig og flink jente, og hun har allerede funnet hvilke punkter som trenger behandling hos meg. Er veldig imponert men har jo bare proevd dette en gang forelopig, saa jeg kan ikke si noe om resultatene ennaa.

Dere som har proevd dette - hvorfor tok dere fotsoneterapi? Hjalp det (tenker spesielt paa om det hjalp paa fruktbarheten)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_apriljente_*

Hei, jeg går til fotsoneterapi og akupunktur (sånn ca annenhver gang) i snart 3 år. Sliter med å bli gravid men er nå inne i prøverørsfase.

Alikevel har jeg tro på slik behandling generelt. Fotsoneterapi stimulerer punkter i kroppen som jeg kaller å "restarte". Hun kjenner godt om det er ubalanse i kroppen. Siden hun er naturterapeaut også får jeg tips om kosthold og vitaminer.

Akupunktør sørger for fri flyt i meridianene, setter nåler for å roe ned kroppen (graviditetsstress), og balanse i nyreenergien. Begge behandlingsmetodene har vært fokusert på å "styrke" underlivet.

Vet ikke om det har noe å si men.. jeg var til ultralydsjekk forrige fredag etter 2 uker med nesespray. Legen roste eggene mine, jeg hadde egg som en 30 åring (er nå 39)og det var over forventet sa han, og jeg er sikker på at disse behandlingsmetodene har hjulpet. Jeg trengte kun halv dose hormonsprøyte-innhold :)

Litt langt svar men, fikk lyst til å si litt om hvordan jeg opplever det.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok fotsoneterapi hos en god vennine forrige uke, skal få henne til å prøve litt mere til helga. Har jo hørt at det har funka på noen, men det er vel ingen garanti tror jeg.. Uansett, fotsoneterapi kan lønne seg også av andre grunner, så det bare trykke ivei tror nå jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldinger, det hoeres jo opploeftende ut! Jeg forventer jo ingen "mirakelkur," men det hadde vaert kjempefint om hormonbalansen bedret seg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...