Gå til innhold

Jeg har skyldfølelse for at min far ikke vil ha meg

. Anonym.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hvorfor jeg føler skyldfølelse for at min far ikke vil ha meg. Det var han som ikke var der i oppveksten min. Han har valgt sin andre familie... Det er så sårt for meg... i tillegg leker han psykolog, sier at jeg har schizofreni noe jeg ikke har..

🥹

Endret av . Anonym.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en lignende bakgrunn og han valgte den andre damen og fikk to barn med henne.

Jeg så han sist da jeg var 6 år og så lenge han var gift med henne fikk jeg alltid gaver til bursdag og jul. Det stoppet da de ble skilt.

Du har IKKE noe skyld i dette, at en forelder kan frasi seg sitt eget barn er grusomt og egoistisk.

Hadde det vært snakk om rus, sykdom eller andre omstendigheter kunne jeg forstått men som regel er det umodne voksne som ikke tenker på andre enn segselv. 

Anonymkode: 6fce9...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri- aldri barnet sitt feil. Uansett hva et barn gjør, skal en forelder ta vare på barnet sitt. Her er det faren din som har sviktet totalt. Du er helt uskyldig! Virkelig! Faren din er en total idiot som kan drive på sånn. Min far og min mann, er veldig klare på at de ikke forstår menn som ikke tar vare på barna sine. 
For bare tenk deg.. du vet at du har et barn som du ikke tar vare på? Som er 50% av deg? Strider jo mot all fornuft! 

Anonymkode: 62b99...d1a

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...