Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #81 Del Skrevet 6. mai mommyaka skrev (Akkurat nå): Hva vil du gjøre om du får det nytt hunn katt? Det har ingenting med mitt spørsmål å gjøre😊😊 Nå har jeg svart nok på irrelevante spørsmål😅 Jeg skjønner folk er bekymret for katter og det er kjempebra, men jeg hadde et konkret spørsmål som er det jeg skal holde meg til nå😊 Når folk ikke leser det jeg skriver så orker jeg ikke svare😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. mai #82 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (1 minutt siden): Gjør nok ikke det, men er ikke her for å krangle☺️ Føler ikke for å forklare livet mitt og mine planer til en til som ikke leser det jeg skriver😅 Jeg stilte et konkret spørsmål😁 Takk for engasjementet ditt uansett😊😊 Ingen vil krangle..men du skriver mye som virker rart for å skaffe katt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #83 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (1 minutt siden): Gjør nok ikke det, men er ikke her for å krangle☺️ Føler ikke for å forklare livet mitt og mine planer til en til som ikke leser det jeg skriver😅 Jeg stilte et konkret spørsmål😁 Takk for engasjementet ditt uansett😊😊 Jeg leser det du skriver. Du skriver blant annet: Fiona Valdivia skrev (24 minutter siden): Da finner jeg ut av det😊 Mange får seg katter med hund, man løser det nok😊 Trenger ikke å forklare hvordan jeg skal løse ting for folk på internett🥰 Jeg spurte om råd ang å få penger tilbake, ikke noe annet🥰 Med andre ord: du tar ting på sparket og håper det går bra. Anonymkode: cef31...51e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #84 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du slipper den jentepusen ut kan den bli drektig så tidlig som 4-5 måneder, selv om det skjer naturlig, som du kaller det. Betyr det ikke at det hverken er smart eller sunt. 12-13 åringer får mensen men bør ikke gå ut og bli gravide, ser du denne? En 4-5 mnd gammel katt med 6-9 kattunger inni seg kan få en komplisert fødsel, og sikkert med bare en eller to også om de er store eller ligger feil. Du må sette deg 100% inn i ting FØR du får flere katter, ikke underveis eller etter. For å starte med noe.. helt ærlig er jeg sjokkert over hvor lett du tar på ting, greit å være positiv og smilende, men man må være realistisk også. Anonymkode: f4312...c14 Jeg er veldig realistisk😊 Jeg jobber og bor på gård så dyr er min ekspertise, katter har jeg ikke fått ordentlig startet med, men alle må jo starte en plass😁😁 Takk for svar🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. mai #85 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (Akkurat nå): Det har ingenting med mitt spørsmål å gjøre😊😊 Nå har jeg svart nok på irrelevante spørsmål😅 Jeg skjønner folk er bekymret for katter og det er kjempebra, men jeg hadde et konkret spørsmål som er det jeg skal holde meg til nå😊 Når folk ikke leser det jeg skriver så orker jeg ikke svare😆 Hvorfor må du virkelig så smørblid og heller bare svare på spørsmål folk gir deg. Nettopp denne glade tar livet som det kommer og 100 smilyes som gjør at folk ikke tar deg seriøst. Du skriver at du lurer på om du kan bytte katt eller gå penger tilbake. Ok...la oss si du får pengene tilbake..hva gjør du med hannkatt da? Eller bryr deg mer om penger tilbake slik at du kan skaffe deg en hunn katt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #86 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan startet du med å jobbe med dyr da? Kjøpte deg et par sauer eller kyr og begynte å avle på dem uten å ane noe om dyrenes behov? Anonymkode: cef31...51e Nope😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #87 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (1 minutt siden): Det har ingenting med mitt spørsmål å gjøre😊😊 Nå har jeg svart nok på irrelevante spørsmål😅 Jeg skjønner folk er bekymret for katter og det er kjempebra, men jeg hadde et konkret spørsmål som er det jeg skal holde meg til nå😊 Når folk ikke leser det jeg skriver så orker jeg ikke svare😆 Det er merkelig at du syns det er så bra at folk er bekymret for katten, men ikke innser at det er du som er grunnen til at folk er bekymret. Kanskje du burde bekymre deg litt du også? Hvis kattungen blir gravid kan det fort ende opp med å kreve keisersnitt for at ikke katten og ungene skal dø under fødsel. Er du i stand til å oppdage hvis det kreves når du ikke kan noe som helst om katter? Anonymkode: 74956...903 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #88 Del Skrevet 6. mai mommyaka skrev (2 minutter siden): Ingen vil krangle..men du skriver mye som virker rart for å skaffe katt.. Det forstår jeg, jeg kan jo som sagt ikke mye om de enda, men alle må jo starte en plass😊 Jeg hadde fått en katt og planlagt den lenge, men så var det dessverre feil kjønn😅 Så derfor spurte jeg om det var mulig å få pengene tilbake eller annen mulighet😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. mai #89 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (1 minutt siden): Nope😁😁 Men du bare hopper i det når det kommer til katt? Jeg har valp nå og har hatt 2 hunder fra før...jeg leste meg opp i 6 mnd før vi fikk oss valp nå..og 6 mnd før vi adopterte katten våres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #90 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (Akkurat nå): Det forstår jeg, jeg kan jo som sagt ikke mye om de enda, men alle må jo starte en plass😊 Jeg hadde fått en katt og planlagt den lenge, men så var det dessverre feil kjønn😅 Så derfor spurte jeg om det var mulig å få pengene tilbake eller annen mulighet😁😁 Ja, alle må starte en plass, og det stedet er IKKE å få en katt med en gang. Stedet du må starte er å lære om katter FØR du skaffer de. Det gjelder alle dyr. Det er et levende vesen du har ansvar for, da må du faktisk ta ansvar. Anonymkode: 74956...903 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. mai #91 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (1 minutt siden): Det forstår jeg, jeg kan jo som sagt ikke mye om de enda, men alle må jo starte en plass😊 Jeg hadde fått en katt og planlagt den lenge, men så var det dessverre feil kjønn😅 Så derfor spurte jeg om det var mulig å få pengene tilbake eller annen mulighet😁😁 Sp du har planlagt dette lenge og få hunn katt... Men du må starte et sted...du motsier jo deg selv .. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #92 Del Skrevet 6. mai Hva slags katt koster 7000. Rasekatter fra seriøse oppdrett koster rundt 1500. Katter uten stamtavle koster max 3000. Useriøse idioter med rasekattdamer parer dem med hvem som helst og tar 7000. Anonymkode: 8dde9...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #93 Del Skrevet 6. mai Har du en kontrakt eller annet avtaledokument som viser at du skulle kjøpe en hunnkatt? Anonymkode: 74956...903 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #94 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (6 minutter siden): Jeg er veldig realistisk😊 Jeg jobber og bor på gård så dyr er min ekspertise, katter har jeg ikke fått ordentlig startet med, men alle må jo starte en plass😁😁 Takk for svar🥰 Men det er ikke snakk om ekspertise på katt her, men sunn fornuft, beklager men det virket fraværende.. du har litt sånn magisk tenking, du slipper ut kattene, de får leve naturlig og kose seg som du sier, så får den kattunger, og de bare gis bort og dere beholder resten. Men etter det da? Hva med orme- og flåttmiddel? Dyrlege, vaksiner, kastrering og sterilisering, eller skal de kattene også bare få unger, med hverandre? Anonymkode: f4312...c14 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #95 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er merkelig at du syns det er så bra at folk er bekymret for katten, men ikke innser at det er du som er grunnen til at folk er bekymret. Kanskje du burde bekymre deg litt du også? Hvis kattungen blir gravid kan det fort ende opp med å kreve keisersnitt for at ikke katten og ungene skal dø under fødsel. Er du i stand til å oppdage hvis det kreves når du ikke kan noe som helst om katter? Anonymkode: 74956...903 Jeg er ikke bekymret fordi jeg vet at dette går bra😁😁 Den eneste ulempen i dette var at katten var feil kjønn, alt annet er ordnet😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. mai #96 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (1 time siden): Sjekket og koste og ble godt kjent med katten! Dessverre så er jeg ny med katt og visst ikke helt forskjellen😊 Oppdretteren sa det var likt😊 Hvorfor skal du avle når du ikke kan noe om dyrene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #97 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (1 minutt siden): Jeg er veldig realistisk😊 Jeg jobber og bor på gård så dyr er min ekspertise, katter har jeg ikke fått ordentlig startet med, men alle må jo starte en plass😁😁 Takk for svar🥰 Hvilken ekspertise har du da? Hvilke dyr har du kunnskap om? Hvor mange års erfaring har du? Jeg tviler sterkt på at noen som er ekspert på gårdsdyr er så blåst når det kommer til katter. Håper du ikke har tenkt å få deg en haug med fjøskatter som går fritt rundt og formerer seg "naturlig". AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du en kontrakt eller annet avtaledokument som viser at du skulle kjøpe en hunnkatt? Anonymkode: 74956...903 Spurte om dette tidlig i tråden, men fikk ikke svar. Bare et "tusen takk!" med smilefjes og hjerte. TS svarer bare i hytt og gevær og klasker på noen smileys. Anonymkode: cef31...51e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #98 Del Skrevet 6. mai mommyaka skrev (6 minutter siden): Men du bare hopper i det når det kommer til katt? Jeg har valp nå og har hatt 2 hunder fra før...jeg leste meg opp i 6 mnd før vi fikk oss valp nå..og 6 mnd før vi adopterte katten våres. Har planlagt det lenge, men har ikke eid en katt😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #99 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (1 time siden): Mulig de ikke vet forskjellen for de andre som kjøpte katt fikk riktig😊 Det jeg lurer på er jo om jeg kan få tilbake eller hvertfall deler av summen tilbake siden jeg må kjøpe ny katt😊 Hva skal du med den "gamle" katten? Anonymkode: d793f...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #100 Del Skrevet 6. mai Fame skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal du avle når du ikke kan noe om dyrene? Skal lære😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå